#


به روزرسانی وان پلاس ۳ و وان پلاس ۳ تی

31 جولای 2018 بدون نظر 1513 بازدید

به روزرسانی وان پلاس ۳ و وان پلاس ۳ تی

دریافت به روزرسانی اندروید P توسط وان پلاس۳ و وان پلاس۳ تی

کمپانی وان پلاس در فروم خود گفته است که گوشی های دو ساله ی وان پلاس۳ و وان پلاس ۳تی به روز رسانی اندروید P را کسب می کنند. به نظر می رسد دلیل و اساس تصمیم گیری وان پلاس برای انتشار به روزرسانی Android P، در خواست مختلف کاربردان خواهد بود.

وان پلاس در فروم خود علاوه بر اعلام اینکه می خواهد به روزرسانی اندروید P را برای کاربران وان پلاس۳ و وان پلاس ۳تی منتشر نماید، دلیل تصمیم گیری خود را هم اعلام کرده است. با این وجود، وان پلاس علاوه بر این اعلام کرده است با توجه به اینکه شرکت سعی بر این دارد به روزرسانی اندروید P را برای گوشی های وان پلاس۳ و وان پلاس ۳تی هر چه سریع تر منتشر نماید، بنابر این از انتشار به روزرسانی اندروید ۸.۱ برای دستگاه هایی که با اندروید ۸.۰کار می کند، صرف نظر می کند. با توجه به اینکه آپدیت نسخه ی اندروید لایو است، زمان به روزرسانی مشخص نمی باشد.

وان پلاس همچنین گفته است که می خواهد آپدیت اندروید P را در آغاز از گوشی وان پلاس۶ و سپس وان پلاس۵ و پس از آن وان پلاس ۵تی شروع نماید و در نتیجه نوبت به گوشی های وان پلاس۳ و وان پلاس ۳تی می رسد. باید منتظر اطلاعات بعدی در خصوص آپدیت اندروید P گوشی های وان پلاس باشیم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *