#


اپل آیفون جدید خود را مجهز به دوربین تکی معرفی خواهد کرد

25 ژانویه 2018 بدون نظر 2187 بازدید

اپل آیفون جدید خود را مجهز به دوربین تکی معرفی خواهد کرد

اپل آیفون جدید خود را مجهز به دوربین تکی معرفی خواهد کرد

کمپانی اپل که به مناسبت دهمین سالگرد تولید گوشی های سری آیفون اقدام به تولید آیفون۱۰ نمود اما حالا تصمیم گرفته محصول جدیدی را معرفی نماید. مینگ چی کو طی گزارشی که داشته عنوان کرده است این کمپانی آمریکایی در خصوص آیفون جدیدی که معرفی می نماید از صفحه نمایش۶.۱ اینچی استفاده خواهد کرد که البته به مانند دو نسل پیش آیفون دوربین دوگانه در آن دیده نمی شود.

مدتی پس از اینکه اپل گوشی های هوشمند آیفون۸ و نسخه پللاس آن را معرفی کرد و به مناسبت دهمین سالگرد تولد آیفون اقدام به معرفی آیفون۱۰ نمود احتمالات بسیاری در خصوص محصول جدید این کمپانی مطرح شد که در سال۲۰۱۸ قرار است معرفی شود. مینگ چی کو اعلام کرده به تاگی در خصوص آیفون جدیدی که قرار است اپل در سال۲۰۱۸ معرفی کند جزئیات بسیاری منتشر شده است. طبق گفته های مینگ چی کو این آیفون جدید دارای صفحه نمایش۶.۱ اینچی می باشد و اپل در میانه سال۲۰۱۸ آن را به بازار عرضه خواهد کرد.

پیش از این عنوان شده بود که آیفون جدید اپل به مانند آیفون ایکس دارای سیستم تشخیص چره خواهد بود که می تواند آن را تبدلی به یک گوشی کاربردی نماید. علیرغم تمام این موارد اپل در مورد آیفون جدید خود تغییراتی را به وجود خواهد آورد که موجب می شود این گوشی هوشمند با قیمت پائینی در اختیار کاربران قرار بگیرد. یکی از مهمترین تغییراتی که اپل ایجاد خواهد کرد صفحه نمایش ال سی دی می باشد؛ اپل سال گذشته تنها در خصوص آیفون ایکس از صفحه نمایش های اولد استفاده کرد و در خصوص آیفون های۸ و نسخه پلاس آن از صفحه نمایش های LCD بهره گرفت و گوشی های هوشمند خود را با این نوع صفحه نمایش به بازار عرضه کرد.

در خصوص آیفون جدیدی که اپل در سال۲۰۱۸ احتمالات بسیاری مطرح شده است که یکی از آن ها به نبود لمس سه بعدی در این گوشی ارزان قیمت اپل اشاره دارد. احتمال بسیار زیادی وجود دارد که اپل در مورد آیفون ارزان قیمت خود از فریم آلومینیومی استفاده کند. نکته دیگری که در خصوص این گوشی هوشمند باید ذکر کنیم این است که همچون دو نسل قبل خود در آن دوربین دوگانه وجود ندارد و در حالی عرضه خواهد شد که مجهز به یک دوربین می باشد.

در اطلاعاتی که مینگ چی کو منتشر کرده است در خصوص جنس پنل پشتی این گوشی هوشمند صحبتی نشده است و هنوز مشخص نیست اپل در این قسمت از آلومینیوم استفاده خواهد کرد یا اینکه جنس دیگری را جایگزین آن خواهد کرد. اگر پنلی که برای پشت این آیفون ارزان قیمت استفاده می شود اپل از شیشه استفاده نکند مسلما کاربران قادر نخواهند بود که از شارژ بی سیم برای شارژ کردن گوشی هوشمند خود استفاده نمایند.

اپل در خصوص دو گوشی هوشمند آیفون۸ و آیفون۸ پلاس نیز با وجود قیمت کمی که در مقایسه با آیفون ایکس داشتند از شیشه در مورد پنل پشتی آن استفاده کرده است و این مساله موجب شده تا کاربران بتوانند گوشی خود را به صورت بی سیم شارژ نمایند اما احتمال استفاده از شیشه در خصوص آیفون جدید اپل کمی ضعیف به نظر می رسد.

مینگ چی کو در اطلاعاتی که منتشر کرده است عنوان کرده در طراحی آیفون۶.۱ اپل از برد انباشته هیچ استفاده ای نشده است و باتری در نظر گرفته شده برای آن به مانند باتری استفاده شده در آیفون۸ و نسخه پلاس آن می باشد و برد استفاده شده در آن نیز از انواع معمولی می باشد. این گوشی در مقایسه با جایگزینی که برای آیفون۱۰ در حال طراحی است و آیفونی که دارای صفحه نمایش۶.۵ اینچ است و پنل استفاده شده برای صفحه نمایش آن از انواع اولد است قیمت بسیار پائین تری خواهد داشت اما این قیمت می تواند در برابر گوشی های اندرویدی بالارده که از سوی دیگر کمپانی ها تولید می شوند بسیار بالاتر باشد. این عوامل موجب می شود تا این آیفون را در دسته آیفون های میان رده اپل قرار داد و برای کارهای مختلفی انتظار پاسخگویی مناسبی را داشت.

مینگ چی کو در ادامه گزارش خود ادعا داشته است که اپل برای آیفون جدید خود که دارای صفحه نمایش ال سی دی است قیمت حدودی۷۰۰ تا۸۰۰ دلاری را در نظر گرفته است. این نکته در حالی است که پیش از این عنوان شده بود آیفون جدید اپل دارای قیمت۶۵۰ تا۷۵۰ دلار را در زمان عرضه خواهد داشت. اپل تا به حال برای معرفی محصولات جدید خود روندی را داشته که هر ساله بر اساس آن عمل کرده است و امسال نیزز احتمال دارد از این روند پیروی کرده و از ماه اکتبر تا سپتامبر اقدام به رونمایی از آیفون۵.۸ اینچی به همراه آیفون۶.۵ اینچ خود کند که دارای صفحه نمایش اولد می باشد و آن ها را در کنار آیفون۶.۱ اینچی خود معرفی نماید.

مینگ چی کو در ادامه گزارش خود اعلام کرده: احتمال بسیاری وجود دارد که آیفون جدید اپل به دلیل کاهش هزینه هایی که برای طراحی و تولید لازم است و به دلیل دسته بندی آن در مقایسه با دو مدل دیگری که به صفحه نمایش اولد مجهز هستند دارای ویژگی های متمایز و متفاوتی نیز باشد. البته این مساله نمی تواند خللی در تجربه استفاده کنندگان آن وارد نخواهد کرد. طبق ادعاهای مطرح شده از سوی این تحلیلگر ارشد در سال۲۰۱۸ آیفون۶.۱ اینچی اپل قادر خواهد بود چیزی در حدود پنجاه درصد از عرضه گوشی های هوشمند این کمپانی را برای خود کند.

احتمالات دیگری نیز در خصوص آیفون های اپل وجود دارد که نشان می دهد پنل های ال سی دی این آیفون ها به وسیله ژاپن دیسپلی تولید خواهد شد و نسبت تصویری که در حال حاضر به وسیله کمپانی های دیگر نیز استفاده می شود همان۲ به۱ می باشد. صفحه نمایش اولد مربوط به دو مدل دیگری که اپل برای معرفی در سال۲۰۱۸ آماده کرده است به وسیله سامسونگ دیسپلی و به احتمال بسیار زیاد ال جی دیسپلی تامین می گردد و کمپانی های دیگری هم با اپل در زمینه تولید صفحه نمایش های اولد اعلام همکاری داشته اند که در بین آن ها می توان از کمپانی شارپ نام برد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *