#


معرفی ساعت هوشمند گارمین مجهز به پرداخت الکترونیکی و پخش موسیقی

10 ژانویه 2018 يك نظر 1757 بازدید

معرفی ساعت هوشمند گارمین مجهز به پرداخت الکترونیکی و پخش موسیقی

معرفی ساعت هوشمند گارمین مجهز به پرداخت الکترونیکی و پخش موسیقی

گارمین به تازگی ساعت ورزشی جدیدی به نام Forerunner645 Music را در نمایشگاه دیجیتال رونمایی کرده است. طراحی این ساعت به گونه ای است که می تواند در حافظه ذخیره سازی خود پانصد آهنگ را قرار داد و به راحتی از آن استفاده کرد.

شاید یکی از کارهایی که به تازگی به آن تمایل زیادی پیدا کرده اید پیاده روی کردن و دویدن است و علاقه دارید در زمان انجام آن به موسیقی نیز گوش دهید. البته بیشتر افراد تمایل دارند با وسیله ای به غیر از گوشی های هوشمند خود به گوش دادن موسیقی بپردازند چرا که گوشی ها به دلیل بزرگی و سنگینی خود به راحتی نمی توانند حمل شوند و موقع دویدن کمی مشکل برای افراد به وجود می آورند.

در چنین حالتی مسلما داشتن یک ساعت ورزشی که بتواند از پخش موسیقی و هدست بلوتوث پشتیبانی کند می تواند بهترین گزینه برای افراد باشد که هم به فعالیت ورزشی خود بپردازند و هم اینکه در هنگام ورزش به موسیقی های مورد علاقه خود گوش دهند. ساعت هوشمند گارمین فوررانر۶۴۵ می تواند گزینه ای ایده آل برای شما باشد و پاسخگویی مناسبی را برای شما داشته باشد. این ساعت هوشمند می تواند پانصد آهنگ را در حافظه ذخیره سازی خود جای دهد تا در زمان لازم بتوانید به سادگی به آن ها گوش دهید و به فعالیت های ورزشی نیز بپردازید بدون اینکه به مشکلی برخورده و یا نیازی به حمل گوشی های چند میلیونی خود داشته باشید.

طراحی ساعت هوشمند گارمین به گونه ای است که غیر از شنیدن موسیقی به وسیله بلوتوث کاربر می تواند به وسیله آن پرداخت الکترونیک را انجام دهد که این قابلیت به نام گارمین پی شناخته می شود. ساعت گارمین فوررانر۶۴۵ دارای قابی فولادی است که زیبایی منحصر بفردی را به آن بخشیده است. افرادی که در انتخاب ساعت مشکل پسند هستند با اولید نگاه به این ساعت زیبا به سمت آن جلب خواهند شد. استفاده از قابی فولادی برای نخستین بار در مورد ساعت های گارمین فوررانر اتفاق افتاده است و این مساله به عنوان تحولی عظیم در بین محصولات این کمپانی شناخته می شود.

گارمین در مورد ساعت هوشمند خود اطلاعات ویژه ای را ارائه داده است که موجب می شود این ساعت عملکرد خوبی را از خود داشته باشد و کاربران می توانند با یک بار شار این ساعت هوشمند به مدت هفت روز از آن استفاده نمایند. البته نا گفته نماند اگر از جی پی اس ساعت استفاده کنید مدت شارژدهی این ساعت بسیار کاهش پیدا می کند و به پنج ساعت افت خواهد کرد.

کلیه محصولاتی که کمپانی گارمین تولید کرده است تا کنون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و توانسته مدت زمان بسیار زیادی کاربردی بودن خود را نشان دهد؛ به همین دلیل این کمپانی سعی کرده در مورد فوررانر۶۴۵ نیز از وزن و اندازه مناسبی استفاده کند تا محصولی زیبا و مدرن را تولید نماید. فوررانر۶۴۵ دارای اندازه ای باریک تر و وزنی سبک تر از دیگر محصولات این کمپانی است و قاب فولادی استفاده شده برای آن موجب شده تا محصولی فوق العاده و بینظیر تولید شود که نسبت به محصولات هم رده خود دارای تمایزی خاص و ویژه است و می تواند به عنوان یک پوشیدنی فوق العاده زیبا به نظر برسد.

کمپانی گارمین عنوان کرده تا سه ماه آینده ساعت هوشمند فوررانر۶۴۵ را با بدنه هایی که به رنگ های قرمز آلبالویی و یا مشکی رنگ است وارد بازار خواهد کرد تا کاربران علاقه مند بتوانند از آن استفاده کنند. قیمتی که گارمین برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته است۴۵۰ دلار می باشد که برای ساعتی ورزشی با ویژگی هایی اینگونه و طراحی زیبا می تواند قیمت بسیار مناسبی به نظر برسد.

افرادی که تمایل دارند آیپاد شافل قدیمی خود را داشته باشند می توانند با خیالی راحت به سراغ گارمین بروند چرا که این کمپانی برای این افراد یک ساعت هوشمند با قیمت۴۰۰ دلار را طراحی کرده است که به رنگ مشکی و خاکستری می باشند و یکی از مدل های فوررانر۶۴۵ است که البته ناگفته نماند قابلیت پخش موسیقی از آن حذف شده است اما با این حال می تواند گزینه ای مناسب برای افرادی باشند که می خواهند در کنار آیپاد شافل خود یک ساعت هوشمند ورزشی داشته باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *