#


از میان برداشتن خطای مرگ دوربین در گوشی هوشمند پیکسل۲ توسط گوگل

16 جولای 2018 بدون نظر 1813 بازدید

از میان برداشتن خطای مرگ دوربین در گوشی هوشمند پیکسل۲ توسط گوگل

گوگل خطای مرگ دورببین را در خصوص پیکسل۲ از میان خواهد برداشت

پیکسل۲ گوشی هوشمندی است که توسط گوگل معرفی شده و مورد استفاده کاربران بسیاری قرار گرفته است اما برخی از کاربران عنوان کرده اند در هنگام کار با پیکسل۲ خطای مرگ دوربین رخ می دهد که موجب می شود برنامه دوربین کارایی نداشته باشد. کمپانی گوگل اعلام کرده قصد دارد به زودی این مشکل را به طور کلی از میان بردارد.

در خصوص گوشی های هوشمند پیکسل از دوربین های فوق العاده قدرتمندی استفاده شده است. کمپانی گوگل در سال۲۰۱۶ با استفاده از نرم افزار +HDR و سخت افزاری که مخصوص این کمپانی بود توانست دوربین های خارق العاده ای را مختص گوشی های هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس ال طراحی کند و سال پس از آن نیز موفق شد در خصوص نسل دوم گوشی های هوشمند خود از دوربی موفق تری استفاده کند. این درحالی است که برخی از کاربران گوشی های هوشمند پیکسل در زمینه استفاده از دوربین این گوشی ها دچار مشکل شده اند و از وجود برخی مشکلات ابراز نارضایتی کرده اند.

از زمانی که نسل دوم گوشی های هوشمند پیکسل توسط گوگل عرضه شد برخی از آن ها دچار مشکلی خاص شدند به طوری که برخی از کاربران این گوشی های هوشمند نمی توانند برنامه دوربین را باز کرده و مورد استفاده قرار دهند و زمانی که قصد دارند تا دوربین اجرا شود خطای مرگ دوربین با عنوان Fatal camera error موجب یم شود تا برنامه دوربین بسته شود و این مسئله در عملکرد گوشی های هوشمند پیکسل به عنوان نکته ای منفی به شمار می رود.

گوگل برای اینکه بتواند این مشکل را حل کند به کاربران توصیه کرده حافظه کش برنامه دوربین را پاک کرده و گوشی را مجددا راه اندازی کنند و پس از آن مجددا از دوربین استفاده نمایند. چنانچه این راهکارها نتیجه موفقیت آمیزی نداشته باشند گوگل توصیه می کند کاربران گوشی هوشمند خود را در حالت هواپیما قرار داده و پس از آن نسبت به انجام عملیات عکسبرداری تلاش کنند. در هر حال برخی از کاربران همچون قبل این خطا را مشاهده کرده و نمی توانند از اپلیکیشن دوربین گوشی هوشمند خود استفاده کنند.

مدتی قبل یکی از کاربران توییتر مشکل پیش آمده را به اطلاع نمایندگان گوگل در توییتر رساند و عنوان کرد برای اینکه بتواند از دوربین گوشی خود استفاده کند مجبور است برنامه دیگری همچون اسنپ چت و یا برنامه دوربین محور دیگری را بر روی گوشی خود نصب کند تا از این راه بتواند از دوربین گوشی خود استفاده نماید. پس از آن گوگل اعلام کرد که در خصوص مشکل به وجود آمده اطلاع داشته و به دنبال راه حلی مناسب می گردد تا بتواند مشکل عنوان شده را از میان بردارد. با توجه به گزارش های اولیه ای که در دست است گوگل در خصوص گوشی های پیکسلی که دچار مشکل دوربین هشتند راه حل تعویض گوشی را عنوان کرده و کلیه این گوشی ها را با گوشی جدید تعویض می کند. البته این نکته را نیز باید عنوان کرد که گوگل این مسئله را به صورت رسمی مورد تایید قرار نداده است.

اینگونه به نظر می رسد که گوگل مشکل موجود را به عنوان یک مشکل نرم افزاری عنوان می کند و امیدوار است با انجام یک بروزرسانی مشکل موجود در برنامه دوربین را برطرف کند. البته باید این نکته را نیز عنوان کرد که تنها تعداد محدودی از گوشی های هوشمند پیکسل۲ دچار این مشکل شده اند. برخی از افرادی که از این گوشی هوشمند استفاده می کنند هرازگاهی با این مشکل مواجه شده و به خودی خود خطای یاد شده از بین می رود. برخی از کاربران نیز قبلا با این مشکل مواجه شده بودند اما مشکل از بین رفته ولی برخی از کاربران هرگز نمی توانند دوربین گوشی خود را باز کنند و از آن استفاده نمایند.

برخی از کاربران پیکسل۲ که پیش تر با این مشکل مواجه بوده و توانسته اند آن را حل کنند اعلام کرده اند که گاهی اوقات دوربین این گوشی هوشمند عملکرد غیر معمولی از خود نشان می دهد و این مسئله نیز موجب شده تا گوگل به دنبال راه حلی مناسب باشد. البته باید امیدوار بود که گوگل به زودی می تواند مشکل دوربین گوشی هوشمند پیکسل۲ را به طور کلی رفع کند و دیگر این مشکل در خصوص نمونه های دیگر مشکلی از این قبیل به وجود نیاید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *