#


انتظار می رود سامسونگ گلکسی نوت ۸ را ابتدای سپتامبر عرضه کند

انتظار می رود سامسونگ گلکسی نوت 8 را ابتدای سپتامبر عرضه کند
15 جولای 2017 بدون نظر 1429 بازدید

انتظار می رود سامسونگ گلکسی نوت ۸ را ابتدای سپتامبر عرضه کند

تازه ترین اخبار حاکی از این است که کمپانی کره ای سامسونگ قصد دارد پرچم دار بعدی خود یعنی Galaxy Note 8 را ۲۳ آگوست رونمایی کند.

این تاریخ درست یک هفته پیش از آغاز نمایشگاه IFA 2017 می باشد. اما معرفی این فبلت از سوی سامسونگ، لزوما به معنای آماده فروش بودن نیست. بنابراین علاقه مندان این دستگاه حداقل باید چند هفته ای منتظر بمانند تا بتوانند سفارش خود را به ثبت برسانند.

اخبار منتشر شده توسط شرکت تایوانی تامین کننده ی قطعات حاکی از این است که سامسونگ در زودترین حالت، گلکسی نوت ۸ در را ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد کرد. گزارش های رسانه های کره ای نیز نشان می دهند که سامسونگ در واقع به خاطر فروش ضعیف و کمتر از انتظار گلکسی اس ۸، مجبور به عرضه زود هنگام پرچمدار سری نوت نسبت به برنامه ریزی های پیشین شده است.

عامل دیگری که می تواند بر عرضه زود هنگام نوت ۸ تاثیر گذار باشد، عرضه احتمالی آیفون ۸ اپل در ماه نوامبر است. در هر صورت، کمپانی کره ای به وقت کافی برای برطرف سازی تمام مشکلات عضو قبلی خانواده نوت، که با نام تلخ Galaxy Note 7 آنرا می شناسیم، دسترسی داشته است.

منابع می گویند که عرضه گلکسی نوت ۷ فن ادیشن در کره جنوبی هم نوعی آزمایش بوده تا سامسونگ قادر به با بررسی واکنش مردم به یک دستگاه دیگر از سری نوت باشد.

ظاهراً این آزمایش با موفقیت انجام شده و تقریباً تمام ۴۰۰ هزار واحد گلکسی نوت فن ادیشن به محض عرضه به بازار، به فروش رسید. در حالی که اندکی بیشتر از یک ماه تا رونمایی نوت ۸ باقی مانده، سامسونگ انتظار دارد که حداقل ۱۰ الی ۱۵ میلیون واحد از این فبلت پرچمدار را به فروش برساند؛ همان رقمی که سال پیش برای موبایل ناکام نوت ۷ پیش بینی شده بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *