#


نحوه دکوراسیون دفتر وکالت

دکوراسیون-دفتر-وکالت
7 ژانویه 2019 بدون نظر 5675 بازدید

نحوه دکوراسیون دفتر وکالت

نحوه دکوراسیون دفتر وکالت از این جهت می تواند اهمیت داشته باشد که در طول زندگی هر انسانی ممکن است برای حل مشکلی به یک دفتر وکالت مراجعه کند. در این دفاتر گاها یک نفر و در بعضی موارد چندین نفر در یک دفتر کار می کنند. اگر تجربه ی رفتن به یک دفتر حقوقی را داشته باشید، ممکن است از آن محیط یک خاطره پر استرس و تشویش به همراه داشته باشید و یا بالعکس از آن محیط یک خاطره خوب و آرامش بخش را در ذهنتان داشته باشید.

این تفاوت در به وجود آمدن روحیه های مختلف می تواند عامل مهمی چون نحوه دکوراسیون دفتر وکالت را به همراه داشته باشد. دکوراسیون داخلی یک فضای اداری هم مورد توجه مراجعین است و هم رابطه مستقیمی با عملکرد کارکنان آن محیط می تواند داشته باشد.

اکثر افرادی که به دفتر های حقوقی مراجعه می کنند دارای مشکلاتی در ذهنشان هستند، که اگر فضا به خوب طراحی نشده باشد باعث بیشتر شدن اضطراب ها می شود. با پرداختن به این اطلاعات متوجه آن می شویم که نحوه دکوراسیون دفتر وکالت تا چه حد می تواند مهم باشد.

دکوراسیون دفتر وکالت

نکات مورد اهمیت در دکوراسیون دفتر وکالت

روانشناسی در اجرای یک دکور بسیار اهمیت دارد. تاثیر از یک محیط را موارد مختلفی شامل می شود. مواردی همچون رنگ، نور، مبلمان و… هستند.

رنگ در دکوراسیون دفتر وکالت

رنگ در عملکرد و بروز رفتار های افراد تاثیر بسیار زیادی دارد. یک رنگ می تواند هم حال شما را خوب کند و هم بد، هم عملکرد را بالا ببرد هم پایین بیاورد. شناخت روانشناسی رنگ در انتخاب رنگ ها بسیار اهمیت دارد.

به طور معمول در دکوراسیون یک دفتر اداری از رنگ های خنثی استفاده می شود. این رنگ ها به تنهایی اگر استفاده شوند حس رخوت و یکنواختی را پدید می آورند. معمولا این رنگ ها برای استفاده بر روی دیوارها می باشند. برای به وجود آوردن یک اتاق مناسب برای مشاوره حقوقی رنگ هایی مانند زرد روشن، نارنجی یا حتی سبز روشن در کنار رنگ های خنثی می تواند

محیط آرامش بخشی را به وجود بیاورد. احساس آرامش در اتاق مشاوره بسیار مهم است.
استفاده از رنگ های گرم برای مبل ها توصیه می شود. رنگ هایی مانند رنگ چرم که گرما و صمیمیت در محیط به وجود می آورند برای بهتر کردن دکوراسیون دفتر وکالت مناسب هستند. اگر تمایل به استفاده از کاغذ دیواری دارید سعی کنید از طرح های ساده استفاده کنید، چون ممکن است طرح های شلوغی که برای شما جذاب هستند برای مراجعین و موکلین زیبا و آرامش بخش نباشد.

دکوراسیون دفتر وکالت

نور در دکوراسیون دفتر وکالت

محیط های کم نور و یا تاریک در همه ی انسان ها حس ترس و عدم اطمینان را به وجود می آورد. برای این که این مسئله را بیازمایید از یک محیط تاریک به محیط روشن حرکت کنید و این تغییرات روحی را در خود احساس می کنید. نور پردازی مناسب محیط می تواند برای به دست آمدن آرامش بسیار مهم باشد.

استفاده از نور طبیعی برای تامین نور برای محیط روشی بسیار مناسب است. هرچقدر محیط روشن تر و پر نورتر باشد شادابی در محیط هم بیشتر است. برای کنترل نور هم می توان از پرده ها و شید ها استفاده شود. سعی کنید فقط از یک لوستر بزرگ و تجملاتی برای دکوراسیون دفتر وکالت استفاده نکنید. نور را بوسیله نورهای مخفی در محیط پخش کنید. سعی کنید از نور زرو بیشتر از نور سفید استفاده کنید. ایجاد توازن در نورها بهتر از افراط در استفاده از یک نور است.

دکوراسیون دفتر وکالت

لوازم اداری در دکوراسیون دفتر وکالت

معمولا در یک دفتر وکالت تعداد مراجعین همزمان بسیار محدود است این هم به این علت است که امکان طولانی شدن جلسات بسیار زیاد است و افراد ممکن است زمان معطلی زیادی را داشته باشند، پس پخش یک موسیقی در محیط انتظار بسیار کمک کننده می تواند باشد.

قرار دادن یک نمایشگر با کیفیت و بزرگ با تصاویری که حاوی اطلاعات مفید و آرامش بخش باشد برای مراجعینی که در اتاق انتظار هستند بسیار دلنشین خواهد بود و گذر زمان را کمتر احساس خواهند کرد. از دیگر امکاناتی که می توان در محیط انتظار قرار داد یک آبسرد کن و امکان دسترسی به نوشیدنی های گرم است. هوایی که در اتاق جریان دارد باید کاملا مطبوع و خوشبو باشد.

در مورد نحوه چیدمان وسایل میز منشی و یا کارمندان دیگر نباید روبه روی جای مراجعین باشد. اگر در صورت شرایط مکانی مجبور به قرار دادن جایگاه مراجعین روبه روی جایگاه کارمندان شدین سعی کنید از یک پیشخوان برای کارمندان استفاده کنید تا دید را تا حدودی محدود کند.

دکوراسیون دفتر وکالت

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *