#


اندروید ۸.۰ با نام Orellete و نه Oreo معرفی خواهد شد!

اندروید 8.0 با نام Orellete و نه Oreo معرفی خواهد شد
21 آگوست 2017 بدون نظر 899 بازدید

اندروید ۸.۰ با نام Orellete و نه Oreo معرفی خواهد شد!

از آنجایی که این خبر منبع ناشناسی دارد، باید در دسته ی شایعات دسته بندی شود. اما به نظر می رسد گوگل امشب هیچ بیسکوییت کرم دار Oreo ای معرفی نخواهد کرد!

غول موتور جستوجو ها تصمیم گرفته تا همزمان با خورشید گرفتگی نسخه ی جدید اندروید را رونمایی کند.

پیش از این در مدتی کوتاه یک تیزر تبلیغاتی با نام “GoogleOreo_Teaser_0817_noDroids (1).mp4” بر روی صفحه ی گوگل پلاس قرار گرفت که به نام تجاری و مستعار اندروید O اشاره می کرد.

اکنون ساعاتی پیش از رونمایی رسمی این سیستم عامل، شایعه جدیدی درباره ی نام مستعار آن پخش شده است. بر طبق این شایعه، Android O نامی کاملا متفاوت خواهد داشت. مدیر بخش پشتیبانی مشتریان Nova Launcher، محبوب ترین لانچر اندروید، جناب Cliff Wade ادعا می کند نام نسخه ی جدید سیستم عامل موبایلی و محبوب کمپانی گوگل Android 8.0 Orellete خواهد بود.

همچنین او ادعا می کند که این اطلاعات را از منبعی دریافت کرده که می خواهد ناشناس بماند؛ اما به نظر می رسد او از اینکه نام نسخه بعدی اندروید Oreo نیست، کاملا مطمئن است.

اندروید 8.0 با نام Orellete و نه Oreo معرفی خواهد شد

خوراکی Orellete در واقع نوعی کلوچه شیرین کاتالانی است که معمولا در عروسی ها سرو می شود. هنوز مشخص نیست که چرا گوگل باید این نام را به جای Oreo در نظر داشته باشد، اما ممکن است ربطی به کارخانه ای که این شیرینی محبوب را تولید می کند داشته باشد.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *