#


تغییر سیاست نامگذاری گلکسی اس از سوی سامسونگ

1 مارس 2018 بدون نظر 1521 بازدید

تغییر سیاست نامگذاری گلکسی اس از سوی سامسونگ

سامسونگ و تصمیم برای تغییر روند نام گذاری سری گلکسسی اس

کمپانی سامسونگ در زمینه تولید محصولات دیجیتال و به خصوص گوشی های هوشمند توانسته عملکرد موفقی را از خود نشان بدهد و به تازگی نیز پرچم داران جدیدی را معرفی کرده است که می تواند گزینه ای ایده آل برای علاقه مندان باشد. این گوشی های هوشمند دارای ویژگی ها و قابلیت های بسیاری هستند که می تواند پاسخگویی بسیار خوبی در برابر نیاز کاربران داشته باشد. سامسونگ در نمایشگاه MWC2018 که در شهر بارسلون برپا شده بود پرچم داران جدید خود را معرفی کرد ولی این کمپانی کره ای تنها به معرفی گوشی های هوشمند خود اکتفا نکرده و در مصاحبه ای که در حاشیه این نمایشگاه برگزار شده بود در خصوص تغییر نام گلکسی اس۱۰ نیز توضیحاتی داده و شایعات موجود در این زمینه را تائید کرد.

اخیرا شایعاتی در دنیای دیجیتال و گوشی های هوشمند عنوان شده بود که نشان می داد سامسونگ در خصوص نام گذاری پرچم دار بعدی خود تغییر روند خواهد داد اما تمام اطلاعات تنها در حد یک شایعه بود تا اینکه سامسونگ پرچم داران حال حاضر خود را معرفی نموده و اعلام کرد که پرچم دار بعدی این کمپانی دیگر به نام گلکسی اس۱۰ معرفی نخواهد شد و در واقع با این کار شایعات مطرح شده پیشین را تائید نمود. البته این کمپانی اعلام کرده که این تغییرن نام گذاری نسبی می باشد ولی پرچم دار بعدی این کمپانی به عنوان گلکسی اس۱۰ رونمایی نخواهد شد. البته سامسونگ اعلام کرده در خصوص پرچم دار بعدی خود از قابلیت های بسیاری استفاده خواهد کرد که بر اساس هوش مصنوعی می تواند کاربرد بیشتری داشته باشد و قدرت شارژدهی آن نیز بیشتر از نسل های پیشین خود خواهد بود.

در حاشیه مراسمی که برای رونمایی از پرچم داران جدید کمپانی سامسونگ برگزار شده بود دی جی که به عنوان مدیریت بخش موبایل سامسونگ اعلام نمود احتمال بسیار زیادی وجود دارد که سامسونگ سبک نامگذاری سری گلکسی اس محصولات خود را تغییر دهد و پرچم دار بعدی خود را که در نشریه ها و مجلات بسیاری به نام گلکسی اس۱۰ نام برده شده است را با نام دیگری تولید کرده و روانه بازار نماید. باید گفت این مساله برای اولین بار نیست که اتفاق افتاده است و پیش از این نیز چنین احتمالاتی عنوان شده بود؛ تنها چیزی که در این میان وجود دارد این است که تا کنون در خصوص این احتمالات و شایعات هیچ صحبتی نکرده بود.

این موضوع برای نخستین بار است که در آن کمپانی کره ای سامسونگ رسما شایعه ای را تائید می کند و در خصوص تغییر نام گذاری سری گلکسی اس خود اطلاعاتی را بیان کرده است. مدیر بخش موبایل سامسونگ اعلام کرده است که کمپانی سامسونگ طبق روند سابق خود از نام گلکسی استفاده می نماید اما تصمیم گرفته در خصوص استفاده از اس و عددی که پس از آن می آید روندی جدید را در پیش بگیرد.

شایعه ای که به تازگی منتشر شده است در خصوص تغییر نام سری پرچم دار این کمپانی به گلکسی اکس اشاره دارد و هم اکنون نیز مدیر بخش موبایل این کمپانی کره ای مهر تائیدی در خصوص این شایعه زده است و اعلام کرده سامسونگ قصد انجام این کار را دارد. البته در حال حاضر مشخص نیست که سامسونگ در خصوص نام گذاری پرچم دار بعدی خود چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا از نام گلکسی اکس در مورد آن استفاده خواهد کرد و یا به دنبال نام دیگری خواهد بود؛ اما می توان با قاطعیت گفت که گلکسی بخشی از نامگذاری این محصول خواهد بود و در این خصوص تغییری از سوی سامسونگ اعمال نخواهد شد.

البته باید این مساله را نیز عنوان کنیم که در ماه های آینده شایعات دیگری در مورد پرچم دار بعدی سامسونگ که به نام گلکسی اس۱۰ از آن نام برده می شود منتشر خواهد شد. البته ناگفته نماند زمان بسیاری تا معرفی این محصول باقی مانده و همین مساله موجب می شود نتوان در خصوص آن و ماهیت اصلی اش اظهار نظر زیادی کرده و از الآن در مورد مشخصات و ویژگی های آن صحبت کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *