#


انتخاب پرده شیک برای زیباتر شدن دکوراسیون منزل

پرده شیک
18 ژوئن 2017 بدون نظر 4959 بازدید

انتخاب پرده شیک برای زیباتر شدن دکوراسیون منزل

انتخاب پرده شیک برای زیباتر شدن دکوراسیون منزل

بر اساس گزارش از من بپرس فضای داخلی خانه را یک چهار دیواری نمی داند. زیرا حداقل یک طرف خانه را پرده پوشانده است که علاوه بر فضای بیرون از خانه نقش بسزایی در دکوراسیون داخلی اتاق دارد. بجز این انتخاب یک پرده مناسب برای پنجره های اتاق باعث می شود که دکوراسیون اتاق جذاب تر به نظر برسد. در کل باید بگوییم که یکی از آسان ترین و ساده ترین راه برای تغییر دکوراسیون اتاق تعویض پرده های آن است.

زیرا شما می توانید یا کمترین هزینه یک پرده نو داشته باشید و پرده نو یعنی اینکه شما طراحی اتاق خود را هر چند سطحی و کوچک ولی آن را تغییر داده اید. ما در این مطلب به شما می گوییم که چه نوع پرده ای برای محیط منزل شما مناسب می باشد. پس با ما تا پایان این مقاله همراهی کنید.

بدون والان بدوزید

پرده شیک

پرده شیک

وقتی سقف کاذب و یا قاب پرده قسمت بالایی پرده را می پوشاند نیازی به دوختن و نصب والان نیست. پرده های کناری به تزئینی بودن معروف هستند که با آویزان کردن آن ها، این ترکیب کامل می شود.

با نورهای مختلف پارچه را امتحان کنید

این را به یاد داشته باشید که رنگ پارچه پرده ای که در فروشگاه وجود دارد و شما آن را می بینید دقیقاً همان رنگی نیست که شما در منزلتان خواهید دید. پس موقع پارچه انتخاب کردن به نور داخلی منزلتان دقت کنید و به فروشنده بگویید چراغ هایی که به سمت پارچه می زند را دقایقی خاموش کند تا شما بتوانید با نور کم بهتر رنگ پارچه را تشخیص دهید. ما به شما توصیه می کنیم که برای خرید پرده سعی کنید روز به سراغ آن بروید تا هر دو مدل نور را در دسترس داشته باشید.

بین پنجره ها تابلو بزنید

اگر در منزل شما دو پنجره با فاصله کم بر روی دیوار وجود داشت و میان این دو پنجره دیوار کوچکی بود شما می توانید برای هر پنجره پرده جدا بزنید و روی دیوار بین دو پنجره یک تابلو یا شمعدانی دیواری قرار بدهید. حتی اگر دیوار دو پنجره عرض نسبتاً زیادی داشت شما می توانید یک بوفه در آن جا بگذارید.

پنجره ها را به هم وصل کنید

چنانچه بر روی دیواری دو پنجره با فاصله زیادی وجود داشت، برای بزرگ تر نشان دادن فضای پذیرایی برای هر دو پنجره و دیوار بین آن ها یک پرده بزرگ انتخاب کنید. به همین صورت فضای داخلی پذیرایی ابهت بیشتری خواهد داشت. ما به شما توصیه می کنیم که این پرده را دو تکه کنید، چون شما با این کار می توانید پنجره ها را به راحتی باز کنید و موقع شستن آن ها با مشکل رو به رو نشوید. اگر شما نگران این هستید که شاید محل اتصال دو تکه دیده شود می توانید برای جلوگیری از این مشکل پرده را به صورت پیلی بدوزید.

یک رنگ از محیط بگیرید

پرده شیک

پرده شیک

چنانچه شما قصد دارید که پرده رنگی به اتاق یا پذیرایی تان بزنید سعی کنید از رنگی که در دکوراسیون آن جا استفاده شده است انتخاب کنید. البته همیشه این کار مرسوم بوده که رنگ دکوری که برای خانه تان انتخاب می کنید تیره یا تند باشد و پرده هم همان طور هماهنگ با آن ها انتخاب کنید و بخرید. امروزه پرده های رنگی شیک و متنوعی وارد بازار شده است. به طور مثال اگر رنگ مبلمان شما سفید می باشد می توانید پرده ای که انتخاب می کنید تیره تر باشد.

برای پنجره کوتاه پرده بلند بزنید

اگر پنجره منزلتان کوتاه و تا نیمه دیوار است لزومی ندارد که شما پرده را برای همان ارتفاع انتخاب کنید. به شما پیشنهاد می کنیم که پرده قدی برای این دو مدل پنجره آویزان کنید. این پرده ارتفاع سقف و دیوار را بلندتر به نظر می رساندو باعث می شود که خانه تان رسمی تر شود. حتی شما این اجازه را دارید که قد پرده را نسبت به پنجره یک متر بلندتر بگیرید تا کمی از پرده روی زمین بیفتند به این ترتیب جذابیت پرده بیشتر شده و محیط خانه را کلاسیک می کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *