#


افشای تصویر گوشی میان رده ال جی با صفحه نمایش۵.۵ اینچی

15 آوریل 2018 بدون نظر 1597 بازدید

افشای تصویر گوشی میان رده ال جی با صفحه نمایش۵.۵ اینچی

گوشی میان رده ی جدید ال جی با صفحه نمایش۵.۵ اینچی رویت شد

با توجه به تصاویری که انتشار یافته است کمپانی ال جی گوشی میان رده ی جدیدی را طراحی نموده است که احتمال دارد یکی از گوشی های خانواده Q باشد. رولاند کوانت اقدام به انتشار تصویری از گوشی میان رده ی جدید ال جی نموده است که دارای صفحه نمایش۵.۵ اینچ می باشد و حاشیه های بسیار کمی برای آن در نظر گرفته شده است در طراحی آن از هیچ بریدگی استفاده نشده است.

علاوه بر این صفحه نمایش این گوشی هوشمند در دو طرف خود دارای حاشیه های بسیار باریکی می باشد و تنها حاشیه های قسمت های بالا و پایین آن می باشد که ضخامت اندکی را شامل می شود. صفحه نمایش این گوشی هوشمند ال جی دارای گوشه های گردی می باشد و سمت چپ آن برای قرار دادن کلیدهای صدا در نظر گرفته شده است. سمت راست این گوشی هوشمند محلی برای قرار گرفتن کلید پاور و یا قفل دستگاه تعیین شده است و کلیدهای ناوبری موجود در آن از نوع نرم افزاری می باشند.

البته باید ابراز تاسف کرد تصویر منتشر شده تنها بخش جلویی این دستگاه را نشان می دهد اما می توان تخمین زد که حسگر اثر انگشت در پنل پشتی این دستگاه جای گرفته است. با توجه به صحبت های کوانت باید عنوان کنیم گوشی جدیدی که ال جی کره ای طراحی کرده در میان گوشی های هوشمند میان رده و یا پائین رده این کمپانی قرار خواهد گرفت و نسبت تصویر در نظر گرفته شده برای آن دو به یک می باشد که۱۸ به۹ نیز نامیده می شود و رزولوشن آن۱۲۸۰ در۶۴۰ است. با توجه به اطلاعات موچود می توان احتمال داد که این گوشی هوشمند در سری Q قرار خواهد گرفت اما این مساله تنها در حد حدس و گمان می باشد و هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص آن به وسیله منبع مورد نظر منتشر نشده است.

با در نظر گرفتن این که این گوشی یکی از محصولات میان رده ی ال جی است به کارگیری از۲ یا۳ گیگاببایت رم در کنار تراشه ی اسنپدراگون مدل۴۰۰ و یا۶۰۰ بعید به نظر نمی رسد. ال جی در خصوص نرم افزار این گوشی هوشمند به سراغ اندروید اوریو و محیط کاربری مخصوص ال جی استفاده کرده است و با توجه به اطلاعات موجود می توان حدس زد که باتری با ظرفیت۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی مورد نیاز این دستگاه در نظر گرفته شده باشد. با توجه به اخبار و اطلاعاتی که طی روزهای اخیر انتشار یافته است کمپانی کره ای قصد دارد تا بیست روز دیگر از جدیدترین پرچم دار خود که به نام ال جی جی۷ تین کیو معرفی شده رونمایی به عمل خواهد آورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *