#


اطلاعاتى در مورد Huawei Mate 10 Pro Blanc و Mate 10 Lite Alps پيش از رونمايى رسمى

اطلاعاتى در مورد Huawei Mate 10 Pro Blanc و Mate 10 Lite Alps پيش از رونمايى رسمى
9 سپتامبر 2017 بدون نظر 1455 بازدید

اطلاعاتى در مورد Huawei Mate 10 Pro Blanc و Mate 10 Lite Alps پيش از رونمايى رسمى

Huawei Mate 10

شركت هوآوی اعلام کرد که گلکسی سرى S خود را در ۱۶ اکتبر رونمايى خواهد کرد و قول داده کسانی که منتظر Mate 10 اين برند هستند، ناامید نشوند؛شایعه شده است که، Huawei ماه آینده طرحى از Mate 10 را معرفى خواهد کرد.

Huawei Mate 10 Pro Blanc و Mate 10 Lite Alps

انتظار میرود علاوه بر Mate 10، دو گوشی دیگر نیز معرفی شود که تاکنون نامگذاری نشده است؛نسخه بهبود یافته ای که می تواند به عنوان Huawei Mate 10 Pro اجرايى شود دارای کد نام Blanc است، در حالی که Mate 10 Lite (یا هر نام دیگر آن) كه كمتر شناخته شده است، به عنوان Alps شناخته می شود.
گفته می شود که به اصطلاح Blanc یا Huawei Mate 10 Pro، صفحه نمایشى به بزرگيه ۵.۹۹ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۴۴۰ x 2880 پیکسل و رزولوشن ۱۸: ۹ است. این گوشی دارای یک دوربین دوتایی چشمگیر است که شامل سنسورهای ۲۰ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی است.

دوربين

دوربین دوگانه آن شامل لنز لایکا و تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) است. Huawei Mate 10 Pro همچنین یک دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی را در قسمت جلوی خود دارد.

سخت افزار Mate

Mate 10 سخت افزار قدرتمندى شامل kirin 970 CPU Huawei همراه با رم ۶ گیگابایت است. اين گوشى قرار است با دو نوع حافظه داخلى ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی در اختيار كاربران قرار گيرد.
و در آخر، با یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر به بازار عرضه خواهد شد. انتظار میرود که Mate 10 Pro در ماه دسامبر با Android 8.0 Oreo عرضه شود، اگر چه در ماه اکتبر به كاربران معرفى خواهد شد.
گوشی هوشمند دوم Mate 10 که در ماه اکتبر عرضه خواهد شد، Huawei Mate 10 Lite، كه به عنوان Alps شناخته می شود، دارای صفحه نمایش ۵.۸۸ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰x 1440 پیکسل و نسبت تصویر ۱۶: ۹ است.
درست مثل دو مدل Mate 10 دیگر، Alps هم به پردازنده Kirin 970، چهار گيگابايت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. با این حال، Mate 10 Lite LTE Cat.12 را به جای آن معرفی خواهد کرد و در اواخر ماه اکتبر عرضه خواهد شد.
‏Mate 10 Lite (یا Alpine Huawei) با همان پیکربندی دوربین به عنوان Mate 10 Pro عرضه می شود، بنابراین انتظار می رود که یک دوربین دوتایی همان لایکا را نیز بر روی این یکی نيز قرار دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *