#


اختصاص عنوان پربازدیدترین برند نمایشگاه MWC2018 به نوکیا

5 مارس 2018 بدون نظر 1971 بازدید

اختصاص عنوان پربازدیدترین برند نمایشگاه MWC2018 به نوکیا

نوکیا و دریافت عنوان برند پر بازدید در نمایشگاه MWC2018

در کنگره جهانی موبایل در بارسلون کمپانی های متعددی حضور پیدا کردند که یکی از آن ها کمپانی نوکیا بود و توانست در این کنگره به عنوان یکی از پر بازدیدترین برندها در مقابل دیگر کمپانی ها شناخته شود. کمپانی های متعددی در کنگره جهانی موبایل که در بارسلون آغاز شده بود محصولات بسیار خوبی را معرفی نمودند اما در این بین HMD Global موفق شد با برند نوکیا مود توجه افراد بسیاری قرار بگیرد و توجهات بیشتری به سمت این برند جلب شد. این کمپانی با معرفی محصولات جدید خود در این کنگره جهانی موفق شد به عنوان اولین برند پربازدید در این رویداد سالیانه معرفی گردد و این عنوان را برای خود به دست بیاورد.

فنلاندی ها در این نمایشگاه توانستند عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان بدهند و همین مساله موجب شد تا کمپانی های دیگری همچون سامسونگ با معرفی پرچم داران جدید خود نیز نتوانند از محبوبیت این برند فنلاندی در بین افراد بکاهند. البته این نکته را نیز باید عنوان کنیم که نوکیا در این نمایشگاه از گوشی های جدید اندرویدی خود رونمایی نموده و از نسخه ۴G نوکیا۸۱۱۰ نیز پرده برداری کرد که همین مساله یکی از مهمترین عوامل در جلب نظر کاربران بوده و باعث شده افراد بسیاری به این برند قدیمی توجه نمایند. با توجه به نظرسنجی Brandwatch که با همکاری توییتر انجام شده است برند نوکیا موفق شده از دید بازدید با فاصله از کنار کمپانی های رقیب دیگر خود همچون گوگل و سامسونگ و هواوی و حتی اپل عبور نماید و خودی نشان دهد.

البته این نکته را نیز باید بگوئیم که Juho Sarvikas به عنوان سرپرست شرکت HMD اعلام نموده است در نمایشگاه MWC2018 امسال برند نوکیا توانسته۲۱ جایزه را برای خود به دست بیاورد که برای این کمپانی به عنوان یک رکورد جدید به حساب می آید. البته ناگفته نماند برند نوکیا در سال گذشته میلادی موفق شده بود۱۷ جایزه را به نفع خود کسب نماید. اینگونه به نظر می رسد که این برند فنلاندی تصمیم دارد قدم های محکم و استواری را در عرصه گوشی های هوشمند اندرویدی بردارد و خود را به یکی از بازیگران مهم این عرصه تبدیل کند. البته این را نیز باید عنوان کنیم که عرضه ی گوشی های قدیمی و خاطره انگیزی مانند نوکیا۸۸۱۰ موجب خواهد شد طرفداران بیشتری به سمت این برند جلب شوند و این برند مجددا به دوران اوج و قدرتمندی خود باز گردد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *