#


حذف بسته های به صرفه و کیفیت پایین اینترنت شبانه دلیل اعتراض کاربران مبین نت

مبین نت
26 ژوئن 2017 بدون نظر 1295 بازدید

حذف بسته های به صرفه و کیفیت پایین اینترنت شبانه دلیل اعتراض کاربران مبین نت

 حذف بسته های به صرفه و کیفیت پایین اینترنت شبانه دلیل اعتراض کاربران مبین نت:

به گزارش از من بپرس ،سالهای قبل در  انتقاد اغلب کاربران اینترنت در کشوربیشتر در مورد کیفیت پایین و پایین بودن تنوع سرویس ها بود اما چند وقتی است که اوضاع تغییر کرده و کاربران شاهد سرویس های متنوع و پایداری از سوی شرکت های عرضه کننده این خدمات هستند. اما مسئله پایداری این سرویس های مشتری پسند می باشد.

اخیرا اپراتور دوم، ایرانسل با حذف بسته های حجیم اینترنت خود باعث اعتراضاتی شد. با وجود اینکه کاربران برای استفاده از این سرویس ها ،مودم همراه ایرانسل را خریداری کرده بودند. این اقدام ایرانسل باعث اعتراضات زیادی از سوی کاربران اینترنت در شبکه های اجتماعی شد تا اینکه این اپراتور بزرگ دوباره این بسته های حجیم اینترنت را درسبد خرید خود قرار داد.

اینترنت TD-LTE «مبین نت» به عنوان جایگزینی مناسب:

این اتفاق باعث شد تا کاربران در شبکه های اجتماعی ، اینترنت TD-LTE «مبین نت» را به عنوان جایگزینی مناسب برای طرح های حذف شده ی ایرانسل معرفی کنند و  خود مبین نت نیز هم با حضور فعالش در شبکه های اجتماعی بخصوص  توییتر، جوایزی را بابت ریتویت شدن به کاربران اهدا می کرد.تا بتواند مشتریان بیشتری به سوی خودش جذب نماید.

اعتراضاتی در شبکه های اجتماعی مخصوصاً توییتر:

این اقدام مبین نت در حمایت از مشتری اما اخیرا با حذف این بسته ها که بسته های پرطرفدار و حجیم بود دوباره با اعتراضاتی در شبکه های اجتماعی مخصوصاً توییتر از سوی کاربران روبرو شده است ،شرکت مبین نت که یکی از ارائه دهندگان سرویس های بصرفه و بسته های مقرون شبانه با حجم بالا بود.

مبین نت یکی از پرطرفدارترین شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی می باشد:

کافیست با جستجویی ساده در شبکه های اجتماعی،شکایات کاربران را مشاهده کرد. مبین نت یکی از پرطرفدارترین شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی می باشد که با ارائه بسته های مقرون به صرف مثل بسته ؛ ظرفیت ۳۰۰ گیگابایت در بازه زمانی ۳ ماه در بین مشتریان جایگاه ویژه ای داشت اما اخیرا همین بسته و بسته های حجیم دیگرمانند یکی دیگر از بسته های پرطرفدار نیز در آستانه حذف شدن قرار گرفته اند . و مبین نت خبر می دهد که تا پایان تابستان، بسته ۱۰۰ گیگابایتی ۱ ماهه (۱۰۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان شبانه) با قیمت ۷۰ هزار تومان را حذف خواهد کرد.این خبرها عامل اصلی اعتراضات و شکایات مشتریان در شبکه های اجتماعی می باشد.

ورود فناوری نسل چهارم ثابت یا TD-LTE:

از ابتدای ورود فناوری نسل چهارم ثابت یا TD-LTE به ایران، شرکت های ارائه دهنده این نوع اینترنت، تبلیغات آن را با محوریت بسته های متنوع و حجیم ارائه داده اند چرا که نسبتاً ارزان تر و بدون محدودیت تر از ADSL یا LTE هستند. همین مسئله سبب شد تا کاربران پرمصرف، اقدام به تهیه مودم هایی مخصوص تکنولوژی TD-LTE کنند.

مودم TD-LTE:

با داشتن یک مودم ADSL، شما می توانید از اینترنت هر شرکتی استفاده کنید ولی آنطور که کاربران مبین نت می گویند، در صورت خرید مودم TD-LTE از این شرکت، فقط  می توانید از آن با اینترنت مبین نت استفاده کنید و در صورتی که بخواهید سرویس دهنده را عوض کنید، باید دوباره مودم بخرید.اما با این وجود این شرکت تلاش می کند با اطلاع رسانی بیشتر در خصوص بسته هایش مشکلات را حل کند.

 اینترنت شبانه رایگان:

اینترنت شبانه رایگان یکی دیگر از مشکلات سرویس مبین نت است که تقریبا در همه طرح ها وجود دارد.کاربران این سرویس از این موضوع شکایت دارند که برای استفاده از اینترنت شبانه محدودیت وجود دارد و آنها نمیتوانند حتی یک چهارم حجم اعلام شده را استفاده کنند.گرچه ممکن است علت این موضوع دانلود بیش از حد و همزمان از سوی کاربران مختلف باشد.

حتی بعضی از کاربران می خواهند که حالت رایگان حذف شود ولی آنها بتوانند از اینترنت بدون هیچ مشکلی استفاده کنند.

پایین آمدن کیفیت سرویس :

متاسفانه این مشکل برای همه ما پیش آمده است که وقتی از سرویس با کیفیت و مناسبی استفاده می کنیم به مرور زمان از کیفیت آن کاسته شده،به طوریکه در نهایت نظرات کاربران اهمیتی نداشته و باعث نارضایتی ما می شود.
حال آیا مبین نت نیز جزو این شرکت ها می باشد و با گذشت زمان کیفیت سرویس هایش کاهش می یابد یا اینکه قرار است سرویس های جدیدی با امکانات بالا ارائه دهد؟!

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *