#


نحوه مسدود کردن تماس ها در آیفون

مسدود کردن تماس
18 ژوئن 2017 بدون نظر 1333 بازدید

نحوه مسدود کردن تماس ها در آیفون

نحوه مسدود کردن تماس ها در آیفون:

گاهی پیش می آید که افراد با این که شماره های مزاحم خود را مسدود کرده اند باز هم تماس هایی از طرف این شماره ها دارند،برای رفع این مشکل راه حلی وجود دارد.
متاسفانه در سیستم مخابرات هیچ راهی برای تایید این موضوع که کسی که با شماره ای تماس گرفته مالک قانونی آن شماره نیز است وجود ندارد.در نتیجه این امکان وجود دارد که افرادی با شماره های مختلف برای شما ایجاد مزاحمت کنند.

امکان مسدود کردن یک شماره در آی او اس :

سیستم عامل اپل در گوشی های خود این امکان را طراحی کرده که بتوان یک شماره را انتخاب و آن را مسدود نمایید .
گاهی افراد شماره ای را به عنوان مخاطب بلاک کرده و بعد از ان شماره های مزاحم را به آن مخاطب اضافه می کنند که آنها نیز بلاک شوند،که این روش در گوشی های اپل روش درستی نیست و در سیستم اپل شما باید هر شماره را جداگانه بلاک نمایید.
زیرا در روش اول سیستم عامل اپل مخاطب را به روز رسانی نمی کند،در نتیجه شماره های اضافه شده به مخاطب بلاک شده مسدود نمی شوند.

روش درست اینکار را در زیر مرحله به مرحله شرح می دهیم:

ابتدا از قسمت سمت راست شماره مخاطب دکمه i را انتخاب میکنیم.بعد از قسمت پایین گزینه block this caller را انتخاب کرده و با انتخاب گزینه block contact تایید نموده و با انتخاب گزینه add to existing contact وجستجو میان مخاطب ها مخاطبی را که درآن شماره مزاحم ها را سیو می کنید پیدا کرده و شماره خود را به آن اضافه کنید.

گاهی ممکن است شماره مزاحم از حالت بلاک خارج شده باشد و یا اینکه افراد حوصله بلاک کردن تک تک شماره را نداشته باشند،

در این صورت طبق روش زیر عمل کنید:
در این حالت ابتدا لیست سیاه یا همان بلک لیست را پیدا کرده و شماره ها را به صورت دستی با استفاده از گزینه add new اضافه کنید.
در ios9،اپل یک جستجوی داخلی به منظور تطابق شماره ای که شخص در موبایل خود دارد با شماره تلفن موجود در ایمیل یا هر مکان دیگر در ios اضافه کرده بود.
اما این روش وقتی جواب می دهد که شما یک لیست از شماره های مزاحم برای ارجاع ios به آن داشته باشید،در غیر اینصورت ویژگی جستجو کارایی ندارد و شماره ها مرتبا عوض می شوند.

اخیرا اپل در مراسمWWDC بیان کرد که این شرایط برای اپراتور های تلفن همراه وجود خواهد داشت که به بانک اطلاعاتی شماره های ناخواسته متصل شوند و شماره تماس فرد مزاحم را هنگام تماس با شما در صفحه اصلی نشان دهند.این کار مانند این است که شماره های مزاحم را به مخاطب اضافه کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *