#


اپل و عرضه ایر پاور در ماه مارس سال۲۰۱۸

26 فوریه 2018 بدون نظر 1767 بازدید

اپل و عرضه ایر پاور در ماه مارس سال۲۰۱۸

کمپانی اپل و عرضه ایر پاور جدید آن در ماه مارس سال جاری

کمپانی اپل به عنوان یکی از عظیم ترین کمپانی های فعال در عرصه تولیدات دیجیتال و تکنولوژی های هوشمند فعالیت های بسیار گسترده ای داشته و می تواند موجب حیرت و شگفتی کاربران خود شود. این کمپانی آمریکایی در سال گدشته موفق به معرفی آیفون۱۰ و آیفون۸ شد که در کنار آن از محصول هوشمند دیگری به نام ایر پاور نیز رونمایی به عمل آورد. در حال حاضر نیز مک اوتاکارا گزارشی را منتشر کرده است که نشان می دهد این کمپانی قرار است شارژر بی سیم خود را به نام ایر پاور در ماه مارس روانه بازارهای جهانی نماید و آن را در اختیار کاربرانی قرار دهد که به دنبال شارژرهای بی سیم و با کیفیت بالا می باشند.

ایر پاور به عنوان یک پد شارژ بی سیم می باشد که به وسیله اپل طراحی شده است. این پد دارای سطح بیضی شکلی می باشد که با اندازه بزرگ خود قابلیت این را دارد که به طور همزمان آیفون۱۰ و آیفون های۸ و نسخه پلاس آن و همچنین اپل واچ را شارژ نماید. این کار کمک می کند تا کاربران در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده و بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند. ایر پاور قادر است با هدفون نیز کارایی داشته باشد؛ البته این در صورتی است که جعبه جدید ایرپاد را که دارای قابلیت شارژ بی سیم است را خریداری نمائید. احتمال بسیار زیادی وجود دارد که جعبه های جدید ایرپاد دارای قابلیت شارژ بی سیم باشد و به صورت همزمان با ایر پاور عرضه گردد. البته ناگفته نماند در گزارش منتشر شده مک اوتاکارا در خصوص این مساله هیچ گونه اشاره ای نشده است و نمی توان در خصوص آن نظر قطعی اعلام کرد.

در گزارش مک اوتاکار در مورد زمان دقیق عرضه ایر پاور هیچ صحبتی نشده است اما در این گزارش مشاهده می شود که ایرپاور طراحی شده به وسیله اپل قرار است در ماه مارس وارد بازارهای جهانی شده و در اختیار کاربران اپل قرار بگیرد. احتمال بسیار زیادی وجود دارد که کاربران بتوانند از طریق فروشگاه اپل و فروشگاه های شخص ثالث همچون بست بای به این ایرپاد ها دسترسی داشته و آن ها را خریداری نمایند.

البته این نکته را نیز باید خاطر نشان کنیم که در خصوص قیمت ایرپاد اپل جزئیاتی در دسترس نمی باشد. خرده فروشی لهستانی پیش تر احتمال داده بود که قیمت این ایرپاد۱۹۹ دلار خواهد بود اما احتمال بسیار کمی وجود دارد که فروشگاهی مستقل بتواند یکی از محصولاتی را که اپل در آینده وارد بازار خواهد کرد را در دست داشته و اطلاعاتی در خصوص آن را منتشر نماید بنابراین باید منتظر ماند و دید که اپل در زمان عرضه محصول خود چه قیمتی را برای آن در نظر خواهد گرفت و این پد شارژ فوق العاده با چه کیفیت و کارایی و قیمتی در اختیار کاربران این کمپانی قرار می گیرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *