#


آشنایی با لپ تاپ جدید هواوی میت بوک ایکس پرو

10 آگوست 2018 بدون نظر 2197 بازدید

آشنایی با لپ تاپ جدید هواوی میت بوک ایکس پرو

رونمایی از لپ تاپ سبک وزن هواوی میت بوک ایکس پرو

لپ تاپ جدید و سبک وزن هواوی میت بوک ایکس پرو، تحت عنوان تولید جدید این شرکت و با سخت‌ افزاری قوی است که در این مقاله شما را بیشتر با این لپ تاپ آشنا خواهیم کرد.

هواوی در جریان همایش ویژه خود در کنگره ‌ی جهانی موبایل (MWC 2018)، از لپ ‌تاپی تحت عنوان MateBook X Pro با کناره های خیلی باریک، نسبت صفحه نمایش به بدنه ‌ی ۹۱ درصدی و نسبت تصویر ۳:۲ رونمایی کرد. هواوی با اشاره به تقاضای استفاده کنندگان به داشتن صفحه نمایش بزرگ، قدرت پردازش بالا، کارت گرافیک جداگانه برای انجام هرچه بهتر بازی ‌ها و داشتن کیفیت بالا در تولید و ابعاد کلی کوچک‌ تر در لپ‌ تاپ‌ ها، اعلام نمود که شرکت هوآوی با بررسی این نیازها، لپ‌ تاپ جدیدی را تولید کرده است.

ضخیم‌ ترین قسمت لپ‌ تاپ تازه هوآوی، فقط۱۴.۶ میلی ‌متر است که نازک ‌تر از لپ ‌تاپ ۱۴.۹ میلی ‌متری مک‌ بوک پرو است؛ این را باید یادآوری کنیم که میت ‌بوک ایکس پرو در لبه ‌ی صفحه نمایش هم فقط ۴.۹ میلی ‌‌متر ضخامت دارد. هوآوی برای آن که لپ‌ تاپ فلزی جدید این شرکت زیباتر از هر موقع دیگر به نظر بیاید، لبه ‌های این محصول را با الماس تراش داده است و آن را در دو رنگ خاکستری و نقره ‌ای برای فروش آماده کرده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *