#


عرضه آیفون های۲۰۱۹ اپل مجهز به صفحه نمایش اولد

29 می 2018 بدون نظر 1791 بازدید

عرضه آیفون های۲۰۱۹ اپل مجهز به صفحه نمایش اولد

آیفون های مدل۲۰۱۹ اپل با استفاده از صفحه نمایش اولد وارد بازار خواهند شد

گزارش هایی که به تازگی در خصوص ایفون های جدید اپل منتشر شده نشان می دهد که اپل تصمیم گرفته هر سه گوشی آیفون جدید خود را مجهز به صفحه نمایش اولد نموده و در سال۲۰۱۹ وارد بازار نماید.

کوپرتینونشین ها تصمیم گرفته اند سری جدید آیفون های خود را که ویژه سال۲۰۱۹ طراحی شده به صفحه نمایش های اولد مجهز نمایند. اگر این اتفاق به وقوع بپیوندد هز سه مدل گوشی آیفونی که به تازگی طراحی شده اند دارای صفحه نمایش اولد خواهند بود. این خبر از سوی منابع معتبری همچون خبرگزاری ETNews تایید شده است. با توجه به شایعاتی که پیشتر انتشار یافته بود اپل تصمیم گرفته در سال۲۰۱۸ میلادی سه گوشی ایفون جدید را معرفی و عرضه نماید که دو مدل از این گوشی ها دارای صفحه نمایش اولد بوده و گوشی شوم از نظر قیمتی کمی ارزان تر خواهد بود و از نمایشگر ال سی دی بهره خواهد برد. با توجه به ظواهر امر اینگونه به نظر می رسد که این کمپانی آمریکایی تصمیم گرفته آیفون های مدل۲۰۱۹ را در حالی رونمایی و عرضه کند که از صفحه نمایش اولد در آن ها استفاده شده است.

با تصمیمی که کوپرتینونشین ها اتخاذ کرده اند به نظر می رسد دوران سخت و دشواری برای تولیدکنندگان و تامین کنندگان صفحه نمایش های ال سی دی پیش رو خواهد بود. زمانی که خبر این تصمیم گیری جدید اپل منتشر شد سهام کمپانی ژاپن دیسپلی به میزان ده درصد دچار افت شد. البته کمپانی های دیگر نیز دچار این بحران شده و سهام آن ها با افت همراه بوده که می توان کمپانی شارپ را نام برد. این کمپانی به عنوان یکی از تامین کنندگان صفحه نمایش های ال سی دی که با کمپانی اچل همکاری می کرد افت۴ درصدی را برای سهام خود تجربه کرد.

هم اکنون کمپانی اپل برای اینکه بتواند صفحه نمایش های اولد ایفون۱۰ را تامین کند به کمپانی رقیب یعنی سامسونگ اتکا داردو آیفون۱۰ به عنوان اولین گوشی هوشمندی می باشد که اپل آن را به همراه تکنولوژی صفحه نمایش اولد روانه بازار کرده است. با در نظر گرفتن خبر تصمیم جدید کمپانی اپل احتمال آن وجود دارد این دو شرکت با یکدیگر همکاری بیشتری داشته باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *