#


ایده هایی برای کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی
30 ژوئن 2017 بدون نظر 1523 بازدید

ایده هایی برای کسب و کار اینترنتی

ایده هایی برای کسب و کار اینترنتی:

امروزه کسب و کار اینترنتی رواج یافته و هزاران ایده کسب و کار در این زمینه وجود دارد که همگی ریشه در نیازهای مردم دارد.ولی با این حال این نوع کسب و کار برای بعضی ها بسیار سخت و دشوار بوده و از شروع آن می ترسند.

بیشتر ایده های کسب و کار اینترنتی در سراسر دنیا بر اساس مشکلاتی که در جامعه وجود دارد شکل می گیرد و بعضا می توانند به کسب و کاری با درآمد چند میلیون دلاری تبدیل شوند.اما در ایران این نوع کار زیاد شکل نگرفته یا به نوعی افراد به دنبال شناسایی نیازهای جامعه یا مردم نمی روند.

چند ایده کسب و کار اینترنتی:

ایجاد دایرکتوری:

با توجه به رشد جمعیت و افزایش کسب و کار و مسافرت ها و…یک نیاز بزرگ جامعه وجود دایرکتوری آنلاین می باشد،زیرا کارایی کتاب های زرد و راهنمایی که در آنها به معرفی مشاغل می پردازند کم شده و باید راه حل سریعتری برای اینکار پیدا کرد که دایرکتوری یکی از این راه هاست.

امانت فروشی آنلاین:

این ایده نمونه های زیادی در کشورهای خارجی دارد اما در ایران ممکن است تعداد کمی از افراد با این ایده آشنا باشند و آن را اجرا کرده باشند.امانت فروشی آنلاین با سمساری های قدیم و یا اپ هایی مانند اپلیکیشن دیوار کمی فرق دارد و دارای مزیت هایی است:
اول اینکه پرداخت برای هر دو طرف دارای ضمانت است و دوم اینکه می توان یک سری کالاهای خاص را به مزایده گذاشت،و به خاطر این دو مزیت مشتریان اعتماد کرده و بیشتر جذب می شوند،در نتیجه شما هم سود بیشتری خواهید داشت.

سایت آموزش:

بسیاری از افراد هستند که توانایی تدریس دارند ولی جایی برای فروش آموزش های خود ندارند و یا وقت و توانایی اداره کردن آن را ندارند،با راه اندازی سایتی برای آموزش می توانید بازار خوبی داشته و کسب و کاری داشته باشید.

فروش هنرهای دستی:

افرادی که توانایی انجام کارهای هنری یا کاردستی دارند میتوانند کارهای خود را در اینترنت به فروش برسانند و کسب درآمد کنند.این نوع فعالیت میتواند در هر زمینه ای باشد مانند ساخت شمع،کیف چرمی،کارت پستال،دستنبدهای بافت و سفارش مشتری.

تدریس آنلاین:

افرادی که در زمینه ای تخصص یا تحصیلات دارند و یا چیزی برای آموزش به دیگران دارند می توانند از این طریق به راحتی کسب درآمد کنند،زیرا دیگر افراد دوست ندارند وقت و پول خود را صرف کلاس های حضوری بکنند و ترجیح می دهند از آموزش های غیر حضوری یا انلاین استفاده کنند.لذا شما می توانید از این فرصت استفاده کرده و درامد خوبی کسب کرده و به ثروت برسید.

مدل های کسب درآمد:

اینکه شما ایده یک کسب و کار داشته باشید به تنهایی کافی نیست و نمی توان به راحتی شروع به فعالیت کرد،زیرا در بسیاری از موارد به دلیل عدم آگاهی از مدل های کسب درآمد به فروش مورد نظر دست پیدا نمی کنید و موفق نمی شوید،که این موضوع ممکن است شما را از ادامه راه منصرف کرده و سرد کند در صورتی که شخص دیگری در این زمینه بسیار موفق است.

مثلا یه دایرکتوری چگونه می تواند کسب درآمد کند و کامل و موفق باشد؟

به نظر بعضی ها می توان با تبلیغات کسب درآمد کرد،اما زیاد امیدوار کننده نیست.گرچه تبلیغات بنری می تواند سود خوبی داشته باشد اما در ابتدا باید به دنبال روش بهتری بود و آن هم حق پرداخت عضویت می باشد.شاید فک کنید با این روش کسی راضی به ثبت کسب و کار خود نمی شود.
اما در اینجا قرار نیست کسی بابت ثبت مشاغل پولی پرداخت کند بلکه کسانی که دوست دارند هنگام جستجوی مشتری در صفحه اول پیشنهاد ها باشند باید یک حق امتیاز بپردازند،در غیر این صورت قرار گرفتن آنها در لیست جستجو به طور اتفاقی خواهد بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *