#


جدیدترین نسل آیپدهای اپل رونمایی شد

آیپدهای اپل
23 سپتامبر 2017 بدون نظر 1659 بازدید

جدیدترین نسل آیپدهای اپل رونمایی شد

جدیدترین نسل آیپدهای اپل رونمایی شد

شرکت اپل پس از کنفرانسی که برای توسعه دهندگان محصولات خود برگزار کرده بود از جدیدترین آی پد خود که به آی پد پرو۱۰.۵ اینچی معروف است.
این آی پدی که تازه ترین محصول کمپانی اپل می باشد درارای صفحه نمایشگری بزرگ تر از نمونه ای سابق می باشد و از حاشیه باریک و نازک تری نسبت به مدل های سابق اپل برخوردار است.

برای دورتادور این آیپد از حاشیه ای که به اندازه ۴۰ درصد کم عرض تر از دیگر آیپد ها است استفاده کرده اند و. این کار باعث شده که نمایشگر تعبیه شده در آن بتواند اندازه صفحه کیبورد را به طور کامل نشان دهد.
اپل برای اینکه کارآییه آیپد خود را ارتقا دهد از یک پردازنده قوی تر با نام ای ۱۰ ایکس فوشن بهره گرفته که ۶ هسته پردازنده را در کنار ۱۲ هستهی گرافیکی به کار گرفته استو این امر خود به تنهایی کافی است تا کاربردی بودن آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی اپل به اثبات برسد.

آیپدهای اپل

آیپدهای اپل

نمایشگر True Tone که در این آیپد جدید به کار رفته از تکنولوژی Pro Morion استفاده کرده که همبن نکته باعث شده در روشنایی به اندازه ۵۰ درصد از کیفیت بالاتری نسبت ایپد هایی که پیش از این توسط اپل طراحی و روانه بازار شده است برخوردار باشد.

زمانی که میزان بروزرسانی بالتر برود یعنی تمام محتواهایی که قرار است به نمایش در بیایند راحت و بهتر انجام می شوندو آیپد های جدید اپل از ۱۲۰ هرتز رفرش ریت برخوردار هستند و این یعنی کیفیت محصول تولید شده بالاتر رفته است.
در این آیپدهای جدید اپل استفاده از اپل پنسلی که برای کار با آن وجود دارد باعث می شود یک حس بینظیر از کار با آن داشته باشید.
البته باید در نظر داشته باشید که کار این آیپد ها به همین جا ختم نمی شود و بدانید که میزان رفرش ریت این مدل از آیپدها این قابلیت را دارد که بر روی ۲۴،۴۸ و ۱۲۰ هرتز تنظیم شوند و بر اساس آن کاربرد خود را نشان دهند.

آیپدهای اپل

آیپدهای اپل

تنظیم نرخ بروزرسانی باعث می شود که باطری شما از طول عمر بالاتری بهره مند شده و استفاده کنندگان این آیپد ها می توانند با توجه به نیازی که در مواقع مختلف دارند این میزان را تغییر دهند.
آیپد های پرو ۱۰.۵ اینچی تولیدی اپل این قابلیت را نیز در خود دارد که از ویدئوهایی که با کیفیتHDR هستند پشتیبانی کند.
نمایشگر های آیپد در زمانی که به وسیله مداد اپل صفحه را لمس می کردند با اندکی تاخیر کار می کردند که در مدل های جدید این زمان بسیار کمتر شده و به ۲۰ میلی در ثانیه پائین آمده است.

پردازنده ای ۱۰ ایکسی که در این آیپد به کار رفته از لحاظ قدرتی که برای پردازش گرافیکی و و کلیه امور پردازشی به اندازه ۴۰ درصد نسبت به مدل هایی که قبل تر ها تولید می شده اند سریع تر وارد کار می شوند.
سنسوری که برای دوربین جلویی و دوربین اصلی این آیپد ها به کار رفته مانند سنسورهایی است که در آیفون ۷ به کار رفته است و از لحاظ کیفیت دوربین نیز پیشرفت خوبی داشته است.

آیپدهای اپل

آیپدهای اپل

بالا رفتن رفرش ریت این آیپدها کمپانی اپل را براین داشته که ادعا کند آیپد هایش مانند کامپیوتر های رومیزی قادر به انجام کارهای گوناگون هستند.
نسل جدید آیپدهای اپل دارای وای فای بوده و با نشانه قیمتی ۶۴۹ دلاری و با نسخه ال تی ای که نشانه قیمتی ۷۷۹ دلار داشت وارد بازار گردید.
کمپانی اپل پس از اینکه آیپدهای جدید خود را معرفی کرد اعلام کرد که قاب های زیباو بینظیری هم برای تبلت های خود روانه بازار می کند تا استفاده کنندگان محصولات این شرکت به راحتی به تمام چیزهایی که می خواهند داشته باشند.
علاوه بر معرفی محصول جدید اپل این شرکت عظیم از مدل های به روز شده آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی خود هم پرده برداری کرد.

این مدل از آیپد های اپل نیز همچون پرو۱۰.۵ اینچی از پردازنده ای ۱۰ ایکس برخوردار است و همچنین نمایشگری دارد که مانند نمایشگر مدل جدید آیپد عمل می کند.
این آیپد ۱۲.۹ اینچی هم از نرخ بروز رسانی همچون مدل جدید بهره مند بوده و همین امر باعث شده از لحاظ به نمایش گذاشتن محتوای خود دارای کیفیت خوبی باشد.

آیپدهای اپل

آیپدهای اپل

تمام تغیراتی که در این نسخه از آیپد های اپل به وجود آمده نقش بسیار مهمی در محبوبیت محصولات اپل داشته و باعث شده افراد به سمت خرید این محصولات کشیده شوند.
آیپد پرو۱۰.۵ اینچی اپل در نوع خود بسیار شگفت انگیز بوده و پیشرفت بسیار چشمگیری در دنیای آیپد ها و تبلت ها به شمار می رود و موجب شده طرفداران ایپد به سمت آن کشیده شوند و به دنبال داشتن آن باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *