#


کارایی مبل تک نفره در تمام فضاها

13 آگوست 2018 بدون نظر 3689 بازدید

کارایی مبل تک نفره در تمام فضاها

آشنایی با مبل تک نفره راحتی

امروزه در بسیاری از مکان ها مبلمان مدرن و راحتی به کار می برند. فضاهایی که کوچک هستند نمی توان به راحتی مبلمان را کاملا ست کرد و با این که به سختی این کار انجام می شود. در نتیجه می توان نیم ست ها و یا مبل تک را جایگزین ست مبلمان هفت نفره کرد. وجود مبل تک در هر جایی ضرورت دارد. از این مبل می توان در محیط های عمومی به عنوان مبل انتظار و یا در منزل برای استفاده در اتاق تلویزیون و یا در کنار ست مبلمان به عنوان مبل تک استفاده کرد.

در زمان قدیم مبل تک مانند امروزه مورد اهمیت قرار نمی گرفت و مدل های تولید شده عمدتاً محدود بودند. در حقیقتست مبلمان را بیشتر مورد اهمیت قرار می دادند. ولی پس از مدتی اهمیت تولید و استفاده از مبل تک افزایش یافت و بسیاری از افراد از آن استقبال کردند. همچنین تنوع آن در بازار افزایش یافت. یکی از علل استفاده از این مبل ها کم بودن فضاها برای استفاده از مبلمان گروهی و یا به دلیل جذابیت و کارایی مبل تک می باشد. در حال حاضر مبل تک بسیاری با تنوع زیاد در بازار وجود دارد.

مبل تک هاوانا یکی از این مبل های می باشد که علاوه بر فضای اداری می توان آن را در منزل نیز استفاده کرد و به خوبی با سایر وسایل منزل هماهنگ می شوند. ساختار اصلی به کار برده شده در این مبل، فلزی است. این کار به قدری با ظرافت انجام شده است که در زمان نشستن بر روی این مبل متوجه وجود اسکلت فلزی در بدنه آن نخواهید شد. به کار بردن اسکلت فلزی در این مبل موجب شده است تا استحکام آن افزایش یابد و مدت زیادی بتوانید از آن استفاده کنید. در بدنه ی اصلی این مبل از فوم سرد تزریقی استفاده شده است. این فوم به طور یکپارچه تزریق شده است و بدنه ی یک تکه ای را ایجاد کرده است که همین مسئله باعث شده است تا استحکام آن افزایش پیدا کند.

برای راحت پوشاندن روکش این مبل ها و برای این که رویه به خوبی بر روی بدنه اصلی قرار بگیرد، در قسمت پشتی آن یک زیپ به کار برده شده است. در واقع این زیپ برای این نیست که روکش محصول را بیرون بیاورید و آن را بشویید. همچنین برای افزایش زیبایی آن و برای بهتر قرار گرفتن روکش این مبل، دکمه هایی را در پشت آن تعبیه کرده اند که ظاهر کلاسیک و زیبایی به این محصول داده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *