#


انتشار مشخصات فنی گلکسی اس۹ و نسخه پلاس آن

20 ژانویه 2018 يك نظر 1727 بازدید

انتشار مشخصات فنی گلکسی اس۹ و نسخه پلاس آن

انتشار مشخصات فنی گلکسی اس۹ و نسخه پلاس آن

طی گزارش جدیدی که به وسیله خبرگزاری ETNews منتشر شده است در خصوص مشخصات فنی گوشی های هوشمند گلکسی اس۹ و نسخه پلاس آن اطلاعاتی وجود دارد که جزئیات دوربین در نظر گرفته شده در این دو گوشی را نشان می دهد. علیرغم اینکه تا معرفی پرچم دار جدید سامسونگ زمانی بیشتر از یکماه باقی مانده است اما در خصوص گلکسی اس۹ و نسخه پلاس این گشی هوشمند شایعات و احتمالات بسیار زیادی مطرح شده است. طبق آخرین اطلاعات مشخصات فنی که مرتبط با گلکسی اس۹ و گلکسی اس۹ پلاس می باشد که خبر گزاری ETNews به آن ها اشاره کرده است و به نوعی می توان گفت این اطلاعات پیش از معرفی این گوشی های هوشمند منتشر شده است.

در خصوص گلکسی اس۹ احتمال بسیاری وجود دارد که یکی از این احتمالات استفاده از باتری۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد که البته این احتمال تا حد بسیار زیادی تائید شده است. طبق شایعاتی که پیش از این در خصوص پرچم داران جدید سامسونگ وجود داشته اعلام شده است که کهکشانی های جدید سامسونگ در مسئله عکاسی نسبت به یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام از ان ها عملکرد بسیار ویژه و با کیفیتی را خواهد داشت.

در مورد گوشی هوشمند این کمپانی کره ای که دارای صفحه نمایش۵.۸ اینچی است به احتمال بسیار زیاد سامسونگ از دوربین۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است که دارای لرزش گیر اپتیکال نیز می باشد و می تواند تصاویر بسیار با کیفیتی را ثبت نماید. در خصوص گلکسی اس۹ پلاس نیز باید بگوئیم دارای دوربین دوگانه ای است که در آن سنسور۱۲ مگاپیکسلی به کار برده شده است و کاربران می توانند در هنگام تصویربرداری با این دوربین تجربه ای بسیار متفاوت و جذاب را داشته باشند.

نکته مهمی که در خصوص تصیربرداری به وسیله دوربین این گوشی حائز اهمیت است قابلیت تغییر دیافراگم در خصوص لنزهای این دوربین است که موجب می شود نور جذب شده نیز در زمان عکاسی متاثر از آن باشد و به این ترتیب تصاویر بسیار بهتر و با کیفیت بالاتری ثبت خواهند شد. بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده است سامسونگ در مورد گوشی های کهکشانی جدید خود از لنزهایی استفاده کرده است که دارای دیافراگم F1.5 می باشد و این مساله موجب می شود کیفیت تصویر برداری بسیار افزایش پیدا کرده و بالا برود.

فبلت ال جی وی۳۰ یکی از گوشی های هوشمندی است که می توان در این خصوص از آن به عنوان رقیبی قدرتمند برای پرچم داران جدید سامسونگ نام برد. البته ناگفته نماند فبلت ال جی وی۳۰ و گوشی های هوشمند سری میت۱۰ هواوی دارای لنزهایی با دیافراگم F1.6 می باشند اما سامسونگ نیز در زمینه استفاده از لنزهایی با دیافراگم ذکر شده توانسته عملکرد خوبی را برای دوربین گوشی های کهکشانی خود در نظر بگیرد.

یک نکته دیگر که در خصوص دوربین این گوشی های هوشمند باید عنوان کنیم این است که استفاده از این اندازه لنز مورد جدید و خاصی به شمار نمی رود چرا که پیش از این سامسونگ در خصوص گوشی تاشوی W2018 که به عنوان یک گوشی کاملا انحصاری برای فروش در بازارهای چین بود دارای این لنز می باشد. این امکان برای کاربران وجود دارد که میزان دیافراگم دوربین گوشی خود را پیش از آنکه تصویری را ثبت نمایند تغییر داده و تصاویر بسیار با کیفیت تری را برای خود داشته باشند. البته این نکته را نیز باید ذکر کنیم که این قابلیت تنها در خصوص تصویربرداری به وسیله دوربین اصلی امکان پذیر است.

گوشی هوشمند گلکسی اس۹ پلاس دارای دوربین دوگانه ای است که دو دوربین استفاده شده در آن دارای دهانه لنز متمایزی نسبت به یکدیگر هستند و یکی از سنسورهای لنزی با اندازه دیافراگم F1.5  دارد در حالی که سنسور به کار برده در دوربین دیگر دارای لنزی با اندازه دیافراگم F2.4 می باشد که تصویربرداری بسیار با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. فبلتی که سامسونگ تولید کرده و دارای صفحه نمایش۶.۳ اینچی می باشد قابلیت این را دارد که از هر دو دوربین به صورت همزمان استفاده نماید.

احتمال بسیار زیادی وجود دارد که در خصوص دوربین پرچمداران جدید سامسونگ از الگوریتم هایی استفاده خواهد شد که بسیار پیچیده هستند و می توان با استفاده از آن عمق و فاصله را به صورت بهتری تشخیص داد که باید بگوئیم این موضوع در گوشی های معمولی که در حال حاضر در بازار وجود دارد دیده نمی شود. زمانی که کاربران از این سیستم استفاده نمایند می توانند تصاویر بسیار با کیفیت و با رزولوشن بالایی را داشته باشند.

دوربین سلفی این گوشی های کهکشانی دارای سنسور۸ مگاپیکسلی است که مجهز به سیستم فوکوس خودکار می باشد و یکی از قابلیت های ویژه آن تشخیص عنبیه چشم می باشد که این کار را با کیفیت بالایی انجام می دهد. دوربین اصلی تعبیه شده در گلکسی اس۹ و نسخه پلاس آن امکان ثبت فیلم به صورت صحنه آهسته را دارا می باشد و به کاربران اجازه می دهد تا تصاویر و فیلم های با رزولوشن بالایی داشته باشند.

طبق گزارشی که خبرگزاری ETNews ارائه داده صفحه نمایش کهکشانی های سامسونگ نیز مشخص شده است و در مورد گلکسی اس۹ صفحه نمایش۵.۷۷ اینچی به کار گرفته شده است اما نسخه پلاس این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگتر بوده و اندازه آن۶.۲۲ اینچی می باشد. در خصوص باتری گلکسی اس۹ سامسونگ از ظرفیت۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است ولی ظرفیت گلکسی اس۹ پلاس بالاتر بوده و به میزان۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد.

البته سامسونگ نسل پیشین این گوشی های هوشمند را نیز با این ظرفیت باتری به بازار عرضه کرده بود و می توان گفت نکته جدیدی در خصوص باتری گوشی های این کمپانی وجود ندارد. این دو گوشی جدید و پرچم دار با قیمت بسیار کمی وارد بازارهای چین شده و در اختیار کابران آن قرار خواهند گرفت.

مقامات سامسونگ این موضوع را به صورت رسمی تائید کرده اند ولی هنوز به طور دقیق اعلام نکرده اند که برچسب قیمتی این گوشی چه مبلغی خواهد بود و کاربران برای خرید این گوشی های هوشمند چه هزینه ای را باید بپردازند. سامسونگ سعی رده در طراحی چرجم داران کهکشانی خود بسیار متفاوت عمل نماید و محصولی بینظیر را عرضه کند حالا باید منتظر زمان عرضه این گوشی های هوشمند بود و طراحی آن را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *