#


تولید گوشی تاشوی زد تی ای به قوت قبل باقی است

14 ژانویه 2018 2 نظر 1559 بازدید

تولید گوشی تاشوی زد تی ای به قوت قبل باقی است

تولید گوشی تاشوی زد تی ای به قوت قبل باقی است

زد تی ای یک کمپانی چینی است که توانسته گوشی تاشوی اکسون ام را با کیفیت بالا تولید نموده و وارد بازار نماید. از آنجا که این محصول هوشمند مود استقبال بسیاری از سوی کاربران قرار گرفته این کمپانی تصمیم گرفته تولید گوشی های تاشو را در حد وسیعی ادامه دهد و ایده ی مربوط به این مدل از گوشی ها را نسبت به قبل ارتقا دهد.

کمپانی چینی زد تی ای توانسته در سال۲۰۱۷ گوشی اکسون ام را که به عنوان یک گوشی تاشو شناخته می شود را معرفی نماید. در خصوص این مدل از گوشی تاشو باید بگوئیم نسبت به چیزی که اغلب کاربران از گوشی های تاشو در ذهن خود دارند تفاوت بسیار زیادی دارد و قابلیت خم شدن برای آن وجود ندارد.

همین مساله موجب شده تا گوشی اکسون ام از سوی کاربران کمترین استقبال را داشته باشد. در حال حاضر کمپانی زد تی ای اعلام کرده قصد دارد ایده تولید گوشی های تاشو را توسعه داده و محصولات خوبی با این قابلیت را تولید نماید که بتواند انتظارات کاربران را به خوبی پاسخگویی کند.

جف یی که به عنوان نایب رئیس قسمت بازاریابی کمپانی زد تی ای شناخته می شود در مصاحبه ای که به تازگی در اختتامیه نمایشگاه CES2018 داشته اعلام کرده که این کمپانی تصمیم به توسعه ایده تولید گوشی های تاشو گرفته و از آنجا که در خصوص اکسون ام توانسته بازخوردهای مناسبی از سوی کاربران مصرف کننده این گوشی تاشو دریافت کند تصمیم خود را مبنی بر تولید بیشتر و بهتر گوشی های تاشو قطعی کرده است.

آقای یی معتقد است هنوز هم محصولات تاشو می توانند بهتر از چیزی که در حال حاضر وجود دارد تولید شوند. آقای جف یی در ادامه صحبت های خود افزوده کمپانی زد تی ای در انتها محصولی را تولید خواهد کرد که می تواند معنای واقعی خم شدن را داشته باشد و به چیزی که در ذهن افراد است نزدیک تر شود. البته موارد بسیاری نیز وجود دارد که می تواند در روزهای آینده وارد سیستم طراحی این گوشی های هوشمند شود و موجب جلب رضایت کاربران گردد.

کاربران با استفادهاز این گوشی های تاشو می توانند بسیاری از کارهای خود را در طول روز انجام دهند و کیفیت و کارایی این گوشی ها می تواند رضایتمندی آن ها را در پی داشته باشد. کمپانی زد تی ای به عنوان یک کمپانی فعال در عرصه محصولات دیجیتال وعده داده به زودی می تواند این گوشی هوشمند را تولید نموده و در اختیار کاربران خود قرار دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *