#


نکاتی که برای خرید یک هدفون خوب باید درنظر بگیریم

هدفون
18 سپتامبر 2017 بدون نظر 1113 بازدید

نکاتی که برای خرید یک هدفون خوب باید درنظر بگیریم

نکاتی که برای خرید یک هدفون خوب باید درنظر بگیریم

برای اینکه هدفون خوبی بتوانیم داشته باشیم باید نکاتی را مد نظر قرار دهیم. رعایت این نکات باعث می شود که در خرید خود هوشیارانه عمل کرده و خرید موفق تری داشته باشیم. اما باید بدانیماین نکات چه چیزهایی هستند.

۱ـ باید درنظر بگیریم از هدفون در چه مواقعی می خواهیم استفاده کنیم؟

اینکه از خود بپرسیم هدفون را برای چه مواقعی می خواهیم شاید سوال خوبی به نظر برسد ولی اغلب افراد از هدفون فقط برای تماس های تلفنی که دارند استفاده می کنند برخی نیز از هدفون ها کمک می گیرند تا بتوانند صدای محیط اطرافشان را کمتر کنند.
افرادی نیز هستند که از هدفون برای گوش دادن و لذت بردن از موسیقی استفاده می کنند و به وسیله آن از صداهایی که در دوروبرشان ایجاد مزاحمت می کند خلاص می شوند.

در هر صورت شما جزو هر گروهی که باشید باید درنظر بگیرید که هدفون را برای چه مورد خاصی می خواهید بخرید. به طورمثال آن فردی که می خواهد از طریق هدفون تماس های تلفنی اش را مدیریت کند باید ویزگی های مختلفی همچون کیفیت صدارا درنظر بگیرد.
این کیفیت باید به گونه ای باشد که نویز دریافت نشود، افرادی که درمراکز اورژانسی کارمی کنند بیشتر از این موارد استفاده کرده و این ویژگی برای آن ها بسیار حائز اهمیت است.
البته کیفیت میکروفون هم بسیار مهم است چراکه باید صدارا نیز بهتر ارسال کند بنابراین هنگام خرید هدفون حتما به نیاز خود توجه کافی داشته باشید.

۲ـ بودجه خود را در خرید هدفون در نظر بگیرید.

شاید شما بخواهید به اندازه پولی که در جیب دارید هدفون بخرید اما باید توجه دشته باشید هدفونی که می خرید ارزش هزینه کردن شما را داشته باشد. شما مجاز هستید تمام صفحات اینترنتی را به دنبال یک هدفون خوب وبا ویژگی های عالی را بگردید ولی مهم این است که بتوانید آنچه را که درجستجویش هستید پیداگرده وقیمت واقعی آن را بدانید و توانایی پرداخت هزینه آن را داشته باشید.
بهترین کار این است که موجودی جیب خود را دانسته وبه دنبال هدفونی با آن قیمت باشید. توجه داشته باشید که شما این امکان را نیز دارید که با شرکت های سازنده هدفون قردا بسته وهدفون مورد علاقه خودرا باویژگی هایی که دوست دارید سفارش دهید ولی این را هم بدانید که این کار نیز ممکن است هزینه بالاتری داشته باشد.

۳ـ بدانید قرار است هدفون را کجای گوش خود قرار دهید؟

افراد زیادی هستند که از قرار گرفتن هدفون در داخل گوش احساس ناراحتی می کنند به همین دلیل این افراد بیشتر تمایل دارند به سراغ هدفون های نارنجکی که بر روی گوش قرار می گیرد بروند.
خیلی مهم است که بدنه هدفون به صورت مستقیم با گوش شما تماس نداشته باشد به همین دلیل بسیاری از شرکت های تولید کننده هدفون بدنه آن را با الیاف مخصوصی که به گوش آسیبی وارد نمی کند می پوشانندوبا این کار از تماس مستقیم صوت با گوش ممانعت به عمل می آورند.بنابراین هنگام خرید دقت کنید که هدفون درون گوشی می خواهید ویا روی گوشی که در اصطلاح با نام in-ear وon-ear شناخته می شوند.

هدفون خوب

هدفون خوب

۴ـ برخی از هدفون ها از قابلیت حذف نویز برخوردارهستند.

زمانی که ویژگی ها وآیتم های هدفون هارا مشاهده کنید متوجه می شوید که برخی از هدفون ها دارای ویژگی حذف نویز هستندو برای افرادی که باید تمرکز زیادی برروی کار خود داشته باشند همچون خلبان ها بسیار کارآمد می باشند.
نمونه های ساده تری از هدفون هایی که حذف نویز دارند امروزه نیز ساخته می شود که شما نیز می توانید یک نمونه از آن را تهیه کرده و استفاده کنید.

۵ـ آیا قصد دارید یک هدفون بیسیم برای خود داشته باشید؟

امروزه به قدری تکنولوژی در حال پیشرفت است که برخی از افراد مجبورند برای پیشبرد بهتر کارهای خوداز هدفون هایی که بیسیم هستند استفاده کنند. دراین هدفون ها که به هدفون های وایرلسی شهرت دارند باید عمل فشرده کردن صدا انجام شود تا بهتر بتوان صدا را دریافت کرد. البته توجه داشته باشید که هزینه هدفون های وایرلسی بالاتراز سایر هدفون ها می باشد ولی کیفیت بهتری نیز دارند.

۶ـ برخی تنها به برند اهمیت می دهند.

برخی از افراد هستند که هنگام خرید هدفون تنها به ذکر نام و برند محصول اکتفا کرده و خیلی زود به نتیجه دلخواه خود می رسند.برای این افراد برند خوب به تنهایی کافی است و دیگر به دنبال جزئیاتو دیگر ویژگی های محصول نمی روند.
برخی از برندها خود ثابت کرده اند که کیفیت محصول تولیدیشان عالی است بنابراینبسیاری از افرادی که قبلا از محصولات این برندها استفاده کرده و راضی هستند دوباره به سراغ همان برند می روند و با این کار به آنچه که نیاز داشتند دست پیدا می کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *