#


اچ تی سی یو۱۲ با صفحه نمایش۵.۵ اینچی و رم هشت گیگابایتی عرضه می شود

11 آوریل 2018 بدون نظر 2009 بازدید

اچ تی سی یو۱۲ با صفحه نمایش۵.۵ اینچی و رم هشت گیگابایتی عرضه می شود

عرضه پرچم دار جدید اچ تی سی با رم هشت گیگابایتی و نمایشگر۵.۵ اینچی

در خصوص گوشی هوشمند اچ تی سی یو۱۲ اطلاعات سخت افزاری و مشخصاتی منتشر شده که نشان می دهد این گوشی پرچم دار اچ تی سی دارای صفحه نمایش۵.۵ اینچی بوده و به رم هشت گیگابایتی مجهز شده و پردازنده ی اسنپدراگون۸۴۵ کوالکام در آن قرار داده شده است.

کمپانی اچ تی سی در حال حاضر بر روی توسعه ی جدیدترین گوشی پرچم دار خود فعالیت دارد که از خانواده «یو» می باشد و اینگونه به نظر می رسد که قرار است جایگزین یو۱۱ پلاس گردد و تا روزهای پایانی بهار رونمایی خواهد شد. اخیرا در خصوص این گوشی هوشمند اطلاعات دیگری منتشر شده است که موجب تائید عرضه ی یو۱۲ پلاس خواهد بود که دارای پردازنده ی اسنپدراگون۸۴۵ کوالکام می باشد و هشت گیگابایت رم در خصوص آن به کار گرفته شده است.

قبل از اینکه بخواهیم در خصوص مشخصات این گوشی هوشمند صحبت کنیم باید بگوئیم که این کمپانی تایواانی در سال جاری میلادی اقدام به عرضه تعداد کمتری گوشی خواهد نمود؛ اینگونه به نظر می رسد که اچ تتی سی تایوانی تنها یک گوشی پرچم دار را عرضه نماید و دیگر مدل هایی که به وسیله این کمپانی معرفی می گردند به عنوان محصولاتی میان رده هستند. هم اکنون گوشی هوشمند دیزایر۱۲ و دیزایر۱۲ پلاس که به وسیله اچ تی سی در کنار مدل یو۱۱ آیز معرفی خواهند شد به ترتیب گوشی های با قیمت مناسب و میان رده هستند که کاربران می توانند آن ها را برای کار در طول روز مورد انتخاب قرار دهند. علاوه براین کمپانی تایوانی اچ تی سی از عرضه ی یو۱۲ منصرف شده است و جایگزینی که برای یو۱۱ پلاس در نظر گرفته نام تجاری یو۱۲ پلاس را بر روی خود خواهد داشت.

با در نظر گرفتن مشخصاتی که به تازگی در خصوص گوشی های هوشمند تایوانی ها منتشر شده است پرچم داری که این کمپانی در سال جاری میلادی عرضه خواهد کرد دارای رم هشت گیگابایتی بوده و حافظه ی داخلی۱۲۸ گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده است. فضای ذخیره سازی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند به وسیله کارت حافظه ی میکرو اس دی قابلیت ارتقا تا حداکثر دو ترابایت را دارا می باشد. البته این نکته را نیز باید عنوان کنیم که کارت های حافظه ی دو ترابایتی عرضه نمی گردند و کاربران می توانند کارت های حافظه ای با ظرفیت۴۰۰ گیگابایت را تهیه نمایند. تراشه اسنپدراگون۸۴۵ کوالکام به عنوان قلب تپنده ی گوشی جدید این کمپانی تایوانی می باشد که از مودم X20 LTE در آن استفاده شده است و با در نظر گرفتن تصویری که از یک گوشی اچ تی سی منتشر شده احتمال آن وجود دارد یو۱۲ پلاس دارای حداکثر سرعت دانلود۱.۲ گیگابایت بر ثانیه باشد و با این مشخصات عرضه خواهد شد.

علیرغم شایعاتی که پیش تر مطرح شده بود گوشی جایگزین یو۱۱ پلاس دارای صفحه نمایش۵.۵ اینچی می باشد که ررزولوشن +QHD برای آن در نظر گرفته شده و نسبت ابعاد تصویر آن۱۸ به۹ می باشد. پیش از این اعلام شده بود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایشی۶.۰ اینچی می باشد که حال با انتشار این تصویر جدید مشخص شده صحت ندارد. استفاده از صفحه نمایشی با این ابعاد در خصوص جدیدترین گوشی این کمپانی در اصل نوعی عقب گرد نسبت به یو۱۱ پلاس می باشد چرا که پرچم دار قبلی دارای صفحه نمایش۶.۰ اینچی بوده است. پرچم دار جدید اچ تی سی قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت هم زمان می باشد که البته مشخص نیست که درگاه تعیین شده برای سیم کارت دوم و کارت حافظه میکرو اس دی با یکدیگر اشتراک دارند و یا به شکل مجزا در داخل وشی قرار خواهند گرفت.

طبق اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده جانشینی که برای یو۱۱ پلاس در نظر گرفته شده است دارای دوربین سلفی دوگانه هشت مگاپیکسلی می باشد؛ ویژگی HDR Boost نیز در خصوص دوربین سلفی این گوشی مد نظر قرار داده شده است. اچ تی سی در پنل پشتی دستگاه دوربین۱۲ مگاپیکسلی قرار خواهد داد که در پشت لنزی با دیافراگم f/1.5 جای گرفته است و از ویژگی فوکوس خودکار UltraSpeed بهره مند می باشد. علیرغم شایعاتی که پیش تر در خصوص این گوشی مطرح شده بود و عرضه ی آن را مجهز به دوربین دوگانه می دانسته در لیستی که مشخصات آن درج شده هیچ گونه اشاره ای به دوربین دوگانه یو۱۲ پلاس نشده است.

پرچم داری که کمپانی تایوانی برای عرضه در سال جاری میلادی طراحی کرده است قابلیت پشتیبانی از شارژ سریرع۴.۰ کوالکام را دارا می باشد؛ علاوه براین یو۱۲ پلاس قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم را نیز دارد که موجب می شود کاربران برای شارژ گوشی خود زمان کمتری را منتظر بمانند. این گوشی هوشمند با ایرفون های USonic اچ تی سی عرضه خواهد شد که می توانند نویزهای موجود را به راحتی حذف نمایند و همین مساله موجب می شود تا گوشی خوبی در زمینه موسیقی نیز به شمار بیاید. این گوشی هوشمند دارای ویژگی ها و قابلیت های بسیار زیادی است که می توان به صدای دالبی Boom Sound و پشتیبانی از NFC و همچنین بدنه ضد آب آن اشاره کرد که توانسته گواهی IP68 را برای خود دریافت نماید. زمانی که گوشی هوشمندی این گواهی را دریافت نماید به این معنی است که این قابلیت را دارد به مدت زمان نیم ساعت در عمق۱.۵ متری درون آب غوطه ور باشد و هیچ مشکلی برای آن به وجود نیاید.

این گوشی ضد آب به گونه ای طراحی شده است که می توانید در برابر بارش باران و قطرات آب نیز در امان باشد و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده نمائید. احتمال آن وجود دارد گوشی جدید اچ تی سی در روزهای نخست ماه می رونمایی گردد و پس از مدت زمان کوتاهی نیز وارد بازارهای جهانی گردد و در اختیار کاربران قرار بگیرد. تمام این موارد حاکی از آن است که اچ تی سی علیرغم عرضه محدود گوشی در سال جاری میلادی تصمیم دارد به جای کمیت کیفیت را در محصولات خود نشان دهد و به همین دلیل تمام سعی خود را به کار گرفته تا بتواند محصولی بینظیر را عرضه نماید و موجب جلب رضایت کاربران و علاقه مندان گردد. حال باید منتظر ماند و دید در خصوص این گوشی هوشمند و پرچم دار جدید اچ تی سی چه مشخصاتی ارائه خواهد شد و کمپانی سازنده چه ویژگی های دیگری را در خصوص آن معرفی خواهد کرد تا بتواند بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *