#


ایسر و کامپیوترهای رومیزی جدیدش

ایسر
24 اکتبر 2017 بدون نظر 2091 بازدید

ایسر و کامپیوترهای رومیزی جدیدش

ایسر و کامپیوترهای رومیزی جدیدش

کمپانی ایسر طی برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ نسل جدید کامپیوترهای رومیزی خود را که هیچ نیازی به کیس ندارد با نام اسپایر اس ۲۴ معرفی کرد که در طراحی و تولید این رایانه های رومیزی از نسل هشتم پردازنده های اینتل بهره گرفته شده است. رایانه های جدیدی که ایسر معرفی کرده از تکنولوژی شارژ به صورت بی سیم برخوردارند.

کامپیوترهای اسپایر اس ۲۴ دراری یک صفحه نمایش به اندازه ۲۳.۸ اینچ می باشد و این مدل کامپیوتر در بین تمام مدل هایی که ایسر تولید کرده به عنوان باریک ترین کامپیوتر رومیزی AIO شناخته می شوند. کمپانی ایسر برای اینکه بتواند به این دستاورد بزرگ برسد کلیه قطعات و لوازمی را که برای داخل کامپیوتر لازم است بر روی پایه صفحه نمایش قرار داده است و با انجام این کار توانسته یک رایانه رومیزی بدون کیس را طراحی و تولید کند که در ظاهر مینیمال آن هیچ ایرادی وجود ندارد و بسیار زیبا و باریک می باشد و ضخامتی که برای آن در نظر گرفته شده است فقط ۵.۹۷ میلی متر می باشد که در بین رایانه های باریک این مدل از همه باریک تر است.

صفحه نمایش کامپیوتر بدون کیس ایسر

در خصوص صفحه نمایشی که برای این کامپیوتر استفاده شده باید بگوئیم فناوری آی پی اس در آن به کار گرفته شده و موجب شده رزولوشنی که این صفحه نمایش ارائه می دهد فول اچ دی باشد.ضخامتی که برای حاشیه صفحه نمایش این رایانه در نظر گرفته شده ۲.۷ میلی متر می باشد که کمپانی ایسر مدعی شده زمانی که به صفحه نمایش این رایانه رومیزی نگاه می کنید می بینید که بیشتر از نود درصد فضای جلویی رایانه به صفحه نمایش اختصاص یافته است.

ایسر

ایسر

رنگ رایانه اسپایر اس ۲۴

در طراحی بدنه ای که برای کامپیوتر اسپایر اس ۲۴ انجام شده است ایسر تصمیم گرفته زیبایی آن را بهتر نشان دهد به همین دلیل از رنگ مشکی در بدنه آن استفاده کرده است. در حاشیه ای که زیر صفحه نمایش وجود دارد نام برند ایسر به رنگ طلایی دیده می شود که می توان گفت این رنگ تنها رنگی است که در طراحی بدنه رایانه به کار رفته است و اسپایر اس ۲۴ صرف نظر از این لوگوی طلایی رنگ دارای رنگ یکدست مشکی می باشد.

مشخصات کامپیوتر اسپایر اس ۲۴

کمپانی ایسر در تولید تمام رایانه های خود از پردازنده های نسل هشتم اینتل که با مدل های Core i5 و Core i7 وجود دارند استفاده کرده است و سعی کرده پردازنده ای قوی اما با ولتاژ پائین (U) را انتخاب کند تا بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. این مدل از پردازنده ها به عنوان یک پردازنده چهار هسته ای شناخته می شوند اما می توان با کمک گرفتن از تکنولوژی هایپر تردینگ برای این پردازنده چهار هسته که به صورت مجازی است را به وجود آورد که قادر است به شکل موازی هشت پردازش را به شکل همزمان انجام داد.

حافظه ی اسپایر اس ۲۴

در مورد حافظه داخلی ای که برای این مدل از رایانه های رومیزی در نظر گرفته شده است باید بگوئیم این قابلیت را دارد دو ترابایت هارد دیسک را ساپورت کند و در مورد حافظه اس اس دی می تواند دویست و پنجاه و شش گیگابایت را در خود جای دهد. اگر از قطعاتی که در داخل این رایانه به کار رفته بگذریم می بینیم که رایانه های مدل اس ۲۴ ایسر دارای چندین درگاه یو اس بی بوده و لعاوه بر آن از یک کارت خوان بهره مند هستند که می تواند از کارت حافظه ی اس دی پشتیبانی به عمل آورد. در تمام کامپیوترهای مدل اس ۲۴ ایسر در گاه یو اس بی از نوع سی استفاده شده و این مدل ها دارای یک خروجی تصویر اچ دی ام آی نیز می باشند.

ایسر

ایسر

کامپیوتر های اسپایر اس ۲۴ ایسر دارای ویژگی های منحصر به فرد زیادی هستند اما یکی از مهمترین این ویژگی ها این است که این رایانه های بدون کیس قابلیت این را دارند تا بتوانند از تکنولوژی شارژ بدون سیم هم پشتیبانی نمایند. برای اینکه بتوانید با این مسئله بهتر آشنا شوید برای شما یک مثال جالب می زنیم.

اگر تلفن هوشمندی دارید که از تکنولوژی شارژ بی سیم Qi بهره مند است و می توان آن را بدون هیچ سیم و کابلی شلرژ کرد می توانید تلفن خود را بر روی پایه ای که در قسمت زیرین صفحه نمایش این مدل از رایانه ها وجود دارد بگذارید تا گوشی هوشمند شما به سرعت شارژ شود. با استفاده از این ویژگی خواهید دید که در بسیاری از مواقع که به زمان بیشتری برای انجام کارهای خود دارید و داشتن چند دقیقه بیشتر برای شما بسیار موثر است می توانیداز این ویژگی استفاده کرده و کارهای خود را با سرعت بیشتری انجام دهید.

کمپانی ایسر طی مراسمی که برای معرفی این محصول جدید برگزار شده بود اعلام کرد که رایانه های بدون کیس اسپایر اس ۲۴ از سال ۲۰۱۸ میلادی وارد بازار خواهند شد و قیمتی که برای این مدل از رایانه ها در نظر گرفته شده است مبلغ ۹۹۹ دلار می باشد که البته ناگفته نماند این مبلغ در مورد مدل پایه می باشد و احتمالا مدل های دیگر دارای قیمت متفاوتی باشند ولی در هر صورت علاقه مندان باید تا سال دیگر صبر کنند تا بتوانند یکی از این کامپیوترهای رومیزی بدون کیس را داشته باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *