#


عرضه ی ال جی وی۳۵ تینک مجهز به دوربین دوگانه

14 آوریل 2018 بدون نظر 1615 بازدید

عرضه ی ال جی وی۳۵ تینک مجهز به دوربین دوگانه

ال جی و عرضه ی ال جی وی۳۵ تینک به همراه دوربین دوگانه ی۱۶ مگاپیکسلی

وب سایت اندروید هدلاینز به تازگی گزارشی را منتشر کرده و در آن ادعا نموده است که گوشی جدیدی که به وسیله ال جی و به نام ال جی وی۳۵ تینک تولید شده در حالی عرضه می شود که مشخصات آن بهبود پیدا کرده است. کمپانی ال جی گوشی های سری وی را در روزهای آغازین سال جاری میلادی به همراه عرضه ی نسخه ی جدید قبلت وی۳۰ توسعه داده و به روزرسانی کرد. این گوشی هوشمند که به نام تجاری وی۳۰ اس تینک در بازار دیده شده است دارای ویژگی هایی است که بر اساس هوش مصنوعی فعالیت کرده و مخصوص بهبود عکاسی می باشد اما اینگونه به نظر می آید که ال جی مدل دیگری از این گوشی ها را عرضه خواهد نمود که دارای سخت افزار بهبودیافته می باشد.

با توجه به اطلاعاتی که که از سوی این وب سایت منتشر شده است گوشی جدید ال جی به نام ال جی وی۳۵ تینک بوده و به عنوان یکی از اعضای جدید خانواده وی عرضه خواهد شد و احتمال آن نیز وجود دارد که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش۶ اینچی فول ویژن باشد و پنل به کار رفته در آن از انواع اولد باشد. علاوه براین رزولوشن صفحه نمایش +Quad HD بوده و نسبت ابعاد آن نیز به احتمال زیاد۱۸ به۹ خواهد بود.

کمپانی ال جی قصد دارد دوربینی که در فبلت خود استفاده کرده را توسعه ببخشد و اینگونه که به نظر می رسد در خصوص آن از دوربین واید رزولوشن۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد که دارای دیافراگم F1.9می باشد. در خصوص مدل پیش از آن یعنی ال جی وی۳۰ اس تینک این کمپانی از سنسور۱۳ مگاپیکسلی واید استفاده کرده بود. گوشی جدید وی۳۵ تینک قابلیت پشتیبانی از گوگل لنز را دارا می باشد و علاوه براین ویژگی هایی را نیز ارائه خواهد داد که بر اساس هوش مصنوعی فعالیت می کنند که بر اساس این قابلیت ها می تواند به صورت خودکار صحنه های عکاسی را تشخیص دهد.

هم اکنون مشخص نمی باشد که حافظه ی این گوشی هوشمند جدید تا چه میزانی تغییر خواهد کرد؛ وی۳۰ اس دارای رم۶ گیگابایتی بود و حافظه ی داخلی آن نیز۱۲۸ گیگابایت بوده است. البته این نکته را نیز باید عنوان کنیم که مدل دیگری از این گوشی های هوشمند ارائه خواهد شد که دارای همان میزان حافظه ی رم بوده و دارای فضای ذخیره سازی دو برابر بیشتر می باشد که با پسوند پلاس نسبت به مدل های دیگر متمایز گشته است.

فبلت جدید این کمپانی کره ای دارای مبدل دیجیتال به آنالوگ چهارگانه۳۲ بیتی خواهد بود و این قابلیت را دارد که صدای کاربر خود را از فاصله ای نسبتا دو به خوبی تشخیص دهد؛ با توجه به مطالبی که عنوان شده است گوشی هوشمندی که به جای وی۳۰ خواهد نشست این قابلیت را دارد که از فاصله ی۵ متری صدای کاربران را به خوبی تشخیص دهد. کمپانی ال جی هم اکنون فبلت وی۳۵ را وارد برخی از بازارهای جهانی نموده است البته باید عنوان کنیم که وی۳۵ دراصل همان وی۳۰ می باشد که نام تجاری آن در برخی از بازارهای جهانی اینگونه می باشد و با این نام در اختیار کاربران قرار گرفته است؛ به همین دلیل احتمال دارد که کابران در خصوص تشخیص گوشی های جدید این کمپانی کمی سردرگم شوند.

علاوه بر وی۳۵ که به وسیله ال جی عرضه خواهد شد این کمپانی کره ای تصمی دارد که طی هفته های اخیر از گوشی هوشمند دیگری به نام جی۷ تینک نیز رونمایی به عمل بیاورد؛ این مدل از گوشی های هوشمند ال جی به عنوان جایگزینی برای پرچم دار پیشین ال جی یعنی جی۶ وارد بازار خواهد شدو دارای بریدگی رد قسمت بالای صفحه نمایش خود خواهد بود. با این وجود وب سایت اندروید هدلاینز مدعی شده است گوشی ال جی وی۳۵ شاید این بریدگی را در بالای صفحه نمایش خود نداشته باشد و از طراحی مرسوم تری همچون وی۳۰ بهره برده باشد.

علاوه براین موارد وب سایت هدلاینز اعلام کرده که گوشی های سری وی در سال جاری میلادی با یک مدل جدید به روزرسانی می گردد و به همین دلیل احتمال دارد ال جی وی۳۵ تینک به وسیله این کمپانی کره ای تا واپسین روزهای سال جاری عرضه گردد. قابلیت ها و ویژگی های دیگری که جانشین وی۳۰ دارد اطلاعات دیگری در دست نمی باشد و باید عنوان کنیم به طور قطع نمی توان در خصوص مطالبی که این وب سایت عنوان کرده اطمینان داشت چرا که میزان صحت آن ها نیز هنوز مشخص نشده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *