#


در نسخه جدید اینستاگرام بازپخش ویدئوهای زنده به مدت ۲۴ ساعت تمدید خواهند شد

اینستاگرام
26 ژوئن 2017 بدون نظر 1775 بازدید

در نسخه جدید اینستاگرام بازپخش ویدئوهای زنده به مدت ۲۴ ساعت تمدید خواهند شد

در نسخه جدید اینستاگرام بازپخش ویدئوهای زنده به مدت ۲۴ ساعت تمدید خواهند شد:

 چند نکته‌ی بسیار کاربردی و  جالب در رابطه با ویژگی جدید اینستا گرام :

محدودیتی در تعداد لایو ویدیو نخواهید داشت:   

شما با محدودیتی در تعداد ویدئو های زنده مواجه نخواهید شد و  اگر مثلا در طول یک روز سه  پخش زنده ضبط کرده اید ، بدون هیچ گونه محدودیتی می توانید هر چهار  پخش زنده را برای بیست و چهار ساعت تمدید کنید تا دوستان و دنبال کننده های شما در طول این بیست و چهار ساعت امکان این را داشته باشند که تکرار ویدیوهای زنده  شما را تماشا کنند. در صورت انجام این کار، کاربران می‌توانند با  آیکون مخصوصی که برای این کار طراحی شده است و  در اختیار انان قرار می‌گیرد امکان جابجایی بین ویدیوهای تمدیدشده را داشته باشد.

نمایش کامنت‌ها و لایک‌هایی که در طول پخش زنده ثبت شده اند:

مورد جالب دیگری که باید به آن اشاره کنیم ، نمایش کامنت‌ها و لایک‌هایی می باشد  که در طول پخش زنده ثبت خواهند شد. اگر تا کنون  از ویدئوی زنده اینستا گرام  استفاده کرده باشید، مسلما مشاهده کرده‌اید که کاربرانی که در حال تماشای ویدیو هستند این امکان را دارند که به‌صورت زنده اقدام به ارسال کامنت یا لایک کردن کنند.

این امکان در صورت تمدید بیست و چهار ساعته نیز وجود خواهد داشت و در صورتی که ویدیوی خود را برای بیست و چهار ساعت تمدید کنید ،کامنت‌ها و لایک‌هایی که در طول پخش زنده توسط دنبال کننده های ویدئو ثبت شده‌اند ، در تکرار پخش زنده نیز دوباره نمایش داده خواهند شد.تا فالوورهایی که قصد تماشای این ویدیوی تمدیدشده را دارند، همه جزئیات پخش زنده ویدئو شما در اینستاگرام را تماشا کنند.

امکان عقب یا جلو بردن ویدئوی مورد نظر:

 نکته بعدی در رابطه با ویدیو های تمدید شده، امکان عقب یا جلو بردن ویدئو ها می باشد. با لمس سمت راست و چپ صفحه  می‌توانید ویدیوی مورد نظر را ۱۵ ثانیه به عقب یا جلو ببرید.

عملکرد بسیار خوب اینستاگرام:

دویست و پنجاه میلیون کاربر فعال روزانه در استوری اینستا گرام در حال حاضر وجود دارند که رقمی بالاتر از اسنپ چت که بوجود آورنده  استوری‌ و مخترع آن است، می باشد.  این موضوع نشانگر عملکرد بسیار خوب اینستاگرام در این زمینه می باشد.

برای استفاده از این ویژگی باید اینستاگرام خود را به نسخه ۱۰.۲۶ آپدیت کنید. البته اگر بعد از آپدیت اینستاگرام همچنان این ویژگی را نداشتید زیاد نگران نباشید چون امکان دارد برای فعال شدنش چند روز منتظر بمانید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *