#


دانلود تصاویر پس زمینه ی سامسونگ گلکسی نوت ۸

دانلود تصاویر پس زمینه ی سامسونگ گلکسی نوت 8
10 آگوست 2017 بدون نظر 4929 بازدید

دانلود تصاویر پس زمینه ی سامسونگ گلکسی نوت ۸

اگر اخبار و شایعات دستگاه سامسونگ گلکسی نوت ۸ را دنبال می کنید، احتمالا به تصاویر زیبایی از پس زمینه های آن برخورد کرده اید که برای استفاده در پس زمینه ی تلفن همراهتان مناسب می باشند.

درحالی که این تصاویر به همراه Note 8 که در انتهای ماه جاری پرده برداری می شود، عرضه خواهند شد؛ اگر نمی خواهید تا آن زمان صبر کنید می توانید هم اکنون آن ها را بر روی هر دستگاهی استفاده کنید.

گروهی در فضای SamsungVN مجموعه ی ۱۳ تایی تصاویری را منتشر کردند و ادعا داشتند که این تصاویر جزو تصاویر پس زمینه رسمی بر روی Samsung Galaxy Note 8 قرار خواهند داشت. گرچه سایتی که این تصاویر را منتشر کرده مرجع واضحی نداشت و منبع اصلی نیز از دسترس خارج شده است، اما پیش از آن که تصاویر حذف شوند منابع خبری خارجی به آنها دست یافته اند و تمامی آن ها را با کیفیت اصلی بر روی سرور های مدیافایر آپلود کرده اند. شما می توانید تمامی این تصاویر را از لینک زیر به صورت یک جا دانلود کنید:

Download Samsung Galaxy Note 8 WallPapers

همچنین در انتهای این مطلب می توانید ۱۳ والپیپر دستگاه Note 8 را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید برخی از این تصاویر با کیفیت اصلی نمی باشند و تصاویر اصلی با رزولوشن ۲۵۶۰ x 2560 را می توانید از لینک بالا دانلود کنید. برای استفاده بر روی دستگاه خود نیز بهتر است آن ها را برش دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *