#


اسنشال فون روزانه۵۰ هزار دستگاه فروش را برای خود ثبت کرده است

اسنشال
16 دسامبر 2017 يك نظر 1587 بازدید

اسنشال فون روزانه۵۰ هزار دستگاه فروش را برای خود ثبت کرده است

اسنشال فون روزانه۵۰ هزار دستگاه فروش را برای خود ثبت کرده است

تا چندی پیش آماری در خصوص دستگاه های اسنشال فون پی اچ وان اعلام شد که بیانگر پنج هزار دستگاه در روز بود اما حالا مشخص شده این آمار صحت نداشته و رقم ده هزار دستگاه اسنشال روزانه می باشد.

استارتاپ اندی رابین که با نام اسنشال فعالیت می کند چند وقت قبل موفق شد نخستین گوشی هوشمند را با نام پی اچ وان طراحی و تولید نماید. در خصوص کیفیت دوربین و قیمت بسیار زیادی که برای این گوشی هوشمند تعیین شده شکایت های بسیار زیادی از سوی کاربران وجود داشته است.

اسنشال

اسنشال

به همین دلیل برخی عنوان کردند که فروش این دستگاه ها چیزی در حدود پنج هزار دستگاه خواهد بود. در حال حاضر رقمی که برای فروش این دستگاه ها اعلام شده است دو برابر می باشد و رقم واقعی ده هزار دستگاه در روز نشان می دهد که این گوشی هوشمند تا چه میزان فروخته می شود.

اپراتور اسپرینت در کشور آمریکا گوشی اسنشال را به صورت کاملا اختصاصی عرضه کرده است. در همین زمان بود که نسخه آنلاک این گوشی هوشمند توانست به صورت آنلاین برای خرید در اختیار کاربران قرار بگیرد. پس از این مساله بود که اعلام شد این گوشی هوشمند به تعداد پنج هزار دستگاه در روز به فروش می رسد که این آمار موجب شد تا افراد بسیاری تعجب کنند چراکه آمار چندان بالایی به شمار نمی رفت و رقم قابل توجهی برای گوشی های هوشمند محسوب نمی شد. اما کمی بعد مشخص شد این تعداد دستگاه تنها از سوی اپراتور اسپرینت عرضه شده اند و رقم واقعی چیزی در حدود ده هزار دستگاه در روز می باشد.

اپلیکیشنی که برای دوربین این گوشی هوشمند به صورتی کاملا اختصاصی در پلی استور وجود دارد و کاربران می توانند آن را در مورد گوشی پی اچ وان خود دانلود کنند. البته نا گفته نماند تا به حال این اپلیکیشن پنجاه هزار بار از سوی کاربران دانلود شده است.

اسنشال

اسنشال

البته باید این را نیز اضافه نمائیم که این رقم تنها یک عدد تخمینی می باشد چرا که ممکن است فردی پس از مدتی استفاده از گوشی هوشمند خود آن را به فرد دیگری منتقل نماید و فرد جدید که گوشی را در اختیار دارد با یک اکانت گوگل جدیدتر وارد پلی استور می شود و اقدام به دانلود این اپلیکیشن می نماید. این مساله موجب می شود تا تعداد دانلودهای این اپلیکیشن بالا برود ولی هنوز گوشی جدیدی فروخته نشده باشد.

به همین دلیل است که گفته می شود نباید این آمار دانلود را صحیح دانست ولی می توان با کمی قاطعیت گفت که در حال حاضر چیزی در حدود پانصد هزار گوشی هوشمند پی اچ وان در بازار وجود دارد و کاربران می توانند آن را دریافت نموده و مورد استفاده قرار دهند.

آمار فروش گوشی هوشمند اسنشال

به طور حتم اگر رقم پنجاه هزار گوشی عنوان شود برخی خواهند گفت که موفقیت بسیار ارزنده ای برای این کمپانی و استارتاپ محسوب نمی شود اما این استارتاپ تنها به بررسی هایی که در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد بسنده کرده است و به جز این مورد هیچ تبلیغات دیگری را در خصوص گوشی هوشمند خود نداشته است و به همین دلیل می توان گفت این رقم برای گوشی هوشمندی که تقریبا ناشناخته است چندان بدهم به نظر نمی رسد.

اسنشال

اسنشال

اسنشال اعلام کرده در خصوص کیفیت دوربین این گوشی تغییرات عمده ای را داشته و با توجه به کاهش قیمتی که برای در نظر گرفته است احتمال این وجود دارد که کاربران در سال۲۰۱۸ میلادی استقبال بیشتری از این گوشی هوشمند داشته باشند و اچ پی وان بیشتر از حال حاضر مورد استفاده افراد قرار بگیرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *