#


ایرفون Xperia Ear Duo سونی و ویژگی های خارق العاده آن

27 فوریه 2018 بدون نظر 2029 بازدید

ایرفون Xperia Ear Duo سونی و ویژگی های خارق العاده آن

رونمایی از ایرفون جدید سونی و انتشار مشخصات ظاهری آن

کمپانی سونی که طی سال های اخیر توانسته محصولات بسیار خوب و با کیفیتی را تولید نماید و در اختیار کاربران خود قرار دهد امسال نیز اعلام کرده بود که به همراه پرچم داران گوشی های خود از محصولی زیبا و خارق العاده رونمایی خواهد کرد که می تواند کارایی بسیار خوبی داشته باشد و به راحت ترین و ساده ترین شکل کاربرد خود را نشان دهد. این کمپانی به همراه گوشی های پرچم دار خود ایرفون بی سیمی را به نام Xperia Ear Duo معرفی نمود که می تواند گزینه ای ایده آل برای کاربران و علاقه مندان باشد.

کمپانی ژاپنی سونی برای نخستین بار سال گذشته بود که با طراحی نمونه ‌ی مفهومی اکسپریا ایر (Xperia Ear) قدم در دنیای ایرباد‌هایی گذاشت که قابلیت متصل شدن به دستیار‌ هوشمند را دارا بودند. کمپانی عظیم ژاپنی که در عرصه فناوری بسیار خوب عمل کرده چندی پیش در نمایشگاه MWC 2018، از جدیدترین نسل این ایرباد به نام اکسپریا ایر دو (Xperia Ear Duo)  رونمایی کرده و آن را معرفی نمود. ایرباد (Xperia Ear Duo)  که قرار است به رقابت با گوگل پیکسل بادز و گیر آیکون ایکس سامسونگ و اپل ایرپادز بپردازد، قابلیت های بسیار زیادی در پخش صدایی خوب و با کیفیت دارد و می تواند در زمینه پخش موسیقی عملکرد مناسبی را از خود نشان بدهد.

ایرفون جدیدی که به وسیله سونی طراحی شده بنابر توضیحات مقامات این کمپانی از ماه آینده میلادی وارد بازار خواهد شد و علاقه مندان به محصولات سونی می توانند آن را با قیمت۲۸۰ دلار خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهند.

سونی اکسپریا ایر ۲ به طور دقیق به عنوان نقطه ‌ی عکس هدفون‌ های نویز کنسلینگ قرار می گیرد که به وسیله این کمپانی تولید شده است. با توجه به صحبت های مدیران سونی، هدفی که از طراحی این ایرباد وجود داشته تجربه ‌ی «شنیداری دوگانه» به صورت ادغام شده موسیقی با صدای محیط پیرامون می باشد. اعلان ‌های صوتی که در ارتباط با تقویم است، سرخط خبرها و دیگر موضوعات و مطالب نیز قابلیت پخش از این هدست ها را دارا می باشند و می توانند بسیار کاربردی به نظر برسند. علاوه بر این، با توجه به اینکه این ایرباد را با دستگاه آی ‌اواس همگام کنید یا به سراغ جفت کردن با اندروید بروید، قابلیت این را دارید که یکپارچگی با گوگل اسیستنت و سیری را نیز تجربه نموده و کارایی بهتر و بیشتری از این محصول را داشته باشید.

بر عکس معروف ترین و کاربردی ترین ایرباد‌هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند، اکسپریا ایر دو اندازه چندان کوچکی نداشته و قسمت اصلی آن در پایین گوش جای خواهد گرفت که کمی عجیب دیده می شود اما کاربرد بسیار بالایی را از خود نشان می دهد. این مساله موجب می ‌شود در اولین بار که آن را می بینید به‌ راحتی نتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید. با این وجود پس از چند روز استفاده از ایرفون‌ بی ‌سیم جدیدی که  سونی طراحی کرده می توانید به آن‌ عادت نموده و راحت تر از قبل آن را به کار بگیرید و البته با توجه به صحبت های مسئولان غرفه‌ ی سونی، حتی قابلیت انجام حرکات سریع ورزشی بدون هیچ نگرانی بابت افتادن ایرباد‌ نیز می تواند کارایی آن را ارتقا دهد و موجب آسودگی خیال شما گردد. سونی Xperia Ear Duo  دارای استاندارد IPX2 می باشد که به عنوان مانعی در مقابل نفوذ آب به داخل آن می گردد و موجب می شود تا محصولی خوب و با کیفیت بالا در اختیار کاربران قرار بگیرد و بتوانند در هنگام بارندگی نیز به راحتی از آن استفاده نمایند.

با توجه به گفته ها‌ی مسولان سونی، اکسپریا ایر دو می تواند تجربه ‌ی فراگیر غیر موازی را برای کاربران به ارمغان آورده و موجب جلب رضایت آن ها شود؛ به گونه ای که صدای موسیقی، اعلان ها و همچنین صدایی که در محیط پیرامون وجود دارد به ‌صورت همزمان می تواند پخش گردد و کاربر تجربه خوبی را در زمینه کار با این ایر فون داشته باشد. این ایرفون حتی قادر است صدای محیط پیرامون را درک کرده و با توجه به آن حجم صدای موسیقی را تغییر دهد و از آنجا که مبتنی بر هوش مصنوعی است می تواند با در نظر گرفتن صدایی که پیرامون افراد وجود دارد میزان صدای موسیقی را تنطیم نموده و مدیریت نماید. اکسپریا ایر۲ می تواند همزمان با فابلیت فراخوان دستیار صوتی، برخی موارد همچون زمان، مکان و برنامه‌ هایی که از پیش تعیین شده است را نیز اعلام نماید. این قابلیت ها می تواند از این هدفون ها محصولی بسیار کاربردی و خوب ساخته و در اختیار کاربران علاقه مند قرار دهد.

در هدفون ایرباد اکسپریا Ear Duo از کنترل‌ های لمسی استفاده شده است که در کنار آن قابلیت این را دارد که از حرکات سر به مانند بالا و پایین بردن سر با هدف پاسخ به تماس ورودی و یا تکان دادن سر برای رد تماس پشتیبانی نموده و کار را برای استفاده کاربران راحت نماید. علاوه بر این این امکان برای کاربران وجود دارد با چپ و راست بردن سر خود، آهنگی که در حال پخش است را رد نمایند یا مجددا به آهنگ قبلی باز گردند. مدیران سونی اعلام کرده اند، ایرباد جدید این کمپانی با یک بار شارژ، می تواند پخش مداوم۴ ساعت موسیقی را داشته باشد و کاربران در این زمان نیازی به شارژ مجدد نخواهند داشت. جعبه ی این ایرفون بی‌ سیم قابلیت سه بار شارژ آن را دارا می باشد تا کاربران هیچ نگرانی در خصوص شارژ این محصول را نداشته باشند. این ایرباد دارای دو رنگ مشکی و طلایی می باشد که کاربران آن می توانند از روزهای پایانی ماه می (روزهای آخر فروردین) نسبت به خرید آن اقدام نمایند و هر کدام از این رنگ ها را که تمایل داشتند برای خود برگزینند.

کمپانی سونی در این نمایشگاه با رونمایی محصول جدید خود توانسته توجهات بسیاری را به سمت خود جلب نماید و هدفون بی سیم جدید این کمپانی می تواند گزینه ای ایده آل برای زمان هایی که در حال ورزش هستید باشد و انرژی شما را بیشتر از قبل نماید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *