#


انتخاب تخت خواب های تاشو برای منازل کوچک

25 آگوست 2018 بدون نظر 3455 بازدید

انتخاب تخت خواب های تاشو برای منازل کوچک

انواع تخت های تاشو برای انواع خانه ها

ممکن است که شما هم تا به این زمان با این مشکل روبه رو شده باشید که به خاطر کمبود جا، فضای کافی برای قرار دادن تخت خواب با کاناپه در منزل تان وجود نداشته باشد. مسئله ای که هم اکنون به آن می پردازم یک ایده به طور کامل هوشمندانه برای بهینه سازی فضا می باشد و این قابلیت را به شما می دهد تا یک اتاق کوچک را به چند فضای اضافی بدل کنید. تخت خواب های تاشو، صرفا هنگامی نمایان می شوند که به آن نیاز دارید. در ادامه قصد داریم در خصوص این نوع تخت ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می دهیم.

مدل تخت تاشو شیک

مدام این سوال برای طراحان به وجود آمده است که چگونه می توان یک تخت تاشو را به یک آپارتمان شیک و مدرن اضافه کرد، با اینکه تاثیر منفی در دکوراسیون اتاق ندارد و همواره زیبایی اش را حفظ کرد؟ ممکن است در ابتدا فکر کنید درب های زیبای یک کمد دیواری است، ولی هنگامی که باز می شوند به یک تخت خواب دو نفره کاملا شیک تبدیل می شوند که آن اتاق هم به عنوان یک اتاق خواب دو نفره نشان می دهد. رنگ آمیزی فضای پشت تخت خواب و حتی نورپردازی که در اتاق خواب استفاده می شود احساس راحتی یک اتاق خواب را به طور کامل منتقل می کند.

تخت تاشو دیواری

در صورتی که فضایی برای گذاشتن تخت خواب و مبل ندارید می توانید این تخت خواب تاشوی دو نفره را درست بالای مبلمان و در یک محفظه قرار دهید. برای استفاده از آن تنها کافی است کوسن های روی مبلمان را بردارید و تخت را پایین بیاورید. ممکن است گاهی مواقع برای داشتن اینگونه تخت خواب ها لازم باشد طرح را به یک نجار بدهید و برای ساخت آن سفارش دهید. ولی اطمینان داشته باشید که ارزشش را دارد.

تخت تاشو یک نفره افقی

در صورتی که یک اتاق واقعا کوچک دارید و تمایلی ندارید که از تخت خواب استفاده کنید و کل فضای اتاق تان را اشغال کنید، پیشنهاد می شود از نمونه های کوچک تری استفاده کنید که برای کودکان و یا یک نفر بزرگسال به کار می رود. برای این کار یک فضای کوچک می تواند مشکل را بر طرف نماید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *