#


منتظر تغییرات متفاوت FIFA 18 ، در ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۷ باشید …

FIFA 18
4 سپتامبر 2017 بدون نظر 1471 بازدید

منتظر تغییرات متفاوت FIFA 18 ، در ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۷ باشید …

تریلر بازی محبوب FIFA 18 منتشر شد …

سال هاست ، که رقابت دو شرکت EA Sports  و  Konami بر سر منتشر کردن بهترین بازی ها ، برای طرفداران خود ادامه دارد ، و معمولا هم هر سال در انتشار بازی های ورزشی عامه پسندی ، مانند FIFA 18 و PES 18 ، یکی بهتر از دیگری واقعی می شود . ولی همواره این دو بازی طرفداران خاص خودش را داشته و دارد . صد البته که هر دو کمپانی ، در ساخت بازی های PES و FIFA همواره موفق بوده اند و این موضوع دلیلی بر نقص هر یک از آن ها نمی شود .

همین موضوع نیز باعث شده است که در سال ۲۰۲۲ ، این بازی ها در مسابقات آسیایی چین ، از ورزش های الکترونیکی این دوره مسابقات باشند و تحت عنوان esport ، رقابتی میان پلیر های آن ها صورت گیرد . برای اولین بار این بازی ها در مسابقات آسیایی اندونزی سال ۲۰۱۸ به صورت آزمایشی ، حضور خواهند داشت ولی گفته شده است که این مسابقات به صورت آزمایشی بوده و خبری از مدال برای بازیکن ها نخواهد بود .

FIFA 18 …

ولی امسال به نظر می رسد ، کمپانی Electronic Arts یا همان ( EA Sport ) ، قصد دارد ، تغییرات جدیدی در باری FIFA 18 ایجاد کند . تغییراتی که به نظر می رسد ، شما را به سال های قبل می برد و می توانید از ستارگان قدیمی فوتبال چون مارادونا ، رونالدینهو ، پله و … استفاده کنید و لذت ببرید . همچنین شایعاتی نیز مبنی بر اضافه شدن حالت FIFA Street به این بازی نیز وجود دارد که پس از سال ها می تواند خبر خوبی برای گیمر ها باشد  . ( کمپانی EA Sports  هنوز این موضوع را تایید نکرده است )

FIFA 18

Electronic Arts همچنین خبر از اضافه شدن ۴ استادیوم لایسنس شده دیگر به بازی را نیز تایید و منتشر کرده است . استادیوم‌ های Wanda Metropolitano ، StubHub Center ، Kirklees Stadium و Amex Studiom چهار استادیوم جدید لایسنس شده ای است که به بازی FIFA 18 اضافه شده‌ اند . با این چهار استادیوم جدید ، تعداد استادیوم‌ های FIFA 18 به بیش از ۸۰ استادیوم می‌ رسد ، که ۵۰ تای آن ها به‌ صورت کامل لایسنش شده‌ اند .

در ادامه شما را به دیدن تریلر زیبای این بازی یعنی FIFA 18 دعوت می کنم . با ما همراه باشید .

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *