#


آشنایی با شرکت HTC وفناوری های خارق العاده آن

شرکت HTC
27 سپتامبر 2017 بدون نظر 1469 بازدید

آشنایی با شرکت HTC وفناوری های خارق العاده آن

آشنایی با شرکت HTC وفناوری های خارق العاده آن

یکی از کمپانی هایی که تا چند سال اخیر در برخی از کشورها شناخته شده نبود شرکت الکترونیکی اچ تی سی می باشد. این کمپانی پس از تولید چند تلفن هوشمند که با سیستم عامل ویندوز و اندروید کار می کردند توانست در تمام کشورهای جهان نام خود را مطرح سازد.
این کمپانی توانسته محصولات خود را به قدری گسترش دهد که کاربران آن تمایل دارند به جای استفاده از هر برند دیگری تنها به همین برند جهانی اکتفا کنند.

ریشه اچ تی سی از کجاست؟

در ابتدای کار کمپانی HTC نام خود را از عبارت High- Tech Computer برگرفته بود ولی پس از مدتی تصمیم گرفت تا نام خود را از عبارت بهتری برگزیند و به سراغ عبارت here s to change رفت و درسراسر جهان نام خود را مخفف این عبارت پرمعنا اعلام کرد.

شرکت HTC

شرکت HTC

کمپانی اچ تی سی در کشور تایوان قرار دارد و شعبه مرکزی آن در شهر نیو تایپه فعالیت دارد. تلفن های هوشمند اچ تی سی به قدری خوب کارایی خود را ثابت کرده اند که علاوه بر طرفداران بسیاری در تمام کشورها به عنوان رقیبی قدرتمند در برابر کمپانی های اپل و سامسونگ به شمار می رود و می تواند محصولات خود را همپای این دو برند جهانی عرضه کند.

تاریخچه تاسیس اچ تی سی

چر وانگ و پیترچو بنیان گذاران شرکت اچ تی سی هستند که در سال ۹۷ میلادی این کمپانی را پایه گذاری کردند. شرکت اچ تی سی امروزه از ۲۰ هزار کارمند برای ارتقای محصولات خود استفاده می کند و در زمینه معرفی محصولات جدید تر خود فعالیت های گسترده ای دارد.

اولین تلفن همراهی که با سیستم عامل اندرویدی قادر به فعالیت بود توسط کمپانی اچ تی سی وارد بازار شد و این برای اچ تی سی یعنی یک موفقیت بزرگ و همیشگی که هیچ کمپانی دیگری نمی تواند آن را از این کمپانی بگیرد.

اچ تی سی دریم نخستین تلفن هوشمند اندرویدی است که به وسیله اچ تی سی طراحی شده است و در سال ۲۰۰۸ میلادی به سراسر جهان معرفی گردید. اچ تی سی اصولا علاقه مند است در زمینه های گوشی هوشمند اولین باشد و در سال ۲۰۰۲ نخستین گوشی ای که با سیستم عامل مایکروسافت قادر به کار بود را تولید و روانه بازار کرد.

شرکت HTC

شرکت HTC

باید بگوئیم نخستین تلفنی که با سیستم عامل مایکروسافتی کار می کرد و علاوه بر آن از توانایی اتصال اینترنتی به صورت ۳G نیز برخوردار بود ساخته کمپانی اچ تی سی می باشد که در سال ۲۰۰۵ میلادی به بازار تلفن های هوشمند معرفی گردید.

سال ۲۰۰۰ زمانی بود که کمپانی اچ تی سی برای شرکت های دیگری همچون اچ پی و پالم دستگاه های الکترونیکی طراحی و تولید می کرد ولی در همان سال توانست یک تلفن هوشمند طراحی کند که به صورت لمسی کار کرد خود را نشان می داد.
این برند تازه شناخته شده توانست در سال ۲۰۰۷ میلادی کمپانی تلفن همراه به نام دوپود اینترنشنال را برای خود کند و در سال ۲۰۰۹ برای فعالیت های خود یک شعار در نظر گرفت.

اچ تی سی در زمینه کاری خود با شعار کوالیتی برلیانت اقدام به تولید محصولات بینظیری کرد که در جذب مشتری برای این شرکت بسیار موثر بودند وطرفداران بیشماری را به سمت خود جلب کردند.

از جمله گوشی هایی که می توان نام برد موبایل اچ تی سی ام ۸ واچ تی سی ام ۹ هستند که با همین شعار تولید و وارد عرصه ارتباطات گشتند. در همان سال بود که اچ تی سی برای شناساندن بیشتر محصولات خود یک کمپین به راه انداخت که با نام YOU در سراسر جهان فعالیت می کردند و تولیدات این کمپانی نوپا را به همه معرفی می نمودند.

تولیدات کمپانی htc

اگر در مورد محصولاتی که به وسیله اچ تی سی تولید شده و در اختیار کاربران کشور های مختلف قرار گرفته از افراد سوال بپرسید بدون شک تلفن های همراه بیشماری را نام خواهند برد که به نام این کمپانی ثبت شده است. البته باید بدانید اصلی ترین زمینه کاری اچ تی سی نیز تلفن های همراه هوشمند می باشد اما باید بدانید این کمپانی در کنار موبایل به تولید تبلت نیز پرداخته است.
اچ تی سی شرکتی است که علاوه بر طراحی و تولید محصولات خود برای کمپانی های دیگری تیز کار می کند و محصولات آن شرکت ها را با نام خودشان وارد بازار می کند.

تلفن های اچ تی سی وان ام ۹ یکی از مشهورترین گوشی هایی است که توسط شرکت اچ تی سی وارد بازار گشته و نسخه کامل شده ای از محصولات قبلی این شرکت است که قوی تر از هر زمان دیگری خود را در بین تلفن های هوشمند جای داده است.
از بین تمام تبلت هایی که توسط این برند معروف تولید شده می توانیم به گوگل نکسوس ۹ اشاره کنیم که تحولی بزرگ در دنیای تبلت های این شرکت به شمار می رود.

شرکت HTC

شرکت HTC

سال ۲۰۱۵ میلادی شاهد برگزاری همایشی جهانی در زمینه موبایل در شهر بارسلون ایتالیا است که در آن شرکت اچ تی سی دستگاه واقعیت مجازی خود را در آن به همه معرفی کرد. این دستگاه واقعیت مجازی اچ تی سی وایو نام داشت و یک محصول جدید در دنیای تکنولوژی به شمار می رفت.

درمورد اچ تی سی باید بگوئیم شرکتی است که با عزم راسخ خود توانست از یک کشور کوچک خود را به تمام جهان معرفی کند و محصولاتی با کیفیت و کاربردی در زمینه تبلت و موبایل وارد عرصه فناوری کند محصولاتی که بیش از صد میلیون نفر را در سراسر جهان شیفته خود کرده است و می تواندهمپای محصولات سایر کمپانی های موبایل پاسخگوی نیازهای افراد مختلف باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *