#


در خواست کمک کاخ سفید از اپل، گوگل و غول های تکنولوژی برای کمک به ارتقاء دولت فدرال!

کاخ سفید از اپل، گوگل و غول های تکنولوژی دیگر برای کمک به ارتقاء دولت فدرال درخواست کمک کرده است!
4 آگوست 2017 بدون نظر 931 بازدید

در خواست کمک کاخ سفید از اپل، گوگل و غول های تکنولوژی برای کمک به ارتقاء دولت فدرال!

در خواست کمک کاخ سفید

کاخ سفید از ماه های آينده درخواست هایی به اپل، آمازون، اوراکل و کوالکام را برای ارائه برخی از تخصص های دیجیتال خود به واشنگتن دی سی، برای کمک به دولت ترامپ به بازنگری نحوه استفاده از فناوری های آژانس های فدرال خود خواهد فرستاد.

پنجشنبه، در تماس خصوصی با انها و دیگر شرکت های بزرگ فناوری، مشاوران ارشد رئیس جمهور، از جمله جرید کوشنر، اعلام کردند که کاخ سفید مرکز های عالی و ممتازی را تشکیل خواهد داد، تیم هایی که در تلاش برای کاهش فعالیت های دولتی برای جذب آژانس های فدرال هستند تشکیل می دهند. محاسبات فضای ابری و داده های بیشتر خود برای استفاده در بخش خصوصی در دسترس است و این با توجه به چهار منبع با دانش از انها است.

به عنوان بخشی از این مراکز، کوشنر و همکارانش با دفتر نوآوری آمریکایی از صنعت فناوری درخواست کمک کردند و در حال حاضر این تلاش هنوز هم زود است، اما این مسئله گام بعدی برای تلاش کوشنر برای بصورت امروزی در امدن دولت است؛ پس از آن Trump مدیران ارشد اپل، فیس بوک، گوگل و سایر Silicon Valley در کاخ سفید در ماه ژوئن تشکیل داد – بخشی از دولت آن ماه را با “هفته فن آوری” گذاشتند.

رهبران تکنولوژی که به رییس جمهور پیوستند، مانند جف بیسوس مدیر عامل آمازون، Trump را به طور خاص تشویق کردند تا شرکت ها بتوانند فناوری های بی نظیر را به فدرال منتقل کنند. بقیه نیز، مانند جان Doerr، یکی از سرپرستان سرمایه گذاری Silicon Valley، شروع به کارشان از جمله شاید از این بینش در زمینه هایی مانند مراقبت های بهداشتی استفاده می کند.

منابع رسمی گفتند که دو ماه بعد، نمایندگان این رهبران با یک تماس پنج شنبه با کاخ سفید به عنوان مقامات شرکت اپل، گوگل، آی بی ام، اینتل، مسترکارد، موسسه تکنولوژی ماساچوست، مایکروسافت، اوراکل و SAP شرکت کردند.

همزمان با پیش نمایش طرح های جدید دولت برای تشکیل “مراکز عالی”، آنها از رید کردیچ، یکی از کمپانی های کمک کننده برتر فناوری Trump، که قول داده اند کاخ سفید تلاش های خود را برای افزایش آموزش علوم رایانه ای ادامه دهند شنیدند. منابع گفتند که دولت به طور خاص در مورد چگونگی گسترش دستور اجرایی اخیر ترامپ که هدف قرار دادن برنامه های کارآموزی برای آموزش K-12 است، بررسی می کند.

دانش کامپیوتری موضوعی است که تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل در طول هفته تکنولوژی با رئیس جمهور مطرح کرد: مدیر اجرایی تکنولوژی و فناوری به طور خاص آموزش کدهای برنامه نویسی را به عنوان یک الزام در مدارس مورد استفاده قرار داد.

با این حال، هنوز چگونگی آخرین طرح کاخ سفید با تیم های موجود دولت، از جمله ۱۸F، و یک طرح ابتکاری توسط باراک اوباما، رئیس جمهور سابق برای کمک به بوروکراسی فدرال، بهبود روش خرید و استفاده از فن آوری، نامشخص است.

سخنگوی دفتر اختراع و نوآوری آمریکایی کوشنر به درخواست برای نظرات خود پاسخی دریافت نکرد.

با این حال، پیش از ظهر پنجشنبه، دفتر کوشنر به Trump کمک کرد تا مجموعه جدیدی از ابزارهای تکنولوژی را در Department of Veterans Affairs معرفی کند.

مسئولان VA در کنار کاخ سفید، Trump را در کاخ سفید نشان دادند و برنامه پزشکی جدید خود را به نمایش گذاشتند، که به متخصصین پزشکی در شبکه آن اجازه می دهد تا ملاقات و تشخیص بیماران جانباز خود را نسبت به ویدیوهایی که به موبایل های هوشمند، تبلت یا دسکتاپ پخش می شوند، شناسایی کنند. این سیستم از سال گذشته در حال توسعه است و این اداره قصد دارد در طول سال ۲۰۱۷ آن را در سراسر کشور گسترش دهد.

ترامپ می گوید: ما برنامه موبایل را راه اندازی می کنیم که به بیماران VA اجازه می دهد برنامه های خود را با استفاده از گوشی های هوشمند خود برنامه ریزی کرده و قرار ملاقات های خود را با استفاده از تلفن های هوشمند خود تغییر دهند. بنابراین این چیزی است که هرگز قادر به انجام آن نیست. فناوری و تکنولوژی به ما این مزیت را داده است، اما متاسفانه تا به امروز از آن استفاده نکرده ایم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *