#


زیبا شدن بالکن با چیدمان مناسب و شیک

زیبایی بالکن
17 ژوئن 2017 بدون نظر 3155 بازدید

زیبا شدن بالکن با چیدمان مناسب و شیک

زیبا شدن بالکن با چیدمان مناسب و شیک

وقتی هوا گرم می شود بعضی از افراد برای رفتن به فضای سبز و دیدن طبیعت شور و هیجان دارند. وقتی که گل ها و برگ های تازه جوانه زده و روییدن میوه های تازه را استنشاق می کنند لذت می برند. خیلی خوب می شود که در این خنکا و آرامی در خانه بنشینیم و از آن بهره ببریم. امنیتی که خانه در دل طبیعت دارد هیچ گاه فراموش نمی شود، پس زمان آن رسیده که بالکن خود را تمیز کنید و دکوراسیونی شیک در آن به وجود آورید.

برای فضای نشستن فکری بکنید

برای بالکن خانه تان با توجه به اندازه آن به دنبال میز و صندلی بروید. بهتر است مدلی را برگزینید که همه ی اعضای خانه از آن استفاده کنند و برای صرف عصرانه جایی برای نشستن همه باشد. برای جنس آن ها به شما توصیه می کنیم که جنسی را انتخاب کنید که ضد آب و قابل شست وشو باشد تا در اثر برخورد آب با آن آسیب نبیند. همچنین پیشنهاد دیگر ما این است که جنس انتخابی شما نباید سبک باشد تا زمانی که باد شدید وزید آن ها را جابه جا نکند و شما دائم نگران دکوراسیون بالکن نباشید که مبادا بهم بخورد.

انتخاب صحیح و مناسب کف پوش

زیبایی بالکن

زیبا شدن بالکن

برای انتخاب کف پوش برای تراس یا بالکن باید شرایط آب و هوایی جایی که زندگی می کنید و ارتفاع لبه بالکن را در نظر بگیرید. وقتی که لبه بالکن ارتفاع زیادی داشته باشد میزان خیلی کمی باد و باران به بالکن نفوذ می کند و در این مواقع لازم نیست شما مدام بالکن خود را بشویید و تمیز کنید. حال این امکان را به شما می دهد که برای بالکن خود از فرش، موکت و چمن مصنوعی استفاده کنید تا فضای داخلی بهتری برای تراس یا بالکن ایجاد کند تا از نشستن بر روی آن ها در فضای باز لذت کافی را ببرید.

چنانچه باد و باران در محل زندگی شما زیاد است و لبه بالکن کوچکی دارید باید از کف پوش های فضای بیرون برای کف بالکن تان استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که که کف پوش ها نباید نفوذپذیر باشند، زیرا بر اثر نفوذ آب به داخل آن ها باعث می شود که ساختار ساختمان آسیب ببیند. اگر در بالکن راه آب داشته باشد مقدار آبی که در بالکن جمع می شود را از آن جا به بیرون هدایت می کند.

گیاهان سبز، طبیعت کوچک در بالکن

از همه فضای بالکن خانه خود به نحوه خوبی از آن بهره ببرید. وقتی که گل و گیاه در فضای بالکن بگذارید بسیار لذت بخش و دلنشین می شود و به شما تجربه نگه داری گیاهان را می بخشد. سعی کنید برای فضای بالکن از گل و گیاه هایی استفاده کنید که با شرایط بالکن تان مانند وزش باد، سایه، دمای هوا و نور سازگاری داشته باشد. گیاه هایی که گل می دهند با همه این موارد سازگاری بیشتری دارد ولی نگهداری آن ها شامل حساسیت بیشتری می شود. انتخاب گیاهان مختلف برای بالکن عاقلانه است.

انتخاب گلدان زیبا رنگ ها را به همراه دارند

امروزه چون تنوع د رگلدان ها زیاد شده ، شما می توانید راحت تر آ ن ها را انتخاب کنید. برای انتخاب گلدان های زیبا شما می توانید

زیبایی بالکن

زیبا شدن بالکن

به رنگ گل و گیاه تراس خود توجه کنید تا رنگ های زیبایی به بالکن خانه تان بیاورید و از آن لذت ببرید، زیرا رنگ های متنوع فضای بالکن را جذاب تر می کند و به نمای ساختمان زیبایی می بخشد. با گذاشتن گلدان های رنگارنگ و زیبا در فضای بالکن، دکوراسیون منحصر به فردی به وجود آورید.

روشنایی بالکن در شب

هوای بهار و تابستان به قدری لذت بخش است که حتی نشستن در شب داخل بالکن نیز لذت خاصی دارد. برای اینکه از این هوای خوب بهره زیادی ببرید باید نورپردازی مناسبی برای بالکن تان داشته باشید. توصیه ما به شما این است که نورپردازی بالکن را طوری نکنید که فضای بالکن خیلی روشن شود. استفاده از لامپ های کوچک و با نور کم هم اینکه فضا را رمانتیک می کند و هم اینکه کمتر در دید ساختمان های دیگر قرار می گیرد.

تزئینات را فراموش نکنید

برای دکوراسیون بالکن استفاده از وسایل تزئینی و دکوری هم صدق می کند. اگر می خواهید فضای داخلی طراحی شده ای داشته باشید، به دنبال دکوری هایی بروید که با بقیه لوازم هایی که در بالکن وجود دارد هماهنگ باشد. این هماهنگی رنگ ها، سبک و حتی جنس را هم شامل می شود. بهترین جایی که می توانید آن ها را بگذارید بر روی دیوارها می باشد تا بتوانید از فضای بیشتری بهره ببرید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *