#


اپل لیست محصولات پاییزی خود را منتشر کرد

12 جولای 2018 بدون نظر 1171 بازدید

اپل لیست محصولات پاییزی خود را منتشر کرد

لیست محصولات پاییزی اپل معرفی شد

در گزارش جدید مینگ چی کو، لیست کاملی که اپل از محصولات خود در فصل پاییز رونمایی می کند را منتشر خواهد کرد.

مینگ چی کو در جدیدترین لیست خود محصولات جدیدی را معرفی کرده است که قرار است کوپرتینونشین ها در رویداد فصل پاییز آن ها را رونمایی کند. مینگ چی کو در گزارش جدیدی که منتشر کرده است جزئیات و مشخصات سخت افزاری جدیدی در خصوص به روزرسانی خط تولید تبلت آیپد پرو، اندازه ی صفحه نمایش مورد انتظار اپل واچ، به روزرسانی رایانه های مک مانند مک مینی و سایر موراد دیگر به اشتراک گذاشته است.

در لیست زیر جمع بندی محصولاتی را می بینید که قرار است اپل در رویداد فصل پاییز از آن ها رونمایی کند.

سه دستگاه آیفون جدید شامل، مدل به‌روزرسانی شده‌ی ۵.۸ اینچی OLED، مدل جدید ۶.۵ اینچی OLED و مدل جدید ۶.۱ اینچی LCD

نمونه های به روز شده آیپد پرو که به فیس آیدی مجهز بوده و بدون دکمه ی هوم است، آیپد ۱۲.۹ اینچی به روز شده و از قرار معلوم یک مدل جدید ۱۱ ایچی.

چندین به روزرسانی مهم سخت افزاری برای خط تولید مک شامل، به روز رسانی پردازنده برای مک بوک، مک بوک پرو و یک آیمک با ارتقاء چشمگیر خصوصیات صفحه نمایش و در نتیجه مدل جدیدی از مک مینی

نوت بوک جدید ارزان قیمت که مینگ چی کو بر این اعتقاد است نامی غیر از مک بوک ایر دارد

به روز رسانی اپل واچ با نمایشگر بزرگتر ۱.۵۷ اینچ و ۱.۷۸ اینچی به ترتیب برای مدل زنانه و مردانه به همراه ضربان سنج قلبی بهبود یافته

تولید انبود شارژر بی سیم ایرپاور و هدفون بی سیم ایرپاد

براساس گفته ی مینگ چی کو و شایعه هایی که وجود دارد به نظر می رسد مدل ۱۱ اینچی آیپد جایگزینی برای آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی وجود دارد. لذا از این پس خط تولید آیپدهای اپل مدل های ۷.۹ اینچ، ۹.۷ اینچ، ۱۱ اینچ و ۱۲.۹ اینچ را شامل می شود. مینگ چی کو به طور خاصی به مدل هایی با ابعاد صفحه نمایش ۱۱ اینچ و ۱۲.۹ اینچ اشاره خواهد کرد که نشان دهنده خاص بودن آن ها است. این مسئله گویای ابعاد کوچکتر کلی بدنه در مقابل آیپدی با بدنه سنگین به همراه نمایشگر بزرگ تر است.

در خصوص ساعت هوشمند اپل جای تعجب نیست که بدون تغییر اندازه کلی بدنه، شاهد بزرگ تر شدن نمایشگر آن باشیم. مینگ چی کو گفته است که اندازه ی نمایشگر ۱.۵۷اینچ و ۱.۷۸اینچی به طور خاص برای نمونه های جدید اپل واچ در نظر گرفته شده است. ابعاد قطر نمایشگر دو نمونه فعلی اپل واچ معادل ۱.۳۲ اینچ و ۱.۵ اینچ است. به همین دلیل کوچک ترین نمونه اپل واچ آینده، بزرگ تر از بزرگ ترین مدل اپل واچ فعلی می باشد.

با این وجود خط تولید فصل پاییز کوپرتینویی ها بدون شک به روزرسانی کلانی در همه ی بخش های سخت ازار برای مشتریان اپل را در برمی گیرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *