#


تمام شایعات در خصوص کهکشانی های۲۰۱۸ سامسونگ

27 ژانویه 2018 بدون نظر 1585 بازدید

تمام شایعات در خصوص کهکشانی های۲۰۱۸ سامسونگ

تمام شایعات در خصوص کهکشانی های۲۰۱۸ سامسونگ

پیش از این نیز اعلام کردیم که در خصوص گوشی های هوشمند گلکسی اس۹ و گلکسی اس۹ پلاس شایعات بسیاری مطرح شده است که ویژگی های این دو گوشی هوشمند را نشان می دهد و زمان معرفی آن را عنوان می کند. در این مطلب قصد داریم در مورد تمام این شایعات صحبت کرده و آشنایی بیشتری با این دو گوشی بدست بیاوریم. کهکشانی های سامسونگ یک ماه دیگر طی مراسمی رسمی معرفی می گردند و کاربران و علاقه مندان محصولات سامسونگ می توانند با اطلاعات کافی در مورد این دو گوشی هوشمند اقدام به خرید آن ها نمایند.

این دو گوشی پرچمدار یک ماه دیگر یعنی در تاریخ۲۵ فوریه سال۲۰۱۸ معرفی خواهند شد و چند روز پس از معرفی پیش فروش این گوشی های هوشمند آغاز خواهد شد. قیمتی که به صورت احتمالی برای کهکشانی های سامسونگ اعلام شده است چیزی بین۷۰۰ تا۸۰۰ دلار در مورد گلکسی اس۹ خواهد بود و قیمت تعیین شده برای نسخه پلاس این گوشی۸۰۰ تا۹۰۰ دلار می باشد که البته این قیمت ها احتمالی می باشد و ممکن است هنگام فروش قیمت ها بیشتر از این مبلغ باشد.

سامسونگ طی چند روز اخیر اعلام کرده است که یک روز مانده به نمایشگاه MWC2018 گوشی های کهکشانی خود را معرفی خواهد نمود و این در حالی است که پرچمداران پیشین این کمپانی سال گذشته در ماه مارس معرفی شد و سامسونگ برای معرفی آن یک ماه تاخیر در برنامه خود داشت. طبق ادعایی که ایوان بلس مطرح کرده سامسونگ در تاریخ۱۶ مارس پرچمداران جدید خود را عرضه خواهد کرد؛ البته احتمال بسیار زیادی وجود دارد سامسونگ در این تاریخ گوشی های هوشمند جدید خود را در بازارهای عمده عرضه نماید و زمانی که برای عرضه گلکسی اس۹ در نظر گرفته شده است مخصوص عرضه این محصول در بازارهای کره جنوبی و آمریکا می باشد و اگر قرار باشد این دو گوشی هوشمند در بازارهای دیگر نیز عرضه شوند کاربران آن ها باید زمان بیشتری را در انتظار باقی بمانند.

سامسونگ اعلام کرده پانزده روز قبل از آن که گوشی های جدید سامسونگ عرضه شود این کمپانی کار پیش فروش پرچم داران جدید خود را شروع می کند و احتمال بسیار زیادی وجود دارد که برای کاربرانی که این گوشی های هوشمند را پیش خرید نمایند هدایایی را نیز اختصاص داده باشد. علیرغم اینکه هنوز قیمت نهایی این دو گوشی هوشمند مشخص نشده است اما تنها نکته ای که واضح است این که سامسونگ در خصوص این دو گوشی قیمت کمی را در نظر نگرفته است. اگر بخواهیم کمی خوش بینانه به موضوع نگاه کنیم احتمال بسیار زیادی وجود دارد که گلکسی اس۹ دارای قیمتی مشابه پرچم دار پیش از خود باشد.

در سال گذشته میلادی سامسونگ پرچم دار سری اس خود را با قیمت۷۲۰ دلار عرضه نمود و در اختیاران کاربران خود قرار داد. بازارهای چین به عنوان بازاری نام برده شده است که رئیس سامسونگ در این کشور اعلام کرده گوشی های کهکشانی سامسونگ در این بازار دارای قیمت بسیار پائینی خواهند بود و این بازار بسیار متفاوت از بازارهای دیگر خواهد بود.

کمپانی کره ای سامسونگ تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا در بازار اشباع چین بتواند گوشی های جدید خود را با قیمت مناسبی به فروش برساند؛ البته نا گفته نماند سهمی که سامسونگ در این بازار دارد بسیار کم است و چیزی در حدود دو درصد می باشد. سامسونگ گلکسی اس۹ دارای ضخامتی بیشتر از نسل پیش از خود می باشد و در چهار رنگ متنوع و زیبا عرضه خواهد شد و سنسور اثر انگشت آن در محل مناسبی در پنل پشتی قرار داده شده است.

طراحی کلی این گوشی جدید نسبت به نسل پیش از خود تغییر و تحول زیادی نداشته است و سامسونگ از بلندگوی استریو در خصوص آن استفاده کرده است و این گوشی هوشمند بر خلاف بسیاری از پرچمدارانی که در حال حاضر در بازار وجود دارند دارای جک هدفون۳.۵ میلی متری می باشد که نکته ای مثبت در مورد آن به شمار می رود.

کاربرانی که انتظار دارند سامسونگ در طراحی پرچمدار جدید خود تغییراتی را ایجاد کرده باشد به احتمال خیلی زیاد از دیدن گوشی جدید نا امید خواهند شد. در مورد ظاهر این گوشی هوشمند احتمالا سامسونگ حاشیه اضافی که در بخش بالایی و پائینی گوشی وجود دارد را حذف نکره باشد ولی می توان انتظار داشت که حاشیه ای که در اطراف آن وجود دارد نازک تر از نسل پیشین باشد.

سامسونگ عمده تغییرات را به پنل پشتی انتقال داده است و در این قسمت می توان قرار دادن حسگر اثر انگشت در قسمت زیرین دوربین اصلی را مشاهده کرد که جای بسیار مناسبی برای این حسگر می باشد و این مساله موجب می شود تا کاربران به راحتی بتوانند از این حسگر استفاده نمایند. در سمت راست دوربین اصلی فلاش ال ای دی و سنسور ضربان سنج تعبیه شده است که در نسل گذشته محصولات سامسونگ هر دوی آن ها در سمت چپ دوربین قرار داشتند ولی حالا جایگاه بهتر و مناسب تری برای آن ها در نظر گرفته شده است.

گلکسی اس۹ پلاس به دلیل استفاده از دوربین دوگانه در طراحی ان نسبت به اس۹ متمایز دیده می شود؛ سامسونگ در طراحی این فبلت زیبا دو دوربین را با یکدیگر ترکیب کرده و در پنل پشتی دستگاه آن را به صورت عمودی تعبیه کرده است. علیرغم اینکه اغلب کمپانی ها در خصوص پرچمداران جدید خود جک۳.۵ میلی متری صدا را حذف می کنند اما سامسونگ نسبت به این جک وفادار مانده و همچنان در گوشی های سری اس خود از آن استفاده می کند و پرچمداران جدید آن نیز دارای این جک هستند.

محل قرار گیری این جک در لبه پائینی گوشی بوده و در نزدیی آن درگاه یو اس بی نوع سی قرار داده شده است. با توجه به شایعاتی که مطرح شده است گوشی های جدید سامسونگ دارای بلندگوهای استریو خواهند بود و این در حالی است که تغییرات عمده ای در طراحی این بلندگوها در بخش پائینی گوشی انجام گشته است.

با توجه به اطلاعاتی که در مورد این دو گوشی هوشمند مطرح شده است مشخص می شود که ضخامت هر کدام از این گوشی ها در حدود۰.۴ میلی متر می باشد؛ چندی پیش در مورد افزایش ضخامت این گوشی ها احتمال می رفت به دلیل افزایش ضخامت باتری آن می باشد اما حالا مشخص می شود که باتری این گوشی ها نسبت به مدل های پیش از آن تغییر چندانی نداشته اند. رنگ های مشکی، آبی، نقره ای و بنفش رنگ هایی هستند که سامسونگ در خصوص پرچمداران جدید خود به کار گرفته است. البته در مورد نسخه پلاس آن نیز رنگ های نقره ای و خاکستری عنوان شده است که موجب می شود کاربران با رنگ های زیبایی روبه رو باشند.

باتری استفاده شده برای گلکسی اس۹ دارای ظرفیت۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد ولی نسخه پلاس آن دارای باتری به ظرفیت۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد. این دو گوشی هوشمند قابلیت این را دارند که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمایند. سیستم عامل به کار برده شده برای این دو گوشی هوشمند اندروید اوریو۸.۰ می باشد و از هوش مصنوعی نیز برای انجام بهتر کارها استفاده شده است. البته ناگفته نماند طبق اطلاعاتی که پیش تر منتشر شده است سامسونگ در مورد گلکسی اس۹ داک Dex را استفاده کرده است و طراحی آن به نحوی است که این گوشی هوشمند به صورنت افقی بر روی داک قرار خواهد گرفت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *