#


اپل دهمين نسخه بتاى ios 11 را براى توسعه دهندگان منتشر كرد

اپل دهمين نسخه بتا توسعه دهنده (15A5372a) برای iOS 11 منتشر کرده است و شما می توانید آن را در حال حاضر دانلود کنید (اگر برای آن ثبت نام کرده اید). اپل مشخص نمی کند که آیا این بتا نهایی است یا خیر؛ شما می توانید بتا را در سایت توسعه دهنده هاي اپل دانلود کنید(البته اگر قبلاً ثبت نام کرده اید)، بايد هزينه آن را پرداخت کنید و يا از سایت عمومی بتاى اپل كه نهمين بتاى عمومى را در اوايل اين هفته منتشر كرده استفاده كنيد. اپل سخت افزار آینده آیفون خود را در رویداد هفته آینده (در 12th) اعلام خواهد کرد و یک هفته پس از آن باید iOS 11 را برای عموم کاربران منتشر کند.
7 سپتامبر 2017 بدون نظر 1085 بازدید

اپل دهمين نسخه بتاى ios 11 را براى توسعه دهندگان منتشر كرد

دهمين نسخه بتاى ios 11

اپل دهمين نسخه بتا توسعه دهنده (۱۵A5372a) برای iOS 11 منتشر کرده است و شما می توانید آن را در حال حاضر دانلود کنید (اگر برای آن ثبت نام کرده اید). اپل مشخص نمی کند که آیا این بتا نهایی است یا خیر؛

شما می توانید بتا را در سایت توسعه دهنده هاي اپل دانلود کنید(البته اگر قبلاً ثبت نام کرده اید)، بايد هزينه آن را پرداخت کنید و يا از سایت عمومی بتاى اپل كه نهمين بتاى عمومى را در اوايل اين هفته منتشر كرده استفاده كنيد.

اپل دهمين نسخه بتا توسعه دهنده (15A5372a) برای iOS 11 منتشر کرده است و شما می توانید آن را در حال حاضر دانلود کنید (اگر برای آن ثبت نام کرده اید). اپل مشخص نمی کند که آیا این بتا نهایی است یا خیر؛  شما می توانید بتا را در سایت توسعه دهنده هاي اپل دانلود کنید(البته اگر قبلاً ثبت نام کرده اید)، بايد هزينه آن را پرداخت کنید و يا از سایت عمومی بتاى اپل كه نهمين بتاى عمومى را در اوايل اين هفته منتشر كرده استفاده كنيد.  اپل سخت افزار آینده آیفون خود را در رویداد هفته آینده (در 12th) اعلام خواهد کرد و یک هفته پس از آن باید iOS 11 را برای عموم کاربران منتشر کند.

اپل سخت افزار آینده آیفون خود را در رویداد هفته آینده (در ۱۲th) اعلام خواهد کرد و یک هفته پس از آن باید iOS 11 را برای عموم کاربران منتشر کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *