#


ایسوس و عرضه لپ تاپ جدید گیمینگ ROG G703

لپ تاپ جدید
20 نوامبر 2017 يك نظر 2757 بازدید

ایسوس و عرضه لپ تاپ جدید گیمینگ ROG G703

ایسوس و عرضه لپ تاپ جدید گیمینگ ROG G703

کمپانی ایسوس که در تولید لپ تا پ سابقه زیادی دارد ب تازگی در مورد لپ تاپ های مخصوص بازی خود محصول جدیدی را عرضه کرده است که با نامROG G703 شناخته می شوند. این لپ تاپ های ایسوس به دلیل داشتن سخت افزاری قدرتمند برای افرادی که به بازی های رایانه ای علاقه مند هستند انتخاب خوب و مناسبی به شمار می رود و می تواند به عنوان یک لپ تاپ مخصوص بازی کاربردهای بسیاری را داشته باشد.

کمپانی ایسوس لپ تاپ مخصوص بازی خود را به عنوان یک لپ تاپ رده بالا معرفی می کند. لپ تاپ ROG G703 ایسوس از یک سی پی یو اورکلاک شده پشتیبانی می کند و نمایشگر آن در ابعاد۱۷.۳ اینچ می باشد که برای لپ تاپی برای بازی یک اندازه ایده آل را دارا می باشد.

لپ تاپ گیمینگ جدید ایسوس مانند نسل قبلی لپ تاپ گیمینگی که به وسیله این کمپانی در اوایل سال۲۰۱۷ وارد ازار شده بود ظاهر باریکی ندارد اما به دلیلی اینکه کمپانی سازنده آن را با نام یک لپ تاپ دی تی آر معرفی کرده می توان بیان کرد که این لپ تاپ گیمینگ جدید می تواند مانند کامپیوترهای دسکتاپ امکان بازی کردن را برای کاربران به وجود بیاورد و یک تجربه جذاب را برای آن ها فراهم کند.

لپ تاپ جدید

لپ تاپ جدید

لپ تاپ گیمینگ جدید ایسوس چند وقت پیش در کشور ایالات متحده آمریکا در اختیار کاربران قرار گرفته است و در این کشور کاربران آن را با قیمت بالایی خریداری کرده اند. لپ تاپ های گیمینگ جدیدی که ایسوس طراحی کرده است علاوه بر صفحه نمایشی که از کیفیت بالایی برخوردار است می تواند به عنوان یک وسیله پر قدرت به راحتی قابلیت حمل و جابجا کردن را داشته باشد.

کمپانی ایسوس یک سال پیش طی جلسه ای اعلام کرده بود که قصد دارد از پنل های۱۲۰ هرتزیAHVA در مورد لپ تاپ های راگ و همچنین لپ تاپ های راگ استریکس بهره مند خواهد شد که از این طریق بتواند در زمینه لپ تاپ های گیمینگ تجربه بهتری را به کاربران القا کند و آن ها گمان کنند در حال بازی با رایانه های ددسکتاپ هستند. از زمانی که ایسوس این مطلب را عنوان کرده کمپانی های بسیاری بودند که در مورد لپ تاپ های گیمینگ رده بالای خود از صفحه نمایش هایی که دارای کیفیت فول اچ دی بود استفاده می کردند که دارای رفرش ریت۱۲۰ هرتز نیز می باشد.

لپ تاپ راگ جی۷۰۳ ایسوس را می توان نخستین لپ تاپ گیمینگ دنیا به شمار آورد که از یک صفحه نمایش۱۷.۳ اینچی استفاده کرده است که دارای رفرش ریت۱۴۴ هرتز می باشد. در مورد این لپ تاپ جدید ایسوس باید اعلام کنیم قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی G-Sync را دارا می باشد و این مسئله بدان معنا است که با توجه به چگونگی پرفورمنسی که در بازی به کار می رود می تواند رفرش ریت مخصوص آن را نیز ارائه دهد.

کمپانی ایسوس برای آندسته از کاربران خود که تمایلی به استفاده از صفحه نمایش های۱۴۴ هرتزی ندارند لپ تاپ دیگری را نیز در نظر گرفته است که می تواند مورد استفاده این دسته از کاربران قرار بگیرد. این کمپانی قدرتمند تصمیم دارد مدل های مختلفی از مجموعه لپ تاپ های جی۷۰۳ خود را که دارای صفحه نمایشی با کیفیت ۴K60 و همچنینNTSC هستند را به زودی در اختیار مشتریان و کاربران محصولات خود قرار دهد.

کمپانی ایسوس اعلام کرده در قسمت زیرین بدنه این لپ تاپ گیمینگ جدید خود از پردازنده Core i7 که تولید شده کمپانی اینتل است استفاده نماید. این پردازنده در رده پردازنده های اورکلاک شده قرار دارند و قابلیت این را دارند که در حالت تک هسته ای با فرکانس۴.۳ گیگا هرتز تمام دستورات خواسته شده را به انجام برساند.

لپ تاپ جدید

لپ تاپ جدید

کارت گرافیکی که ایسوس در تمام لپ تاپ های مدل راگ جی۷۰۳ استفاده کرده است انویدیا جی فورس خواهند بود که این کارت گرافیک نیز قابلیت پشتیبانی ازG-Sync انویدیا را دارا می باشد. کارت گرافیک به کار رفته در لپ تاپ های جدید ایسوس این توانایی را دارد که به شکلی پویا رفرش ریت را تنظیم نماید. البته تمام موارد این لپ تاپ ها به سخت افزاری که در آن ها به کار رفته ارتباط پیدا نمی کند و کمپانی ایسوس گفته که در مورد این لپ تاپ های گیمینگ چهار اسپیکر پر قدرت نیز مورد استفاده قرار رفته است که می تواند صدای خوبی را پخش نماید.

طبق اطلاعاتی که منتشر شده کمپانی ایسوس در مورد نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ خود سیستم خنک کننده آنتی داست کولینگ نیز به کار برده که موجب می شود گرد و غباری که بر روی این سیستم و دیگر قطعات لپ تاپ وجود دارد پاک شود و می تواند برای خنک کردی دستگاه کارکرد خوبی را از خود نشان بدهد. در طراحی این سیستم دو عدد فن۱۲ ولتی مورد استفاده قرار گرفته است که قادر است فشار هوای زیادی را برای برداشتن گرد و غبار از روی کلیه قطعات لپ تاپ را ایجاد کند.

در زمان هایی که هوا گرم تر است این سیستم خنک کننده می تواند قدرت بیشتری در چرخاندن فن های خود به کار بگیرد و هوای داخل دستگاه را خنک تر نماید. قیمتی که کمپانی ایسوس برای این تبلت های گیمینگ رده بالای خود تعیین کرده است۳۴۹۹ دلار می باشد که با وجود گران بودن آن کارکرد خوبی را داشته و می تواند پاسخگوی نیازهای بازیکنان باشد. البته لپ تاپ گیمینگ جدید ایسوس با این قیمت در کشور آمریکا در حال فروش است و کاربرانی که از آن استفاده کرده اند با وجود قیمت بالا ابراز رضایت کرده و این سری از لپ تاپ های ایسوس را مورد مناسبی برای انتخاب افرادی دانسته اند که علاقه زیادی به بازی کردن با لپ تاپ دارند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *