#


اپل بتا ۴ IOS 11 را فقط برای توسعه دهندگان منتشر کرد!

اپل بتا 4 IOS 11 را فقط برای توسعه دهندگان منتشر کرد!
26 جولای 2017 بدون نظر 1149 بازدید

اپل بتا ۴ IOS 11 را فقط برای توسعه دهندگان منتشر کرد!

اپل بتای جدیدی از iOS 11 را منتشر کرد که پیش از آخرین نسخه iOS 11 در ماه سپتامبر خواهد بود. چیزهایی که هنوز هم در ان وجود دارد که نقص محسوب میشوند و من هنوز توصیه به نصب بتا در دستگاه ایفونتان نمی کنم. شما نیازی نیست که ریسک این را بکنید که با نصب ان موبایتان بی استفاده شود.

بتا ۴ در دسترس است اگر شما در حال حاضر در لیست توسعه دهنده ثبت شده هستید. در حالی که اپل همچنین دارای یک برنامه بتا عمومی است، این شرکت معمولا چند روز پیش از انتشار بتا های جدید توسعه دهنده در کانال بتا عمومی منتظر است.

اما اگر در حال حاضر iOS 11 را آزمایش می کنید، به برنامه تنظیمات iPhone یا iPad خود برای به روز رسانی بروید. macOS High Sierra، watchOS 4 و tvOS 11 نیز به روز رسانی بتا را دریافت کرده اند.

دقیقا چه چیزی در iOS 11 جدید است؟ سیستم عامل آینده یک گام بزرگ برای iPad است. به نظر می رسد که شما از یک دستگاه کاملا جدید استفاده می کنید زیرا می توانید فایل ها، آیکون های برنامه و غیره را در سیستم عامل خود بکشید و رها کنید.یک برنامه کاربردی جدید و یک برنامه Files وجود دارد، به طوری که شما می توانید برنامه ها را راه اندازی کرده و اسناد خود را راحت تر مدیریت کنید.

و اگر شما iPad ندارید، تغییر قابل توجهی برای آیفون، مرکز کنترل سنتر طراحی شده است. اکنون می توانید میانبرهای خود را سفارشی کنید. تغییرات کوچک و بزرگ نیز در زیر ان وجود دارد.

اگر اپل همان الگوی مشابهی را که در سال های گذشته دنبال کند، ما هنوز چند ماه از انتشار نهایی فاصله داریم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *