#


سبک هالیوودی چیست؟

سبک-هالیوودی
5 ژانویه 2019 بدون نظر 2285 بازدید

سبک هالیوودی چیست؟

سبک هالیوودی به این دلیل نام گرفته است که منطقه ای در شمال لس آنجلس در کالیفرنیا آمریکا است. منطقه ای که اکثریت با آن آشنا هستند و نام آن را به دلیل فیلم سازی در این قسمت زیاد شنیده اند. بزرگترین استودیوهای فیلم سازی در این منطقه قرار دارند و به دلیل رفت و آمد افراد مشهور و سرمایه دار در این منطقه سبک زندگی هم متناسب با این شرایط متفاوت است.

به طور کلی سبک هالیوودی به دو دسته مجزا تقسیم می شود. یکی برای مراسم ها و جشن ها و دیگری برای دکوراسیون منزل ها و داخل فضاها . اینکه بازیگران و افراد مشهور از چه سبکی پیروی می کنند برای عامه ی مردم اهمیت دارد و این مسئله توانسته یک سبک را به وجود بیاورد.

سبک هالیوودی

نکاتی در مورد سبک هالیوودی

اجرای این سبک در جشن ها عموما به این صورت است که یک تم کلی برای مهمانی ها در نظر گرفته می شود. در این مهمانی ها معمولا به انتخاب برترین ها در رشته های هنری می پردازند و هدایایی را برای افراد برتر تدارک می بینند. طراحی سالن ها بر این اساس انجام می شود و از فرش های قرمز رنگ برای خوش آمد گویی استفاده می کنند.
سبک هالیوودی در دکوراسیون داخلی تقریبا مانند سبک مدرن است که از سبک های محبوب در حال حاضر دنیاست. بازیگران که در این قسمت زندگی می کنند آگاه بر این قضیه هستند که زندگی و حتی سبک دکوراسیون خانه یشان برای افراد جامعه جلب نظر می کند.

چیدمان اتاق در سبک هالیوودی

معمولا در این سبک اتاق ها بسیار بزرگ طراحی می شوند. در این اتاق های بزرگ پنجره های سرتاسری و عظیمی وجود دارد که منظره زیبایی از بیرون را به مالکان می دهد. برای ایجاد ویو های زیبا اکثرا این پنجره ها به سمت باغچه، استخر و یا حیاط پشتی باز می شوند. دکوراسیون داخلی هر اتاق نشان دهنده شخصیت فردی است که در آن خانه زندگی می کند.

در اتاق خواب های سبک هالیوودی از پارچه های مرغوب و گران قیمت برای روی تخت ها استفاده می شود. اگر یک دید کلی به اتاق خواب داشته باشیم شاهد این هستیم که یک خانه شیک در مقیاس کوچکتر داریم. تا این حد تجملات در این سبک وجود دارد.
از نظر تاسیسات هم در سبک هالیوودی تفاوت هایی وجود دارد. در اکثر خانه ها به این سبک از سیستم هوشمند برای روشن و خاموش کردن برق استفاده می کنند همین طور دارای سیستم اطفا حریق و امدادهای آنلاین هستند.
سبک هالیوودی به دلیل پیروی از سبک مدرن و گاهی مینیمالیسم دارای دیوارهای ساده می باشیم. اگر هم دیوارها بخواهند طرحی به خود بگیرند از کاغذ دیواری های گران قیمت برای دیوارها استفاده می شود. عموما در این خانه ها از وسایل بسیار گران قیمت استفاده می شود.

سبک هالیوودی

چیدمان نشیمن در سبک هالیوودی

مبل هایی که در سبک هالیوودی انتخاب می شوند معمولا کاناپه های فانتزی هستند و هزینه های بالایی را بابتشان پرداخت می کنند و گاهی برای افراد مشهور طراحی های خاصی برای مبلمان به کارخانه ها و برندهای معتبر داده می شود. که نمونه ی آن را در جاهای دیگر نمی توان دید.

از آنجایی که از هر وسیله ای گران قیمت ترینش انتخاب می شود از فرش های دست بافت ایرانی هم در این خانه ها می توان پیدا کرد. در قسمت نشیمن این خانه ها به سبک هالیوودی از دیوارهای جدا کننده ای استفاده می کنند که بر روی این دیوارها شومینه و یا سیستم صوتی و تصویری را قرار می دهند.

سبک هالیوودی

 

اشتراکات هر خانه ای در سبک هالیوودی

فضای آشپزخانه در این سبک، بسیار بزرگ و دل انگیز است. کلیه لوازم آشپزخانه بسیار مدرن و لوکس هستند.
وجه اشتراکی که در بیشتر خانه های افراد مشهور با این سبک وجود دارد یک کتابخانه ی بزرگ و مجلل است که در اکثر موارد وجود دارد. که در این کتابخانه ها وسایل عتیقه و بسیار گران قیمت فراوانی به چشم می خورد. این وسایل خاص حتی در محیط بیرون هم به چشم می خورد.

سبک هالیوودی

محوطه بیرونی سبک هالیوودی

در حیاط این خانه ها از گل های کمیاب و زیبا استفاده می شود که شاید در کمتر جایی از دنیا بتوان آن ها را دید. این گل ها در کنار استخرهای بزرگ با طراحی های خاص و مدرن بسیار خود نمایی می کنند. طراحی فضای سبز که امروزه هم در کشورمان بسیار رونق پیدا کرده است در سال های گذشته هم در منطقه زیاد بوده است و طراحی های چشم گیری را می توان در خانه ها به سبک هالیوودی دید. استفاده از آبنماهای بزرگ از متریال های گران قیمت هم در اکثر فضاهای باز دیده می شود.

سبک هالیوودی

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *