#


آنر۹ پرچمدار شیشه ای هواوی

آنر9
17 دسامبر 2017 3 نظر 1949 بازدید

آنر۹ پرچمدار شیشه ای هواوی

آنر۹ پرچمدار شیشه ای هواوی

هواوی در بین محصولات خود اقدام به عرضه پرچمدار جدیدی به نام آنر۹ کرده است و در طراحی آن از شیشه استفاده کرده است. پردازنده ای که در آنر۹ به کار رفته کرین۹۶۰ بوده و یک رم۶ گیگابایتی در آن تعبیه شده است و این محصول جدید هواوی با دوربین دوگانه وارد بازار دیجیتالی شده است.

یکی از عواملی که همیشه موجب انتخاب محصولی بوده است قیمت آن می باشد به همین دلیل می توان گفت گوشی های هوشمند نیز همیشه از این امر پیروی کرده اند. کمپانی های بزرگی که در زمینه تولید گوشی های هوشمند فعالیت دارند در خصوص پرچمداران خود قیمت های بالاتری را در نظر گرفته اند به همین دلیل در سال های اخیر دیگر پرداخت قیمتی بیشتر از هزار دلار برای خرید پرچمدار محصولی غیر معمول به نظر نمی رسد.

در خصوص برند آنر می توان گفت چهار سال پیش به وسیله هواوی معرفی شد و در طول این مدت برای توسعه و رشد بیشتر تلاش بسیار زیادی را از خود نشان داده است و توانسته با قیمت اقتصادی محصولات خود به رشد قابل توجهی دست پیدا کند.

آنر9

آنر۹

این برند در طول مدتی که فعالیت خود را آغاز کرده بر روی فروش آنلاین توجه بیشتری داشته است و چندین بار موفق شده در کشور چین و کشورهای دیگر در زمینه فروش آنلاین رکوردهای خوبی را به نام خود ثبت کند.

هم اکنون این برند گوشی بالارده جدیدی را با نام آنر۹ معرفی کرده است که دارای برچسب قیمتی بسیار معقولی می باشد و با قیمت به صرفه خود اعلام آمادگی برای رقابت با دیگر محصولات را نموده است. این گوشی هوشمند در طول بیست و هشت روز اولی که وارد بازار شده بود توانست به میزان یک میلیون دستگاه فروخته شود.

کمپانی هواوی و به خصوص برند آنر در طراحی این گوشی هوشمند سعی کرده آن را به نسل های پیش از آن شبیه کرده و کاربران می توانند این شباهت های بسیار نزدیک با نسل های پیشین را در المان هایی که برای طراحی آنر۹ به کار رفته مشاهده نمایند. کمپانی هواوی از تراشه کرین۹۶۰ که به عنوان تراشه ای پرچمدار می باشد در این مدل از گوشی های هوشمند خود استفاده کرده است.

این پردازنده قوی دارای۴ یا۶ گیگابایت حافظه رم می باشد. طراحی آنر۹ به گونه ای است که نه می توان آن را یک گوشی میان رده دانست و نه می توان گفت یک پرچمدار کامل است. بیشتر مواردی که در طراحی این گوشی هوشمند به کار رفته از پرچمداران دوره های قبلی این کمپانی در آن استفاده شده است و برخی از موارد نیز هستند که موجب می شود نتوان این گوشی را به عنوان یک پرچمدار شناخت.

آنر9

آنر۹

طراحی آنر۹

یکی از مهمترین بخش هایی که در خصوص آنر۹ وجود دارد طراحی آن است. ظاهر جذابی که این گوشی دارد می تواند در نظر اول موجب شیفتگی شما شده و نظر شما را به خود جلب کند. در طراحی بدنه این گوشی هوشمند از شیشه استفاده شده است که موجب شده به مانند بسیاری از پرچمدارانی باشد که در سال جاری وارد بازار شده اند.

شیشه ای که در پنل پشتی و جلوی این گوشی استفاده شده است۲.۵ بعدی و۳ بعدی گوریلاگلس۳ می باشد و دلیل استفاده از این شیشه صرفه جویی در هزینه های آن می باشد. این قسمت های شیشه ای بدون اینکه از هیچ نوار پلاستیکی و قسمت رابطی در پیوند آن ها استفاده شده باشد با فریم فلزی که به زیباترین شکل تراش خورده است به گوشی متصل شده ند.

ضخامتی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است در بالاترین حالت به۷.۵ میلی متر می رسد و وزن این گوشی هوشمند با ابعاد مختلفی که برای وجود دارد۱۵۵ گرم می باشد که به نظر برخی از کاربران و کارشناسان کمی سنگین به شمار می رود.

در مورد پنل پشتی این گوشی از شیشه ی۱۵ لایه ای استفاده شده است که به عنوان یکی از مشخصات بارز این گوشی به شمار می رود و لبه های کناری آن به صورت جذابی دارای انحنا هستند که موجب می شود به عنوان یک گوشی خوش دست نیز شناخته شود. پنل پشتی براق آنر۹ موجب شده تا یه عنوان یکی از زیباترین گوشی های هوشمند سال۲۰۱۷ میلادی شناخته شود که باعث می شود افراد بسیاری به آن علاقه مند شوند.

آنر9

آنر۹

پنل پشتی آنر۹ محل قرار گیری دوربین دوگانه ای می باشد که به شکل زیبایی در آن قرار گرفته است به نحوی که اگر به این قسمت دقت داشته باشید متوجه می شوید هیچ گونه برجستگی در مورد دوربین آن وجود ندارد. لغزنده بودن این گوشی یکی از نکته های منفی می باشد که با وجود کوچک بودن و لبه های منحنی آن باید بسیار مراقب لغزندگی آن بود.

این گوشی هوشمند هواوی در رنگ های آبی و خاکستری عرضه می شود که باید بگوئیم در مدل خاکستری آن اثر لک انگشت کمتر از رنگ دیگر آن دیده می شود. حسگر اثر انگشت در پنل جلویی این دستگاه وجود دارد که در بخش کناری آن دو کلید خازنی وجود دارد که در اصل به شکل دو نقطه نورانی هستند که برای ناوبری از آن ها استفاده می شود. حسگر اثر انگشت موجود در آنر۹ به عنوان یکی از سریع ترین حسگرهای موجود در دنیا شناخته می شود.

محل قرارگیری اسپیکر مونو به همراه جک۳.۵ میلی متری و درگاه یو اس بی از نوع C در قسمت پائینی آنر۹ می باشد. این بخش دارای فرستنده مادون قرمز می باشد که می توان از آن به عنوان ریموت کنترل نیز استفاده کرد. کلیدهای کنترل حجم صدا در قسمت حاشیه سمت راست آنر۹ وجود دارد و به راحتی می توان از آن ها با یک دست استفاده کرد.

صفحه نمایش آنر۹ هواوی

اغلب پرچمدارانی که این روزها معرفی شده اند دارای صفحه نمایش بزرگی هستند اما آنر۹ دارای صفحه نمایشی به ابعاد۵.۱۵ اینچ می باشد و این نمایشگر از پنل های نوع LTPS IPS LCD می باشد که نسبت تصویری آن۱۶ به۹ است. این صفحه نمایش توانسته چیزی در حدود هفتاد درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص دهد.

آنر9

آنر۹

در این صفحه نمایش رنگ ها به صورت زنده و شاد نشان داده می شوند اما اگر کمی به آن ها دقت نمائید متوجه می شوید که در حالت استاندارد پی رنگ ها کمی سرد دیده خواهند شد. هواوی برای برطرف کردن این مشکل راه حلی را در نظر گرفته است که آن هم قابلیت تنظیم گرمای رنگ است که در تنظیمات مخصوص صفحه نمایش وجود دارد و کاربران می توانند خود گرمای بیشتری را وارد رنگ ها نمایند.

اسپیکر آنر۹ هواوی

در گوشی هوشمند آنر۹ از اسپیکرهای استریو استفاده نشده است و به جای آن دارای اسپیکر تک کاناله می باشد که در قسمت پائینی گوشی جای گرفته است و در نزدیکی آن درگاه یو اس بی تعبیه گردیده است. صدایی که از این اسپیکر خارج می شود می تواند عملکرد خوب آن را نشان دهد اما کیفیت صدا چندان خوب نبوده و زمانی که موسیقی گوش بدهید متوجه خواهید شد که شفافیت صدای خروجی بالا نیست و به همین دلیل نمی توان گفت کیفیت صدای خروجی خوب است.

دوربین آنر۹

برند آنر تصمیم گرفته تا در خصوص دوربین آنر۹ حساسیت بیشتری را در نور ایجاد کند و از دو سنسور۲۰ مگاپیکسلی مونوکروم که سنسوری سیاه و سفید است به همراه یک سنسور۱۲ مگاپیکسلی رنگی استفاده کرده است و در کنار این دو سنسور ماژولی قرار گرفته است که برای فوکوس لیزری به کار برده می شود. در کنار تمام این موارد فلش ال ای دی نیز وجود دارد که یک فلش دوگانه به شمار می رود.

دوربین تعبیه شده در این گوشی هوشمند قابلیت های تصویربرداری متفاوتی را به کاربر ارائه می دهد که می توانند به سادگی به تمام آن ها دسترسی داشته و تصاویر جذابی را ثبت نمایند.

آنر9

آنر۹

باتری آنر۹

باتری ای که هواوی در خصوص آنر۹ در نظر گرفته است دارای ظرفیت۳۲۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد که می تواند در عرض نیم ساعت شارژ باتری را از میزان صفر تا اندازه سی و سه درصد برساند اما اگر بخواهید شارژ آن به صد درصد برسد باید دو ساعت زمان را صرف نمائید.

این گوشی هوشمند علیرغم اینکه به عنوان یک پرچمدار معرفی شده است اما نمی تواند در برابر آب و گرد و غبار مقاومت بالایی را داشته باشد. این مساله می تواند برای کاربران به عنوان یک نکته منفی در خصوص خرید آنر۹ به شمار برود ولی اگر دیگر مزایای این گوشی هوشمند را در نظر بگیریم و قیمت مناسب آن را مد نظر قرار دهیم می توانیم این گوشی را به عنوان گزینه ای بسیار مناسب معرفی نمائیم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *