#


بدترین گذرواژه های سال گذشته چه بود؟

بدترین گذرواژه های سال گذشته چه بود؟
10 جولای 2017 بدون نظر 769 بازدید

بدترین گذرواژه های سال گذشته چه بود؟

بدترین گذرواژه های سال گذشته چه بود؟ براساس SplashData، یک شرکت مدیریت رمز عبور، رایج ترین کلمه عبور نیز آنهایی بودند که بیشتر ناامن بودند. در بالای لیست “۱۲۳۴۵۶” و “password” بود. هر دوی آنها برای دومین بار در یک ردیف قرار داشتند.

این شرکت، که چندین سال در لیست بدترین رمز عبور را منتشر کرده است، بیش از ۲ میلیون رمز عبور را که به آنها دسترسی داشت، استفاده کرد.

۶ شایع ترین کلمه عبور تنها از اعداد تشکیل شده است. از میان رمزهای عبور دیگری که محبوب هستند، “qwerty” (حروف در کنار یکدیگر روی صفحه کلید)، “فوتبال”، “خوش آمدید” و کلمات از فیلم های محبوب مانند “starwars” هستند.

SplashData می گوید که کاربران سعی کرده اند گذرواژه ها را طولانی تر کنند، اما اگر یک الگوی ساده در پشت آن وجود داشته باشد، واقعا نمی تواند کمک کند. از سوی دیگر، تنها ۳ درصد کاربران اینترنت از ۲۵ بدترین رمزهای عبور استفاده می کنند. بیشتر و بیشتر مردم در مورد امنیت رمز عبوراهمیت می دهند.

این شرکت هشدار می دهد که انتخاب گذرواژه های بد اطلاعات شخصی شما را به خطرمی اندازد و خطر هک شدن شخصی در رایانه شما را افزایش می دهد.

با توجه به Splasdata، چندین چیز در نظر گرفته می شود که شما یک رمز عبور را انتخاب می کنید:
از ترکیبی از اعداد، حروف (حروف بزرگ و کوچک) و کاراکترهای خاص استفاده کنید.
رمزهای عبور امن باید حداقل ۱۲ حرف داشته باشند.
از همان رمز عبور برای همه حساب های اینترنتی خود استفاده نکنید.
سعی کنید با استفاده از یک ابزار برای مدیریت گذرواژههایی که دارید داشته باشید.
از تاریخ تولد یا کلمات که به راحتی قابل شناسایی هستند استفاده نکنید.

داشتن گذرواژه های خوب، در حال افزایش است و بیشتر لازم است، زیرا حملات سایبری در حال افزایش است. سال گذشته تقریبا ۵۰۰ میلیون رکورد اطلاعات در سراسر جهان هک شده بود.
کارشناسان امنیت اینترنت خواستار یک روش جدید برای دسترسی به وب سایت ها، برای مثال با استفاده از تلفن همراه خود و دیگر فرم های شناسایی دیگرهستند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *