#


آپدیت مایکروسافت اج مختص سیستم عامل اندروید و iOS

16 جولای 2018 بدون نظر 1847 بازدید

آپدیت مایکروسافت اج مختص سیستم عامل اندروید و iOS

انتشار نسخه به روز شده مایکروسافت اج مختص سیستم عامل اندروید و ios

مایکروسافت اعلام کرده به زودی مرورگر اج در خصوص سیستم عامل های اندروید و آی او اس آپدیت خواهد شد و کاربران می توانند از بروزرسانی های جدید این مرورگر استفاده نمایند. کمپانی مایکروسافت مرورگر موبایل خود را که مختص سیستم عامل های اندروید و آی او اس طراحی و منتشر شده است را به روزرسانی خواهد کرد و قرار است در آپدیت جدید آن قابلیت ها و ویژگی های جدیدی را قرار دهد که موجب می شود این مرورگر عملکرد بهتری نسبت به قبل داشته باشد.

چنانچه کاربران از نسخه بتای این مرورگر استفاده کرده باشند احتمالا با قابلیت های جدیدی که در آن وجود دارد آشنایی پیدا کرده اند اما اگر از نسخه پایداری که در گوگل پلی و یا حتی اپ استور وجود دارد استفاده کرده باشند باید در نظر داشته باشند که گوگل تصمیم دارد به زودی آپدیت جدید این مرورگر را منتشر کند. کاربرانی که به همراه مرورگر اج از Bing Rewards استفاده می کنند شاید به این مشکل برخورده اند که برخی اوقات مرورگر اجازه نمی دهد کاربر پاداش بهره گیری از موتور جستجو به صورت پیش فرض را دریافت کند که کمپانی مایکروسافت در نسخه به روز شده این مرورگر مشکل عنوان شده برطرف کرده است تا کاربران بتوانن به راحتی از این مرورگر استفاده کنند.

یکی دیگر از حرکت هایی که کمپانی مایکروسافت در خصوص بروزرسانی جدید اج انجام داده استفاده از تایم لاین است که مختص ویندوز۱۰ می باشد. استفاده از تایم لاین به کاربران این اجازه را می دهد که کلیه فعالیت های انجام شده را برروی گوشی اندرویدی خود تماشا کنند. در نهایت هم کمپانی مایکروسافت بهبودهایی را در خصوص مرورگر اج انجام داده و کلیه نقص ها و معایبی که بر روی این مرورگر وجود داشته حذف کرده است.

البته باید عنوان کنیم مایکروسافت هنوز زمان مشخصی را برای انتشار نسخه بروز شده این مرورگر اعلام نکرده است اما نسخه بتای این برنامه آماده بوده و کاربران می توانند آن را دانلود نمایند به همین دلیل می توان انتظار داشت نسخه پایدار ان نیز به زودی منتشر خواهد شد و کاربران می توانند آن را دانلود کرده و بر روی سیستم عامل های اندروید و آی او اس خود به کار بگیرند. حال باید منتظر ماند و دید که مایکروسافت در خصوص بروزرسانی مرورگر اج چه اقداماتی انجام داده و چه تغییراتی بر روی این مرورگر اعمال شده است و بهبودهای ایجاد شده چه عملکردی را برای افراد در پی خواهند داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *