#


انتشار تیزر می میکس۲ اس شیائومی مجهز به هوش مصنوعی

6 مارس 2018 بدون نظر 1665 بازدید

انتشار تیزر می میکس۲ اس شیائومی مجهز به هوش مصنوعی

تجهیز می میکس۲ اس شیائومی به هوش مصنوعی و انتشار تیزر آن

کمپانی چینی شیائومی طی روزهای اخیر تیزری جدید از گوشی هوشمند می میکس۲ اس را منتشر کرد. این گوشی هوشمند به عنوان جدیدترین گوشی شیائومی بوده و پرچم دار بی حاشیه ای می باشد که به زودی به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. در تیزری که از این گوشی منتشر شده بیشتر بر روی قابلیت های دوربین و هوش مصنوعی آن تاکید شده است که می تواند محصولی فوق العاده و کاربردی باشد و پاسخگویی مناسبی را داشته باشد.

کمپانی شیائومی به وسیله صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو که مختص کشور چین است اولین تیزر مخصوص به می میکس۲ اس را انتشار داد. در این تیزر تاریخ۲۷ مارس به عنوان روز عرضه رسمی این گوشی هوشمند شیائومی در نظر گرفته شده و به وسیله مسوولان این کمپانی نیز تائید شده است. در این تیزر علاوه بر زمان عرضه این گوشی قابلیت های دیگری نیز دارد که می توان به دوربین بینظیر تعبیه شده در این گوشی اشاره کرد و اعلام کرد که این گوشی هوشمند دارای برنامه هایی می باشد که بر مبنای هوش مصنوعی طراحی شده اند و می تواند کارایی خوبی را داشته باشد. شیائومی در پستی که در ویبو گذاشته از مشتریان خود تقاضا دارد کرده تا مشخص نمایند که آیا افکت‌ های نشان داده شده در تیزر با استفاده از توانایی های دوربین به وجود آمده اند یا هوش مصنوعی به ‌منزله یکی از قابلیت های مشخص این گوشی هوشمند، آن‌ها را ایجاد کرده است و موجب کارایی بیشتر و بهتر این گوشی هوشمند گردیده است.

طی هفته های اخیر اطلاعات کمی در خصوص این گوشی جدید و پرچم دار شیائومی مطرح شده است. در چند هفته گذشته نیز اطلاعات فرم ور این گوشی هوشمند در شبکه های اینترنتی انتشار یافت که بر اساس این اطلاعات نام رمز گوشی بعدی که به وسیله شیائومی طراحی خواهد شد پولاریس انتخاب شده است. در طراحی این گوشی از پردازنده۸ هسته ای اسنپدراگون۸۴۵ کوالکام استفاده شده است و دارای باتری به ظرفیت۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد. در طراحی می میکس۲ اس به شکل پیش فرض سیستم عامل اندروید۸.۰ اوریو به اجرا درآمده است و به همراه آن رابط کاربری MIUI 9 استفاده شده است.

گوشی هوشمند می میکس۲ اس دارای صفحه نمایش فول اچ دی می باشد که وضوح تصویر آن۱۰۸۰ در۲۱۶۰ پیکسل می باشد و می تواند تصاویر را با کیفیت بالایی نشان دهد. در خصوص اندازه های صفحه نمایش این گوشی هوشمند هنوز هیچ اطلاعی در دسترس نمی باشد اما با توجه به شایعاتی که اخیرا منتشر شده این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش۵.۹۹ اینچی می باشد که پیش از این در گوشی می میکس۲ به کار رفته است.

با در نظر گرفتن شایعات دیگری که در مورد این گوشی جدید منتشر شده به مانند مدلی که پیش از آن ساخته شده است در دو نسخه که دارای حافظه رم۶ و۸ گیگابایت است عرضه خواهد شد و این دو نسخه فلزی و شیشه ای به همراه مدلی که تمام سرامیکی است وارد بازار خواهند شد. با در نظر گرفتن شایعات دیگری که وجود دارد طراحی این گوشی هوشمند به گونه ای است که ددر آن حسگر اثر انگشت به صورت ترکیب شده با صفحه نمایش عرضه می شود. علاوه براین امکان این نیز وجود دارد که پنل پشتی دستگاه محل قرار گیری حسگر اثر انگشت باشد تا کاربر بتواند بهتر از آن استفاده نماید.

تا به حال در خصوص این گوشی هوشمند تصاویر مختلفی منتشر شده که هر کدام مشخصاتی را نشان داده اند اما تمام این تصاویر با یکدیگر متناقض بوده اند و نمی توان با قاطعیت اعلام کرد که طراحی این گوشی هوشمند به چه شکل است. تنها چیزی که در مورد آن می توان با قاطعیت تمام صحبت کرد این است که می میکس۲ اس نسبت به مدل پیش از خود دارای حاشیه های بسیار نازکی می باشد و این مساله می تواند موجب متمایز دیده شدن این گوشی هوشمند شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *