#


چند توصیه به عروس خانم ها برای چیدمان منزل

دکوراسیون خانه عروس
2 جولای 2017 بدون نظر 2945 بازدید

چند توصیه به عروس خانم ها برای چیدمان منزل

چند توصیه به عروس خانم ها برای چیدمان منزل

زمانیکه قصد داریم یک زندگی تازه ای را شروع کنیم و می خواهیم لوازمی که خریده ایم را بچینیم و به دکور خانه مان زیبایی را ببخشیم باید به یک دکوراسیون ایده آل فکر کنیم. آن هایی که اول هستند همیشه به یاد انسان می ماند و دارای اهمیت زیادی هستند، این مورد درباره دکوراسیون داخلی منزل هم صدق می کند؛ نخستین جایی که دو نفر می خواهند در آن با هم شریک باشند.

دیزاین اتاق پذیرایی

بین تمام فضای خانه تزئین اتاق پذیرایی برای عروس و داماد بسیار مهم است، جایی که قرار است مهمانان زیادی در آن رفت و آمد کنند. عموماً در چند سال اول زندگی کل فامیل و دوستان برای تبریک گفتن به عروس و داماد به خانه آن ها می آیند، پس بهتر است که اتاق پذیرایی را به گونه ای دیزای کنید که وقتی مهمانان وارد آن جا می شوند برای شان جذاب و منحصر به فرد باشد.

دکوراسیون خانه عروس

دکوراسیون خانه عروس

چنانچه پذیرایی تان را طبق اصول و صحیح بچینید، وقتی مهمانان تان وارد خانه تان شدند حس آسایش و راحتی به آن ها منتقل می شود و از اینکه وقت شان را با شما و در منزل تان می گذرانند خوشحال هستند. ولی  بعضی موارد باعث می شود که شما ذوق این کار را نداشته باشید، اول اینکه عموماً خانه هایی که عروس و دامادها دارند کوچک است و دوم اینکه برخی از آن ها مستأجر هستند.

ولی این را به یاد داشته باشید که هیچ کدام از این موارد نباید مانع ذوق و شوق شما بشود و شما باید خانه تان را هر طور که دوست دارید طراحی کنید. اگر خانه تان کوچک است راه و روش های زیاد ی است که به شما کمک می کند دکوراسیون بی نهایت زیبایی را ایجاد کنید. ولی اگر خانه تان اجاره ای است، راه های موقتی برای دیزاین خانه وجود دارد که توسط آن ها شما می توانید دکور منزل تان را طبق سلیقه تان بچینید و موقع جابه جایی آن وسایل را با خود ببرید.

چنانچه عروس و داماد می خواهند زندگی شان را با انرژی زیاد شروع کنند، پس باید دکور پذیرایی عروس هم پر از انرژی و دلباز باشد تا حس خوشبختی که بین زوجین است به مهمانان نیز انتقال یابد.

معمولاً نظراتی که عروس و داماد برای طراحی دکوراسیون خانه شان دارند متفاوت است. به طور مثال باید بگویم که احتمال دارد عروس خانم سبک های کلاسیک و سنتی را بپسندد ولی داماد از سبک مدرن و ساده خوشش بیاید. در اینجور مواقع بهتر است این دو سبک را با هم ترکیب کنند و در دکوراسیون پذیرایی استفاده کنند. مثلاً برای مبل از سبک مدرن و ساده استفاده کنید ولی برای فرش ها سبک سنتی و کلاسیک را به کار ببرید. شما می توانید از مبل های سنتی و مدرن با هم استفاده کنید.

در دکوراسیون پذیرایی خانه عروس و داماد یک نکته بسیار مهم است و آن هم این است که در آینده این دکوراسیون را می پسندید یا نه.

دکوراسیون خانه عروس

دکوراسیون خانه عروس

همیشه وقتی می خواهید دکوری را طراحی کنید طوری این کار را انجام دهید که علاوه بر زمان حال در آینده هم کاربرد داشته باشد.

چنانچه قرار است فضای پذیرایی نسبت به سایر نقاط خانه بیشتر به چشم بیاید و پول زیادی بابتش خرج شود، ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای بعضی موارد اثر گذار در دکوراسیون مثل رنگ اتاق، مدل شکل های به کار برده شده در دکوراسیون و نوع مبلمانی که استفاده می کنید را طوری انتخاب کنید که خیالتان از این بابت راحت باشد.

اگر برای پذیرایی تان از سبک رمانتیک استفاده می کنید، پذیرایی زیبا و جالبی خواهید داشت. دکوراسیون رمانتیک به رنگ های تیره وابسته استو، چون حس دلتنگی را همراه با آسایش و لذت در بین دونفر ایجاد می کند. گوناگونی در رنگ های تیره بسیار زیاد است، مانند: قهوه ای، مشکی، آبی، نقره ای و طلایی. این رنگ ها برای طراحی رمانتیک گزینه های مناسبی هستند. با استفاده از این رنگ ها می توانید فضا را آرام و با احساس کنید و علاوه بر آن دکوراسیونی مدرن و شیک داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *