#


ثبت پتنت حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش به وسیله میزو

17 مارس 2018 بدون نظر 1555 بازدید

ثبت پتنت حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش به وسیله میزو

میزو پتنت مربوط به حسگر اثر انگشت قرار گرفته در زیر صفحه نمایش را به ثبت رساند

کمپانی بزرگ چینی تولید کننده گوشی‌ های هوشمند میزو پتنت جدیدی را در رابطه با حسگر اثر انگشت در قسمت زیرین  صفحه نمایش به ثبت رسانده است. برخلاف گفته های پیشین سامسونگ این کمپانی سعی کرده پتنت جدیدی را به ثبت برساند که نشان می دهد می توان حسگر اثر انگشت را در زیر صفحه نمایش قرار داد. کمپانی کره ای سامسونگ مدتی قبل اعلام نموده بود که نمی توان حسگر اثر انگشت را در زیر نمایشگر گلکسی اس۸ قرار داد و البته اپل نیز در این میان اوضاع خوبی در خصوص این مساله نداشت؛ به همین دلیل مجبور بود در خصوص تشخیص هویت و تائید آن به سراغ گزینه های دیگری برود و این کار را به شکل کاملی با آیفون۱۰ دگرگون کرد.

به همین دلیل تنها راه حل پیشرفت این فناوری کمپانی های چینی فعال در این عرصه بودند که قادر بودن این رویه را به سمت جلو هدایت کنند. درست به مانند کاری که گوشی هوشمند ویوو ایکس۲۰ پلاس یودی با سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش کرد که باید بگوئیم این گوشی در روزهای آغازین سال جاری میلادی مرفی گردید.

میزو دیگر کمپانی بزرگی می باشد که توانسته در میان سازندگان گوشی های هوشمندی که سنسور اثر انگشت به صورت یکپارچه با نمایشگر دارند جایگاه خوبی را برای خود پیدا کند. با توجه به دستاوردی که در سازمان ثبت اختراع کشور چین به ثبت رسیده است این حسگر برای باز کردن قفل گوشی و پرداخت نقدی به کار برده می شود که به عنوان دستاوردی بسیار خوب و جالب از آن یاد می گردد.

این دستاورد در آوریل سال گذشته میلادی به ثبت رسیده بود اما در طی هفته گذشته انتشار یافت. مدارک و اسنادی که در این مورد وجود دارد نشان دهنده آن است که اسکنر زیر دکمه Super mBack قرار داده می شود که به تازگی با گوشی هوشمند میزو ام۶ رونمایی شده است. در حال حاضر که ثبت این دستاورد مورد تائید قرار گرفته است به احتمال بسیار زیاد از آن در خصوص گوشی هایی که در فصل سوم سال جاری میلادی راهی بازار خواهند شد استفاده می گردد به همین دلیل باید منتظر ماند و دید که کمپانی های دیگر چه ویژگی ها و قابلیت های عجیب و جالب دیگری همچون نمایشگر دوم در قسمت پشتی دستگاه و یا فلش چندگانه را عرضه خواهند کرد. این حسگر موجب می شود علاوه بر زیبایی گوشی و افزایش امنیت بالای آن گوشی نیز بتواند بهترین راه حل امنیتی را در اختیار کاربران قرار دهد. این مورد موجب می شود تا کاربران بتوانند از نظر امنیتی بهترین را در اختیار داشته باشند و بتوانند سریع تر قفل گوشی خود را باز کرده و آن را فعال نمایند.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *