#


نسخه ی ۶.۵ از Gboard به زودی با ویژگی های Bitmoji و Sticker منتشر می شود

جی بورد-کیبورد گوگل
18 آگوست 2017 بدون نظر 1637 بازدید

نسخه ی ۶.۵ از Gboard به زودی با ویژگی های Bitmoji و Sticker منتشر می شود

گوگل به زودی ویژگی و ترفند های جدیدی به نسخه ی اندروید Gboard می آورد.

در حال حاضر این ویژگی های پیش رو تنها در نسخه ی آزمایشی Gboard در دسترس می باشند. پس اگر شما در Testing channel مربوط به آن ثبت نام کرده اید، هم اکنون این به روز رسانی برای شما نیز در دسترس می باشد.

با این حال برای کسانی که منتظر نسخه ی نهایی می باشند، اگر در طی تست نسخه ی آزمایشی مشکلی پیش نیاید، ویژگی های جدید به شرح زیر می باشند. اول از همه، این نسخه از Bitmoji پشتیبانی خواهد کرد؛ پس اگر اپلیکیشن آن را داشته باشید می توانید از درون Gboard از آن استفاده کنید.

ویژگی بعدی، یکپارچگی بخش استیکر ها می باشد که امکان دسترسی آسان تری به دانلود و استفاده از استیکر های اپلیکیشن های پیام رسان مانند Google Allo و یا Bitmoji را فراهم می کند. فعلا این قابلیت فعال نمی باشد اما به احتمال زیاد گوگل در نسخه ی نهایی Gboard آن را فعال خواهد کرد.

نسخه ی جی بورد

تب جدید مربوط به استیکر ها را می توانید با زدن بر دکمه ی بالای کیبورد و یا منوی شناور آن مشاهده کنید. شما می توانید هر تعداد استیکر که نیاز دارید از طریق Google Play Store و یا اپلیکیشن Bitmoji به کیبورد خود اضافه کنید.

در آخر نیز قسمت Themes در تنظیمات کیبورد دست خوش تغییراتی شده و ظاهری نسبتا متفاوت به خود گرفته است. همچنین قسمت Add-on dictionaries نیز از پنل دیکشنری حذف شده است.

هم اکنون نسخه ی ۶.۵ از Gboard برای اندروید در کانال بتا در دسترس می باشد. همچنین انتظار می رود به زودی نسخه ی نهایی آن برای عموم منتشر شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *