#


بازی Glowish نسل جدید بازی های الکترونیکی موبایلی

بازی Glowish
6 نوامبر 2017 بدون نظر 1241 بازدید

بازی Glowish نسل جدید بازی های الکترونیکی موبایلی

بازی Glowish نسل جدید بازی های الکترونیکی موبایلی

به تازگی یک بازی اینترتی جدید که مخصوص موبایل است در میان کاربران فضای مجازی رواج پیدا کرده است. این بازی جدید مخصوص گوشی های اندروید و آیفون است که به وسیله استودیوThe One Pixel ساخته شده است و در واقع یک پازل متوالی به شمار می رود. این بازی توانسته به صورت یک بازی معمایی باعث شود تا کاربران و گیمر ها خود را به چالش کشیده و از هوش خود استفاده بیشتری ببرند.

کاربرانی که از بازی کردن در بازی های موبایلی لاین لایت و کلوکی رضایت داشته اند به طور حتم از انجام بازی گلوویش بیشتر لذت خواهند برد و ساعاتی از وقت بیکاری خود را به این بازی معمایی اختصاص خواهند داد. تجربه ای که از این بازی هیجان انگیز برای کاربربه دست می آید را نمی توان با هیچ بازی دیگری مقایسه کرد. تمام مراحل انجام این بازی به نحوی طراحی شده است که کاربر به هنگام بازی کردن از مغز و فکر خود بیشترین استفاده را خواهد کرد و این یعنی افزایش هوش و دقت بازیکنان بازی گلوویش.

این بازی موبایلی جدید می تواند ساعت های بسیاری از اوقات بیکاری شما را به حل پازل ها و معماهایی که طراحی کرده اختصاص دهد و اوقات خوش و سرگرم کننده ای را برای شما در پی داشته باشد. هنگام انجام این بازی شما باید سوئیچ های نوری که وجود دارد را در شرایط ویژه و مشخص شده ای خاموش کرده و یا آن ها را روشن نمائید.

بازی Glowish

بازی Glowish

عامل اصلی موفقیت در بازی صبوری است

در بازی گلوویش هم به مانند دیگر بازی هایی که در موبایل خود انجام می دهید مراحل بسیاری طراحی شده است که هر مرحله را باید بر اساس زمان آن انجام دهید و موفق شوید به مرحله بعدی راه پیدا کنید. هم اکنون این بازی جدید دارای یکصد مرحله می باشد که می تواند مدت زمان بیشتری موجب سرگرمی شما شود.

هدفی که برای هر بازیکن در نظر گرفته شده است در طی انجام بازی بسیار ساده می باشد. هر بازیکنی در انجام این بازی باید تمام اشکال و چندضلعی هایی را که در این بازی وجود دارد را به موازات هم و به صورت پشت سرهمی روشن نماید. به بیان ساده تر وقتی که یکی از چند ضلعی های موجود در بازی را روشن کنید شکل انتخابی شما با روشن شدن خود دیگر اشکال مشابه خود و هم چنین همرنگ خود را که در آن مرحله وجود دارد روشن خواهد کرد.

شاید در ابتدای بازی به نظر هر بازیکنی آسان بیاید که هر شکل چند ضلعی را روشن نماید اما زمانی که در مراحل بالاتر وارد می شود این بازی چالش های بسیاری را برای او در پی خواهد داشت و به نوعی می توان گفت مراحل اولیه بازی به ساده ترین شکل ممکن است اما هرچه بالاتر بروید وارد مراحل سخت تری خواهید شد که باید دقت بیشتری در انجام هر مرحله داشته باشید.

این بازی جدید در انتخاب مراحل بازی خود همیشه به ترتیب عمل نمی کند و انتخاب مراحل آن به شکل کاملا تصادفی می باشد. زمانی که در مسیر پیشروی بر روی خط استیج های بازی قرار ندارید بازی گلوویش بخش های جدیدی را به صورت تصادفی برای شما باز خواهد کرد. استفاده از این حالت برای بازیکنانی که تمایل دارند از بازی لذت بالایی ببرند می تواند بهترین انتخاب در بین بازی های موبایلی باشد. این حالت در بازی گلوویش موجب می شود ارزش این بازی بسیار بیشتر از دیگر بازی های موبایلی باشد.

بازی Glowish

بازی Glowish

گلوویش یکصد مرحله را در اختیار بازیکن قرار می دهد

برای اینکه بتوانید بازی گلوویش را پیش ببرید تنها کافی است تا یکی از اشکال را لمس کنید و همانطور که قبلا اشاره کردیم در صورتی که یکی از اشکال موجود در هر مرحله را لمس کنید تمام اشکال چند ضلعی ای که شبیه به آن هستند و یا اشکالی که همرنگ شکل انتخابی هستند روشن می شود. این موضوع باعث می شود تا کاربر یا گیمر برای اینکه بتواند به یک توالی همسان برسد باید به عقب برگشته و چند ضلعی ها و اشکال هندسی مختلفی که وجود دارد را روشن و یا خاموش نماید.

بازیکنی که در حال انجام بازی گلوویش است باید به نحوی بازی را انجام دهد و دکمه ها را بفشارد که بتواند به سادگی به هدف اصلی خود که روشن کردن تمام اشکال موجود در صفحه است دست پیدا کند. برای اینکه بتوانید این بازی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید باید دقت بسیاری به خرج داده و با صبوری برای انجام هر مرحله اقدام کنید. یکی دیگر از اصول موفقیت در انجام بازی Glowish داشتن تفکر است که موجب می شود هر مرحله را با موفقیت طی کرده و به مرحله بعدی برسید.

در بازی گلوویش شما بارها می توانید یک مرحله را انجام دهید و با استفاده از روش آزمون خطا به مسیر درست حل پازل های هر مرحله ای دست پیدا کنید. بخش گیم پلی که در بازی Glowish  وجود دارد مکانیزم های این بازی را به شکلی بسیار ساده طراحی کرده است که در عین سادگی می تواند یک چالش بزرگی برای هر کاربر به شمار برود.شما در این بازی جدید هیچ گونه محدودیتی در انجام مراحل ندارید و قرار نیست در صورت انجام نادرست آن جریمه شوید پس می توانید با خیالی آسوده مراحل مختلف را طی کرده و از پس چالش های موجود در آن بربیائید.

یک قسمت مخصوص راهنمایی هم در این بازی در نظر گرفته شده است که بیشتر در مواقعی که در یک مرحله سخت گرفتار شده اید به شما کمک خواهد کرد. طراحی انجام شده در خصوص این بازی یک طراحی مینیمالیستی می باشد که بسیار جالب و دیدنی است و اجزایی که موجب به وجود آمدن بازی شده اند دید دوبعدی را در اختیار گیمر قرار می دهد. البته این تصویر دو بعدی با سایه ای که در پس زمینه هر شکلی وجود دارد باعث شده به شکلی عمق دار نشان داده شود.

بازی Glowish

بازی Glowish

در بازی Glowish از از طیف رنگی مختلفی استفاده شده است که باعث شده این بازی از نظر طراحی اشکال هندسی با دیگر بازی های طراحی شده برای موبایل تفاوت عمده ای داشته باشد. انیمیشن ها و حرکاتی که به هر شکل هندسی مربوط است در بازی گلوویش به زیبایی طراحی شده اند و بسیار نرم و روان در حال حرکت هستند و همزمان با انجام بازی شما موسیقی زیبایی را نیز گوش خواهید داد که تاثیر آرامبخشی بسیار مفیدی دارد. اگر تمایل دارید بازی گلوویش را انجام دهید حتما از هدفون نیز استفاده کنید تا بتوانید به راحتی صدای موسیقی پخش شده را شنیده و احساس آرامش داشته باشید.

بازی Glowish به عنوان یک بازی فوق العاده می تواند موجب سرگرمی هر بازیکنی شده و یک جلوه بصری و صوتی جذاب را در بین سایر بازی های موبایلی داشته باشد. افرادی که به انجام بازی های معمایی و چالش برانگیز علاقه دارند بهتر است این بازی را هم امتحان نمایند تا از جذابیت و سرگرمی آن نهایت لذت را داشته باشند. این بازی برای سیستم عامل های اندروید و ios طراحی شده و کاربرانی که گوشی های آن ها این سیستم عامل ها را داشته باشد می توانند از این بازی استفاده نمایند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *