#


عرضه ایرپاد۲ اپل با توسعه حذف نویز در ماه های آغازین سال۲۰۱۹

11 مارس 2018 بدون نظر 2145 بازدید

عرضه ایرپاد۲ اپل با توسعه حذف نویز در ماه های آغازین سال۲۰۱۹

عرضه ایرپاد۲ اپل در سال۲۰۱۹ با توسعه در حذف نویز

با توجه به اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است کمپانی اپل تصمیم گرفته است تا سری جدید ایرپادها را در روزهای آغازین سال۲۰۱۹ میلادی عرضه نماید در حالی که طراحی آن بهبود پیدا کرده و حذف نویز آن نیز بهتر از قبل شده و بهبود یافته است.

موسسه Barclays گزارش جدیدی را در خصوص تولیدات آینده کمپانی اپل منتشر نموده است و مدعی شده است که سری جدید هدفون بی ‌سیم ایرپاد اپل در روزهای آغازین سال۲۰۱۹ وارد بازارهای جهانی خواهد شد. آن‌ گونه که در ادعاها مطرح شده است، ایرپادهای۲ در خصوص حذف نویز صدا کارایی بهتری را از خود نشان خواهند داد؛ البته با در نظر گرفتن حالت کلی این ایرپادها، دور از انتظار به نظر می رسد کارایی حذف نویز با هدست‌ هایی همچونBeats Studio3  قابلیت رقابت خواهد داشت. با این ‌وجود، احتمال آن وجود دارد تغییراتی در طراحی هدفون های بی‌ سیم ایرپاد انجام شده است و سری جدید این هدفون‌ ها در مقایسه با مدل‌ هایی که در حال حاضر وجود دارد، توسعه پیدا کرده است و می تواند موجب جلب توجه افراد بسیار زیادی قرار بگیرد و کارایی خوبی را داشته باشد.

موسسه Barclays ابراز خوش بینی نموده است که فروش هدفون‌ های بی‌ سیم ایرپادی که به وسیله اپل تولید شده در طول سال جاری میلادی بالا رفته است و به۳۰ میلیون واحد خواهد رسید. کوپرتینویی‌ ها، نخستین سری از هدفون‌ های بی ‌سیم ایرپاد را در ماه دسامبر۲۰۱۶ رونمایی کرده بودند اما در خصوص عرضه نسل دوم این ایرپادها، هم اکنون هیچ زمان مشخصی اعلام نشده است. بلومبرگ هم ادعا کرده است که به احتمال بسیار زیاد هدفون ‌های جدیدی که به وسیله اپل طراحی شده با پشتیبانی از ویژگی«Hey Siri»  در سال جاری میلادی عرضه گردد؛ علاوه براین نسخه دیگری از این تولیدات جدید در سال ۲۰۱۹رونمایی خواهد گردید که در برابر پاشیدن قطرات آب نفوذ ناپذیر بوده و از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

با این وجود، موسسه Barclays خوش بینی زیادی ندارد که تا قبل از سال۲۰۱۹ هدفون ‌های بی ‌سیم ایرپاد اپل با ویژگی های جدید به ‌روزرسانی شده و عرضه گردند و کاربران بتوانند از آن استفاده نمایند؛ با این حال، کوپرتینویی ‌ها احتمال دارد قیمت ایرپادهایی که در حال حاضر تولید کرده اند را کاهش دهند. البته کمپانی اپل تصمیم دارد تا با به کارگیری از تکنولوژی آنالوگ، ویژگی حذف نویز را توسعه بدهد و محصولی جدید را عرضه نماید؛ بر خلاف هدفون‌ های توسعه یافته ‌ای همچون سری جدید Beats Studio که با به کارگیری از راهکارهای الکترونیکی، نویز فضای پیرامون را از بین خواهند برد.

در ارتباط با مقاومتی که ایرپادهای جدید در مقابل نفوذ آب دارد، احتمال آن وجود دارد پوشش‌ استفاده شده در داخل‌ سری ‌های هدفون‌ قابلیت تغییر داشته باشد تا به این ترتیب، قطرات آب امکان این را نخواهد داشت به ایرپادهای اپل آسیب وارد نماید؛ علاوه براین اضافه شدن محافظ های پوششی بیشتر در درون این هدفون ها، باعث می گردد تا صدای فضای پیرامون کم ‌تر شنیده گردد و کارایی بیشتری را داشته باشد.

کمپانی اپل به شکل رسمی تأیید نموده است که کیس جدیدی که برای ایرپادها عرضه شده قابلیت پشتیبانی از شارژ بی ‌سیم در کنار پد ایرپاور مت را داشته و با این ویژگی عرضه خواهد شد. زمانی که برای عرضه پد شارژ بی ‌سیم ایرپاور در نظر گرفته شده هنوز مشخص نشده و به طور کلی مشخص نمی باشد که این هدفون های ایرپاد چه زمانی عرضه خواهند شد و کوپرتینویی‌ ها فقط وعده داده‌ اند که این ایرپادها را در تاریخ نامشخصی در سال۲۰۱۸ وارد بازارهای جهانی خواهند کرد و کاربران می توانند پس از عرضه آن ها را به کار گرفته و از آن استفاده نمایند.

در ارتباط با آیفون‌ های جدیدی که اپل تولید نموده هم، موسسه Barclays تأیید نموده است که سه گوشی هوشمند به وسیله اپل در سال۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد و در اختیار علاقه مندان به این محصولات قرار خواهد گرفت. مینگ‌ چی کو نیز قبل از این عنوان کرده بود سه گوشی آیفون۶.۱ اینچی که از نوع پنل های  LCDاست به همراه آیفون۵.۸ اینچی که از نوع اولد است و آیفون۶.۵ اینچی که آن هم از انواع اولد است در سال جدید میلادی به وسیله اپل رونمایی خواهد گردید.

آن ‌گونه که موسسه Barclays مدعی شده است، مدل۶.۱ اینچی دارای قیمت بسیار کم ‌تری در مقایسه با دو مدل دیگر که دارای صفحه ‌نمایش اولد هستند، خواهد داشت؛ با این‌ وجود، طراحی ای که شباهت بسیار زیادی به آیفون۱۰ دارد و علیرغم آن به سیستم تشخیص چهره که به نام فیس‌ آی‌ دی شناخته می شود مجهز گشته است. کوپرتینویی‌ ها برای اینکه قیمت این مدل را پائین نگه دارند، ویژگی های سخت‌ افزاری به کار رفته در آن ‌را در دیگر قسمت ها به حالت متعادلی نگه داشته است.

با توجه به آن چیزی که اعلام شده است، تولید آیفون۱۰ دارای صفحه ‌نمایش۵.۸ اینچی می باشد که در زمان معرفی مدل ‌های جدید به صورت کامل متوقف می گردد و دیگر این گوشی هوشمند تولید نخواهد شد؛ کوپرتینویی ‌ها بر روی تولید و عرضه نسل جدید این گوشی هوشمند با چهار گیگابایت رم در کنار یک آیفون که دارای صفحه نمایش۶.۵ اینچی می باشد که به نام آیفون۱۰ پلاس شناخته می‌ شود، تمرکز بسیار بالایی خواهند داشت. حال باید منتظر ماند و دید که ایرپادهای جدید اپل در چه تاریخی عرضه خواهند شد و ویژگی های به کار رفته در آن ها چه قابلیت هایی را برای کاربران خود فراهم خواهد نمود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *